• WELCOME TO
    ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆
    RIVERDALE





    RIVERDALE
    Hoewel Pop’s één van de weinige lichtpuntjes is gelegen in het onbekende Amerikaanse stadje is het zeker niet de enige dat er te zien is. Deze stad kun je zo goed als in 4 opdelen. Zo heb je de Townhall in het Noordelijke centrum van de stad net zoals de dure shoppingstraat, de Roving Eye en de Pembrooke appartementen voor de rijkelui. Ietswat naar het oosten van het Centrum vind je de Riverdale High School en het Carson College waar de meesten na hun highschool gaan om te studeren Evenals the Sherrifstation en de gemiddelde woonwijken.
    Naar het Westen heb je het befaamde Evergreen forest en Sweetwater River en voor wie naar het zuiden trekt is beter gewaarschuwd. Dit is het territorium van de Southside Serpents waar je ook de beruchte Whyte Wyrm bar hebt waar je de meest illigale dingen zult tegenkomen. Dus you better watch out...Niet ver daarvan toe heb je de armere wijken en het trailer park en had je de Twiligh drive in al is deze al een eindje gesloten.






    Het praattopic is hier!!!!! Bespreek je relaties en hou het gezellig (flower)

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 12:18 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ravenpuff schreef:
    Sorry dat het zolang duurt. Ik vraag me af of het uberhaupt nog zin heeft hierop te reageren ;x



    Graag ik doe nogsteeds mijn best om alles te laten leven hier en ik zou het erg waarderen als andere dat ook gaan doen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hoi iedereen! Saar en ik zijn tot de conclusie gekomen dat door alle drukte en bezigheden rond deze tijd niet iedereen even veel kan posten of inspiratie heeft etc. We zaten te denken om de RPG misschien even op hold te zetten en hem in de vakantie weer te openen als iedereen dan nog interesse en zin heeft! Want ik persoonlijk vind het een super leuk concept ( al zeg ik het zelf :Y) ) en het is zonde om hem zo te laten doodbloeien, so pls tell what u think! X


    Everything is illuminated by the light of our past.

    In de vakantie ben ik zeven weken afwezig en ik weet niet of ik dan zou kunnen posten, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voldymort schreef:
    In de vakantie ben ik zeven weken afwezig en ik weet niet of ik dan zou kunnen posten, haha.


    Oh ja dat is ook niet echt handig he hahahaha misschien kunnen we wel een skip gooien anders? Als iedereen over het algemeen nog zin heeft, ik bedoel je hoeft van mij ook niet elke week te posten hoor


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zou het persoonlijk jammer vinden mocht ie op hold gaan maar ik begrijp natuurlijk ergens wel jullie punt. Daarbij zou het jammer zijn dat jullie als TS het te druk hebben om zelf nog mee te kunnen doen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.