• WELCOME TO
    ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆
    RIVERDALE





    RIVERDALE
    Hoewel Pop’s één van de weinige lichtpuntjes is gelegen in het onbekende Amerikaanse stadje is het zeker niet de enige dat er te zien is. Deze stad kun je zo goed als in 4 opdelen. Zo heb je de Townhall in het Noordelijke centrum van de stad net zoals de dure shoppingstraat, de Roving Eye en de Pembrooke appartementen voor de rijkelui. Ietswat naar het oosten van het Centrum vind je de Riverdale High School en het Carson College waar de meesten na hun highschool gaan om te studeren Evenals the Sherrifstation en de gemiddelde woonwijken.
    Naar het Westen heb je het befaamde Evergreen forest en Sweetwater River en voor wie naar het zuiden trekt is beter gewaarschuwd. Dit is het territorium van de Southside Serpents waar je ook de beruchte Whyte Wyrm bar hebt waar je de meest illigale dingen zult tegenkomen. Dus you better watch out...Niet ver daarvan toe heb je de armere wijken en het trailer park en had je de Twiligh drive in al is deze al een eindje gesloten.






    Het praattopic is hier!!!!! Bespreek je relaties en hou het gezellig (flower)

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 12:18 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Prongsie schreef:
    @Obeah, ik zal zodra ik thuis ben hem even doorlezen.

    Verder: zal ik nog een personage maken? :')


    If you want to go for it c;!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    @Obeah ik heb mijn personages ook open voor relaties ;3


    Wel ik weet niet of Blake en Brandon een goede combinatie zijn. Serpent & Cop? :p
    Nu niet dat Blake een echte crimineel is maar het is misschien wat vreemd.

    Ik weet niet of je voor Rachel al iemand hebt die weet van haar geheim? Maar Blake is heel goed met geheimen bewaren haha.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)

    Wel ik weet niet of Blake en Brandon een goede combinatie zijn. Serpent & Cop? :p
    Nu niet dat Blake een echte crimineel is maar het is misschien wat vreemd.

    Ik weet niet of je voor Rachel al iemand hebt die weet van haar geheim? Maar Blake is heel goed met geheimen bewaren haha.


    Hahaha dat lijkt me inderdaad niet zo'n goede combi :') maar ze kunnen elkaar Misschien van highschool kennen?

    En Rachel heeft al 2 mensen haar geheim toevertrouwd dus weet ik niet of ze dat ook aan Blake zou vertellen. Wel zou ze hem opzich wel mogen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Obeah schreef:
    (...)

    Ik heb even gekeken.
    Ik weet niet of je al iets in gedachten had maar volgens mij zou het wel leuk zijn als zij en Blake een korte fling gehad hebben, zonder dat daarvoor persé iemand gekwetst raakte? En gezien zij graag computerspelletjes speelt is dat misschien een goede manier waarop ze elkaar ontmoet kunnen hebben?


    Klinkt goed ^^ nu dan nog goede vrienden?


    I just caught the wave in your eyes

    GriffeI schreef:
    (...)

    Hahaha dat lijkt me inderdaad niet zo'n goede combi :') maar ze kunnen elkaar Misschien van highschool kennen?

    En Rachel heeft al 2 mensen haar geheim toevertrouwd dus weet ik niet of ze dat ook aan Blake zou vertellen. Wel zou ze hem opzich wel mogen


    Blake heeft niet in Riverdale op school gezeten. Hij is er op zijn achttiende heen gekomen en deed zich voor als eenentwintig.
    Dus dat valt af.

    Ik zie dat bij Rachel's likes motoren en southside staat. Misschien kunnen we daar iets mee?
    Blake heeft er eentje. Hij zou haar best af en toe een ritje naar de southside willen geven, op zijn motor.
    Ik zie dat ze trouwens best wel wat likes en een angst voor onweer gemeen hebben.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Psychopaths schreef:
    (...)

    Klinkt goed ^^ nu dan nog goede vrienden?


