• WELCOME TO
    ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆
    RIVERDALE





    RIVERDALE
    Hoewel Pop’s één van de weinige lichtpuntjes is gelegen in het onbekende Amerikaanse stadje is het zeker niet de enige dat er te zien is. Deze stad kun je zo goed als in 4 opdelen. Zo heb je de Townhall in het Noordelijke centrum van de stad net zoals de dure shoppingstraat, de Roving Eye en de Pembrooke appartementen voor de rijkelui. Ietswat naar het oosten van het Centrum vind je de Riverdale High School en het Carson College waar de meesten na hun highschool gaan om te studeren Evenals the Sherrifstation en de gemiddelde woonwijken.
    Naar het Westen heb je het befaamde Evergreen forest en Sweetwater River en voor wie naar het zuiden trekt is beter gewaarschuwd. Dit is het territorium van de Southside Serpents waar je ook de beruchte Whyte Wyrm bar hebt waar je de meest illigale dingen zult tegenkomen. Dus you better watch out...Niet ver daarvan toe heb je de armere wijken en het trailer park en had je de Twiligh drive in al is deze al een eindje gesloten.






    Het praattopic is hier!!!!! Bespreek je relaties en hou het gezellig (flower)

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 12:18 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zoek voor Blake nog relaties. Wat ik voornamelijk in gedachten had:
    - Een dame waar hij een huge crush op heeft maar die niks in de gaten heeft
    - Een ex die hem behoorlijk diep gekwetst heeft
    - Een peculiar liaison; iemand waarmee hij goed bevriend is terwijl je het van die twee nooit zou verwachten.
    - Iemand die hem gebruikt

    Maar ik sta ook open voor suggesties.

    Waar kan ik hem heen sturen zodra mijn rol goed gekeurd is?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Ik zoek voor Blake nog relaties. Wat ik voornamelijk in gedachten had:
    - Een dame waar hij een huge crush op heeft maar die niks in de gaten heeft
    - Een ex die hem behoorlijk diep gekwetst heeft
    - Een peculiar liaison; iemand waarmee hij goed bevriend is terwijl je het van die twee nooit zou verwachten.
    - Iemand die hem gebruikt

    Maar ik sta ook open voor suggesties.

    Waar kan ik hem heen sturen zodra mijn rol goed gekeurd is?


    Ik heb Floyd. Hij is de Golden Boy van High School, die achter die facade een Serpent is. Ze zullen elkaar dus best goed kunnen kennen


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Ik heb Floyd. Hij is de Golden Boy van High School, die achter die facade een Serpent is. Ze zullen elkaar dus best goed kunnen kennen


    Wat stel je dan voor? Hij lijkt me een behoorlijk aardige kerel, dus niet iemand die Blake zomaar zou gebruiken.
    De peculiar liaison dan? Dat ze bevriend zijn maar niemand echt snapt waarom zou best logisch kunnen zijn in hun geval. Blake kan het geheim van Floyd bewaren en liegen voor hem wanneer nodig en Floyd kan misschien -is maar een idee- een beetje opletten dat niet teveel misbruik gemaakt wordt van Blake?

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 16:51 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    @Obeah: eventueel heb ik Mo voor hem. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    @Obeah: eventueel heb ik Mo voor hem. ^^


    Voor één van mijn ideeën of had je iets anders in gedachten? ^^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Ik zoek voor Blake nog relaties. Wat ik voornamelijk in gedachten had:
    - Een dame waar hij een huge crush op heeft maar die niks in de gaten heeft
    - Een ex die hem behoorlijk diep gekwetst heeft
    - Een peculiar liaison; iemand waarmee hij goed bevriend is terwijl je het van die twee nooit zou verwachten.
    - Iemand die hem gebruikt

    Maar ik sta ook open voor suggesties.

    Waar kan ik hem heen sturen zodra mijn rol goed gekeurd is?


    Ik heb Iva?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Obeah schreef:
    (...)

    Wat stel je dan voor? Hij lijkt me een behoorlijk aardige kerel, dus niet iemand die Blake zomaar zou gebruiken.
    De peculiar liaison dan? Dat ze bevriend zijn maar niemand echt snapt waarom zou best logisch kunnen zijn in hun geval. Blake kan het geheim van Floyd bewaren en liegen voor hem wanneer nodig en Floyd kan misschien -is maar een idee- een beetje opletten dat niet teveel misbruik gemaakt wordt van Blake?


    Dit klinkt heel goed. Een vertrouwensband tussen de jongens. Blake zorgt ervoor dat Floyd's Serpent leven niet uitkomt, en Floyd zorgt dat de Serpents geen misbruik van Blake maken. Misschien dat de mensen in het dorp denken dat Blake een soort charity case is voor Floyd, terwijl ze eigenlijk elkaar uit de problemen houden?


    Bowties were never Cooler

    Obeah schreef:
    Ik zoek voor Blake nog relaties. Wat ik voornamelijk in gedachten had:
    - Een dame waar hij een huge crush op heeft maar die niks in de gaten heeft
    - Een ex die hem behoorlijk diep gekwetst heeft
    - Een peculiar liaison; iemand waarmee hij goed bevriend is terwijl je het van die twee nooit zou verwachten.
    - Iemand die hem gebruikt

    Maar ik sta ook open voor suggesties.

    Waar kan ik hem heen sturen zodra mijn rol goed gekeurd is?


    Ik heb Willow wel voor je. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Obeah schreef:
    (...)

    Voor één van mijn ideeën of had je iets anders in gedachten? ^^


    Eventueel voor het eerste?

    Edit: ze heeft wel een vriend tho :')

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 17:09 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb Zelda voor mensen hahah als ik dr ooit afkrijg


    I just caught the wave in your eyes

    Obeah schreef:
    Ik zoek voor Blake nog relaties. Wat ik voornamelijk in gedachten had:
    - Een dame waar hij een huge crush op heeft maar die niks in de gaten heeft
    - Een ex die hem behoorlijk diep gekwetst heeft
    - Een peculiar liaison; iemand waarmee hij goed bevriend is terwijl je het van die twee nooit zou verwachten.
    - Iemand die hem gebruikt

    Maar ik sta ook open voor suggesties.

    Waar kan ik hem heen sturen zodra mijn rol goed gekeurd is?


    Ik vind Chris hier wel bij passen? Ik heb Rey nog voor een van de eerste twee of iets anders (:


    El Diablo.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Eventueel voor het eerste?

    Edit: ze heeft wel een vriend tho :')


    Misschien liever iemand waarmee hij wel een kans heeft.
    Is het een idee dat Mo van zijn gevoelens voor de andere dame weet en hem probeert te helpen er wat van te maken?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Merodeadores schreef:
    (...)

    Ik heb Iva?


    Ik zag dat Iva lesgeeft. Zou ze Blake misschien willen helpen om een diploma te halen?
    De stakker is namelijk zo goed als analfabeet.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Ik heb Willow wel voor je. ;3


    Als crush? :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Habiba schreef:
    (...)

    Ik vind Chris hier wel bij passen? Ik heb Rey nog voor een van de eerste twee of iets anders (:


    Dat is prima voor mij. Hoe zie je het voor je?

    Misschien past Rey wel als zijn ex. Misschien heeft ze hem bedrogen in een impulsieve bui?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.