• WELCOME TO
    ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆
    RIVERDALE





    RIVERDALE
    Hoewel Pop’s één van de weinige lichtpuntjes is gelegen in het onbekende Amerikaanse stadje is het zeker niet de enige dat er te zien is. Deze stad kun je zo goed als in 4 opdelen. Zo heb je de Townhall in het Noordelijke centrum van de stad net zoals de dure shoppingstraat, de Roving Eye en de Pembrooke appartementen voor de rijkelui. Ietswat naar het oosten van het Centrum vind je de Riverdale High School en het Carson College waar de meesten na hun highschool gaan om te studeren Evenals the Sherrifstation en de gemiddelde woonwijken.
    Naar het Westen heb je het befaamde Evergreen forest en Sweetwater River en voor wie naar het zuiden trekt is beter gewaarschuwd. Dit is het territorium van de Southside Serpents waar je ook de beruchte Whyte Wyrm bar hebt waar je de meest illigale dingen zult tegenkomen. Dus you better watch out...Niet ver daarvan toe heb je de armere wijken en het trailer park en had je de Twiligh drive in al is deze al een eindje gesloten.






    Het praattopic is hier!!!!! Bespreek je relaties en hou het gezellig (flower)

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 12:18 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Doe rustig aan


    Bowties were never Cooler

    Naar wie kan ik Jem sturen?


    Tames schreef:
    Naar wie kan ik Jem sturen?


    Ik heb Willow el voor je. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Ik heb Willow el voor je. ;3


    Top! Ik schrijf hoogstwaarschijnlijk morgen! Bevindt ze zich al ergens?


    Tames schreef:
    (...)

    Top! Ik schrijf hoogstwaarschijnlijk morgen! Bevindt ze zich al ergens?


    Nee op het moment is ze nergens, misschien dat Jem haar van huis op kan halen ofzo?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Nee op het moment is ze nergens, misschien dat Jem haar van huis op kan halen ofzo?


    Perfect! ^^


    Ik ga proberen een mobiel post te schrijven, verwacht niet veel ^^' ik ben er niet goed in en zit op de trein 😅


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik meld bij deze alvast even dat ik vanaf woensdag 26 april tot en met 8 mei in Amerika zit, en gezien ik ook nog aan de westcoast zit, zal er een tijdsverschil van negen uur zijn. Ik kan wel gewoon nog posten, maar er zal dus een tijdsverschil zijn c:


    I just caught the wave in your eyes

    Iemand die een van mijn people wil meeten? (:


    El Diablo.

    Habiba schreef:
    Iemand die een van mijn people wil meeten? (:


    Morgen komen Floyd en Rachel Pop's in, dan probeer ik iig te posten, dus als daar emand bijzit voor je personages, en als Griffel het goed vind, kunnen ze erbij komen


    Bowties were never Cooler

    Sure c; ik post morgen brandon af


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Guys ik weet dat het druk is, maar het is nou toch wel enorm still...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik probeer vandaag te reageren. Sorry dat het zolang duurt, had a couple of busy and Shitty days


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik schrijf me uit.


    Dan zal ook de relatie tussen Mo en Jem vervallen, denk ik. Gaat deze RPG nog door want het is best dood. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.