• WELCOME TO
    ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆
    RIVERDALE





    RIVERDALE
    Hoewel Pop’s één van de weinige lichtpuntjes is gelegen in het onbekende Amerikaanse stadje is het zeker niet de enige dat er te zien is. Deze stad kun je zo goed als in 4 opdelen. Zo heb je de Townhall in het Noordelijke centrum van de stad net zoals de dure shoppingstraat, de Roving Eye en de Pembrooke appartementen voor de rijkelui. Ietswat naar het oosten van het Centrum vind je de Riverdale High School en het Carson College waar de meesten na hun highschool gaan om te studeren Evenals the Sherrifstation en de gemiddelde woonwijken.
    Naar het Westen heb je het befaamde Evergreen forest en Sweetwater River en voor wie naar het zuiden trekt is beter gewaarschuwd. Dit is het territorium van de Southside Serpents waar je ook de beruchte Whyte Wyrm bar hebt waar je de meest illigale dingen zult tegenkomen. Dus you better watch out...Niet ver daarvan toe heb je de armere wijken en het trailer park en had je de Twiligh drive in al is deze al een eindje gesloten.






    Het praattopic is hier!!!!! Bespreek je relaties en hou het gezellig (flower)

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 12:18 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Obeah schreef:
    (...)

    Als crush? :Y)


    Inpricipe kan het wel maar Willow heeft wel weer een crush op iemand anders. Hoewel dat wel extra dramatisch zou zijn maar ja het is net wat jij wil.

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 18:38 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Inpricipe kan het wel maar Willow heeft wel weer een crush op iemand anders. Hoewel dat wel extra dramatisch zou zijn maar ja het is net wat jij wil.


    Hij kan haar voor zich proberen winnen toch?

    Wat had jij zelf in gedachten?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    @Obeah, ik zal zodra ik thuis ben hem even doorlezen.

    Verder: zal ik nog een personage maken? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    @Obeah, ik zal zodra ik thuis ben hem even doorlezen.

    Verder: zal ik nog een personage maken? :')


    Is goed ^^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    @Obeah ik heb Zelda nog voor je


    I just caught the wave in your eyes

    Psychopaths schreef:
    @Obeah ik heb Zelda nog voor je


    Ik heb even gekeken.
    Ik weet niet of je al iets in gedachten had maar volgens mij zou het wel leuk zijn als zij en Blake een korte fling gehad hebben, zonder dat daarvoor persé iemand gekwetst raakte? En gezien zij graag computerspelletjes speelt is dat misschien een goede manier waarop ze elkaar ontmoet kunnen hebben?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    @Obreah, misschien wat tussen Aus en hem?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Obeah schreef:
    (...)

    Hij kan haar voor zich proberen winnen toch?

    Wat had jij zelf in gedachten?


    Ja dat is inderdaad waar ja.
    Van mij mag hij best op haar crushen en dan zien waar dingen gaan.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    BIossoms schreef:
    @Obreah, misschien wat tussen Aus en hem?

    Snel even Austin goed doorgelezen.
    Idee: Austin en Blake zouden nog wel eens heel goede vrienden kunnen zijn omdat de vriendschap oprecht zou zijn en niet om geld zou draaien want Blake heeft amper geld dat afgetroggeld kan worden. Daarbij is Blake een lamme goedzak die altijd als laatste in rij staat om een oordeel te vellen over een ander, terwijl Austin -als ik het goed heb- eerder gemeden wordt door de rest van de stedelingen.

    Wat denk je?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Ja dat is inderdaad waar ja.
    Van mij mag hij best op haar crushen en dan zien waar dingen gaan.


    Doen we dat.
    Het mag heus een beetje onvoorspelbaar zijn. Dat maakt het net spannend.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)

    Dat is prima voor mij. Hoe zie je het voor je?

    Misschien past Rey wel als zijn ex. Misschien heeft ze hem bedrogen in een impulsieve bui?


    Chris gebruikt mensen voor van alles en nog wat tbh, weet niet hoe ver hij zal gaan?

    En dat kan opzich wel, maar moet ze echt vrij dronken zijn geweest of iets in die richting


    El Diablo.

    Habiba schreef:
    (...)

    Chris gebruikt mensen voor van alles en nog wat tbh, weet niet hoe ver hij zal gaan?

    En dat kan opzich wel, maar moet ze echt vrij dronken zijn geweest of iets in die richting


    Eerder niet dan?

    Het kan ook een fikse ruzie geweest zijn waarbij dingen gezegd zijn die niet gemeend waren?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)

    Eerder niet dan?

    Het kan ook een fikse ruzie geweest zijn waarbij dingen gezegd zijn die niet gemeend waren?


    Ja dat klinkt beter (:


    El Diablo.

    Obeah schreef:
    (...)

    Ik zag dat Iva lesgeeft. Zou ze Blake misschien willen helpen om een diploma te halen?
    De stakker is namelijk zo goed als analfabeet.


    Ik moet even denken of Iva dat zou doen. Ze vindt namrlijk meer dat mensen hun eigen keuzes moeten maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Obeah ik heb mijn personages ook open voor relaties ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH