• WELCOME TO
    ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆
    RIVERDALE





    RIVERDALE
    Hoewel Pop’s één van de weinige lichtpuntjes is gelegen in het onbekende Amerikaanse stadje is het zeker niet de enige dat er te zien is. Deze stad kun je zo goed als in 4 opdelen. Zo heb je de Townhall in het Noordelijke centrum van de stad net zoals de dure shoppingstraat, de Roving Eye en de Pembrooke appartementen voor de rijkelui. Ietswat naar het oosten van het Centrum vind je de Riverdale High School en het Carson College waar de meesten na hun highschool gaan om te studeren Evenals the Sherrifstation en de gemiddelde woonwijken.
    Naar het Westen heb je het befaamde Evergreen forest en Sweetwater River en voor wie naar het zuiden trekt is beter gewaarschuwd. Dit is het territorium van de Southside Serpents waar je ook de beruchte Whyte Wyrm bar hebt waar je de meest illigale dingen zult tegenkomen. Dus you better watch out...Niet ver daarvan toe heb je de armere wijken en het trailer park en had je de Twiligh drive in al is deze al een eindje gesloten.






    Het praattopic is hier!!!!! Bespreek je relaties en hou het gezellig (flower)

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 12:18 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    BIossoms schreef:
    (...)

    Ja dat lijkt me juist leuk! Ik denk dat Saar dat ook wel vind!


    Leuk! ^^ Ik weet niet of ik het red om vanavond mijn rol af te maken (ik ben pas op eenderde met mijn paper, ugh), dus anders komt ze morgen of overmorgen, afhankelijk van mijn motivatie om voor mijn tentamen te gaan leren, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wilde doen dat Iva er werkte toen ze nog studeerde. Kunnen meerdere personages er gewerkt hebben? Zo niet dan kan Mo gewoon gezien Matty eerder was c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Willow werkt trouwens ook in pop's. (Dit heb ik besproken net Saar;3)


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    @Petermaximof

    Klinkt wel leuk c: Ik ben benieuwd haha

    En misschien dat Brandon hem wel mag, maar mocht hij het ooit weten zou hij wel anders kijken naar Floyd :'D

    @Mattie

    Ja hoor c; , Maaikes meid werkt er ook momenteel dus we hebben al 2 mensen die werken bij pops, ik zou zeggen max nog 1 jongen die er mag werken, maar 3 zal het maximum worden ^^ If Anouk agreses with that ofcourse ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Het is Matty met een Y sshhhh

    is goed, dan doe ik dat. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    Het is Matty met een Y sshhhh

    is goed, dan doe ik dat. c:

    sorreeeeeh ik ben zo slecht met namen soms :'D forgive meh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    @Petermaximof

    Klinkt wel leuk c: Ik ben benieuwd haha

    En misschien dat Brandon hem wel mag, maar mocht hij het ooit weten zou hij wel anders kijken naar Floyd :'D

    @Mattie

    Ja hoor c; , Maaikes meid werkt er ook momenteel dus we hebben al 2 mensen die werken bij pops, ik zou zeggen max nog 1 jongen die er mag werken, maar 3 zal het maximum worden ^^ If Anouk agreses with that ofcourse ^^


    Floyd al er alles aan doen om het geheim te houden. Maar ik vind het goed. Floyd zal hem dan ook wel mogen, maar niet volledig vertrouwen, zols eigenlijk iedereen.


    Bowties were never Cooler

    @Petermaximoff
    Ja is goed met die schulden!!! Dat hij dat soort van komt afrekenen

    Is er iemand die ex van Austin wilt zijn en waar die misschien kort mee samen heeft gewoond maar die hem uit het huis heeft gezet na misschien een onenigheid ofzo

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 23:37 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Floyd is voor nu af.


    Bowties were never Cooler

    Iva's innerlijk staat in steekwoorden op pagina 2.

    Ik zoek eigenlijk sowieso een beste vriend voor haar, en sta voor de rest voor van alles open c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zou ik aan iedereen mogen verzoeken om even hun zoektocht naar relaties te staken tot iedereens rollen zo goed als af zijn?
    Het feit dat vele am relaties hebben schrikt sommige af en ik zou het enorm jammer vinden moesten ze hierdoor willen stoppen.

    Ook graag relaties enkel nog in praattopic bespreken zodat iedereen ook weet wat dat plots vandaan komt. Ook ik stop met het bespreken van relaties via gb of whap als iedereen dat fijner vind.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    Zou ik aan iedereen mogen verzoeken om even hun zoektocht naar relaties te staken tot iedereens rollen zo goed als af zijn?
    Het feit dat vele am relaties hebben schrikt sommige af en ik zou het enorm jammer vinden moesten ze hierdoor willen stoppen.

    Ook graag relaties enkel nog in praattopic bespreken zodat iedereen ook weet wat dat plots vandaan komt. Ook ik stop met het bespreken van relaties via gb of whap als iedereen dat fijner vind.


    Normaal maak ik ook geen relaties als ik nog geen persoonlijkheid heb van mijn personage, maar nu was dat al door meerdere gedaan dus had ik een beetje het idee van 'oh shit, ik moet ook snel aan de slag anders is er dadelijk niemand meer over'.


    Roanoke schreef:
    (...)

    Normaal maak ik ook geen relaties als ik nog geen persoonlijkheid heb van mijn personage, maar nu was dat al door meerdere gedaan dus had ik een beetje het idee van 'oh shit, ik moet ook snel aan de slag anders is er dadelijk niemand meer over'.


    Ja ik ook meestal :') ik besef nu ook pas dat dit ook mijn fout is, dus vandaar dat ik nu wil ingrijpen :') dit is ook niet specifiek op iemand gericht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mt


    I just caught the wave in your eyes

    Voor de mensen die afgeschrikt zijn óf afschrikken, ik weet zeker dat er hier anders nog een hoop mensen zijn op zoek naar relaties.


    Everything is illuminated by the light of our past.