    Natuurlijk, met wie moet hij anders gamen ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Relatielijstje van Blake tot nu toe

    ~ Reyna: ex-vriendin. Na een relatie van 16 maanden gingen de twee uit elkaar omdat ze nog niet even ver stonden in hun leven. Blake wil zich graag settelen, Rey nog niet. Hun verwachtingen van de relatie lagen te ver uit elkaar, dus ondanks hun diepe gevoelens kwam er een breuk. Dit is ongeveer vijf maanden geleden en Blake voelt zich nog steeds niet op zijn gemak in de buurt van Rey.
    ~ Zelda: Met Zelda heeft Blake voor zijn relatie met Reyna een korte fling gehad. Er was meer sprake van fysieke aantrekking dan echte gevoelens. De twee leerden elkaar kennen uit interesse voor games en zijn nu nog steeds goede vrienden die samen gamen.
    ~ Floyd: Floyd is een collega Serpent van Blake. De twee houden elkaar overeind en zijn goede vrienden. Blake zorgt ervoor dat niemand erachter komt dat Floyd bij de Serpents hoort en Floyd zorgt ervoor dat de Serpents niet al teveel misbruik maken van Blake.
    ~ Willow: Blake heeft een gigantische crush op Willow maar tot nu toe heeft hij de moed nog niet gevonden haar mee uit te vragen. Willow heeft niks in de gaten.


    ~ Austin: Austin en Blake zouden nog wel eens heel goede vrienden kunnen zijn omdat de vriendschap oprecht zou zijn en niet om geld zou draaien want Blake heeft amper geld dat afgetroggeld kan worden. Daarbij is Blake een lamme goedzak die altijd als laatste in rij staat om een oordeel te vellen over een ander, terwijl Austin -als ik het goed heb- eerder gemeden wordt door de rest van de stedelingen.
    ~ Mo: probeert Blake vooruit te helpen met Willow?
    ~ Iva: helpt Blake voorbereiden om zijn SAT's af te leggen?
    ~ Chris: gebruikt Blake.
    ~ Rachel: Ik zie dat bij Rachel's likes motoren en southside staat. Misschien kunnen we daar iets mee? Blake heeft er eentje. Hij zou haar best af en toe een ritje naar de southside willen geven, op zijn motor. Ik zie dat ze trouwens best wel wat likes en een angst voor onweer gemeen hebben.


    Even een overzichtje voor mezelf. Wat grijs staat moet nog afgesproken/bevestigd/uitgewerkt worden.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Perfect!


    Bowties were never Cooler

    Lukt het trouwens voor iedereen om een eerste post te verzinnen? Want ik zie dat Het topic erg rustig is :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben atm onderweg naar Berlijn dus voor mij word het sowieso zaterdag


    El Diablo.

    Opzich wil ik wel schrijven, maar dan wil ik wel naar iemand toeschrijven en toen ik vroeg reageerde niemand ;3 maar als er nog iemand is waar ik Willow heen kan sturen hoor ik dit graag. (A)


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GriffeI schreef:
    Lukt het trouwens voor iedereen om een eerste post te verzinnen? Want ik zie dat Het topic erg rustig is :')


    Ik hoop dat jij iets met Floyd kan.

    Van mij mogen anderen zich best bij hen aansluiten, als jij dat ook goed vind en het een beetje past bij een van beide of beide personages

    [ bericht aangepast op 19 april 2017 - 13:24 ]


    Bowties were never Cooler

    GreenIight schreef:
    Opzich wil ik wel schrijven, maar dan wil ik wel naar iemand toeschrijven en toen ik vroeg reageerde niemand ;3 maar als er nog iemand is waar ik Willow heen kan sturen hoor ik dit graag. (A)


    Same! Ik zou Lily wel naar haar willen sturen, maar dat kan eigenlijk niet omdat ze niet meer tegen elkaar praten, oeps :x


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Arioline schreef:
    (...)

    Same! Ik zou Lily wel naar haar willen sturen, maar dat kan eigenlijk niet omdat ze niet meer tegen elkaar praten, oeps :x


    Ja dat heb ik ook wel een beetje, Lily en Willow zouden inderdaad niet met elkaar spreken.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Ik hoop dat jij iets met Floyd kan.

    Van mij mogen anderen zich best bij hen aansluiten, als jij dat ook goed vind en het een beetje past bij een van beide of beide personages


    ja hoor ^^ al zul je nog even moeten wachten op Rachel





    Ik wil even melden dat ik vanaf vandaag minder actief ben op Q. Ik heb enorm veel schoolwerk en deadlines die mijn volle aandacht krijgen.

    Dus sorry als ik wat trager reageer op Q


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH