• WELCOME TO
    ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆
    RIVERDALE





    RIVERDALE
    Hoewel Pop’s één van de weinige lichtpuntjes is gelegen in het onbekende Amerikaanse stadje is het zeker niet de enige dat er te zien is. Deze stad kun je zo goed als in 4 opdelen. Zo heb je de Townhall in het Noordelijke centrum van de stad net zoals de dure shoppingstraat, de Roving Eye en de Pembrooke appartementen voor de rijkelui. Ietswat naar het oosten van het Centrum vind je de Riverdale High School en het Carson College waar de meesten na hun highschool gaan om te studeren Evenals the Sherrifstation en de gemiddelde woonwijken.
    Naar het Westen heb je het befaamde Evergreen forest en Sweetwater River en voor wie naar het zuiden trekt is beter gewaarschuwd. Dit is het territorium van de Southside Serpents waar je ook de beruchte Whyte Wyrm bar hebt waar je de meest illigale dingen zult tegenkomen. Dus you better watch out...Niet ver daarvan toe heb je de armere wijken en het trailer park en had je de Twiligh drive in al is deze al een eindje gesloten.






    Het praattopic is hier!!!!! Bespreek je relaties en hou het gezellig (flower)

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 12:18 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ga dit weekend naar Universal in Orlanda aka harry potter world hehe, dus ik zal waarschijnlijk toch pas maandag kunnen schrijven gok ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga dit weekend naar Paaspop, dus ik kan waarschijnlijk pas volgende week woensdag posten.


    •

    Is zondag anders beter?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Relatielijstje Austin

    Liliana 'Lily' Alexa Grayz • 21 •
    Kent haar waarschijnlijk niet zo goed maar zal haar zeker wel hebben bekeken zo nu en dan sinds ze een knappe verschijning is.
    • Reyna Indiana Montero • 21 •
    Vindt haar zeer leuk maar weet ook dat ze veel geld heeft wat handig uitkomt, hij zal niet zo snel met haar praten omdat hij daar simpel weg te onzeker voor is. (?)
    • Willow Dorothea Doyle • 22 •
    Willow is het meisje wat bij de pop’s werkt, zeker geen verkeerde verschijning en Austin zou haar zeker wel de moeite waard vinden om na te kijken maar veel aandacht besteedt hij niet aan haar.
    • Ivana Nora Montrose • 22 •
    Na een dronken onenightstand toen haar onbreekbare koppel was opgebroken zijn ze elkaar heel anders gaan zien, ook zal Austin niks vertellen tegen Brandon wetende dat het vertrouwen dan geschonden zou zijn.
    • Zelda Raven Jekyll • 23 •
    Austin zijn ex-vriendin waar hij na behoorlijk wat krijsen en doen zowaar toch het huis uit is gezet, Austin kampt al maanden met verslavingen en schulden en heeft dit op zijn relatie afgericht, net zoals zijn vriendin die hij zeker niet honderd procent vertrouwde.
    • Devin Thómas Sigthorsson • 23 •
    Hij en de jongen komen niet overweg met elkaar, ze botsen zowaar en zijn al meerdere keren elkaar in de haren gevlogen.
    • Monica Noelle "Mo" Prescott • 23 •
    Komt
    • James Baldwin • 25 •
    Hij en Austin zijn vrienden en wonen sinds kort samen, James heeft hem opgenomen en nu ze samen leven op een paar vierkante meter zijn ze zeker wat hechter geworden al is er soms enige onenigheid over onbenullige dingetjes.
    • BRANDON MATTHEW PARKER• 25•
    Brandon en Austin zijn al gelange tijd vrienden en Brandon helpt Austin weleens uit de problemen als hij weer eens in de nesten zit– dit ook mede door Brandon zijn status die alles wat Austin doet door de vingers kijkt.
    • Floyd Ralph Chester • 27 •
    Met Floyd is Austin geen dikke vrienden maar ondanks dat is hij toch dankbaar dat Floyd meestal de schulden komt aflossen, hij weet dan ook van Floyd’s dubbelleven maar hetzelfde geldt andersom waardoor hij hem niet zo gauw zou verraden.
    • Christian Dean DiAngelo • 27 •
    Ze zijn waarschijnlijk geen vrienden en Austin kent hem eigenlijk alleen van de plaatselijke dorproddels.
    • Rachel Lucia Boyce • 19
    Ze hebben gedate op de middelbare school maar dat is hij zeker niet vergeten want zij was zijn eerste vriendinnetje.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dit zijn een paar relaties die ik zoek voor Lily
    - Boyfriend
    - Best friend (meisje of jongen)
    - Friends
    - Ex/one night stand
    - Iemand met wie ze vaak naar feestjes gaat
    - Iemand aan wie ze in een dronken bui heeft verteld over haar verleden
    - Nog andere ideeën misschien?

    [ bericht aangepast op 12 april 2017 - 11:32 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Arioline schreef:
    Dit zijn een paar relaties die ik zoek voor Lily
    - Boyfriend
    - Best friend (meisje of jongen)
    - Friends
    - Ex/one night stand
    - Iemand met wie ze vaak naar feestjes gaat
    - Iemand aan wie ze in een dronken bui heeft verteld over haar verleden
    - Nog andere ideeën misschien?


    Hmm ik denk niet dat dit bij één van mijn personages zou passen, door het leeftijdsverschil. Hmm Rachel zou haar wel mogen maar niet echt kennen en eh Brandon weet ik zo even niet ;') Hij kan haar wel eens naar huis gebracht hebben omdat ze dronken was en ze zo iets ervan verklapt heeft, al weet ik niet wat hij daar van zou vinden :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Arioline schreef:
    Dit zijn een paar relaties die ik zoek voor Lily
    - Boyfriend
    - Best friend (meisje of jongen)
    - Friends
    - Ex/one night stand
    - Iemand met wie ze vaak naar feestjes gaat
    - Iemand aan wie ze in een dronken bui heeft verteld over haar verleden
    - Nog andere ideeën misschien?


    Ik denk opzich wel dat Willow Lily graag zou mogen, dus ze zouden beste vrienden kunnen zijn, maar ik weet niet hoe jij dat ziet?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Arioline schreef:
    Dit zijn een paar relaties die ik zoek voor Lily
    - Boyfriend
    - Best friend (meisje of jongen)
    - Friends
    - Ex/one night stand
    - Iemand met wie ze vaak naar feestjes gaat
    - Iemand aan wie ze in een dronken bui heeft verteld over haar verleden
    - Nog andere ideeën misschien?


    Ik heb Floyd al is hij een stuk ouder dan zij is


    Bowties were never Cooler

    Arioline schreef:
    Dit zijn een paar relaties die ik zoek voor Lily
    - Boyfriend
    - Best friend (meisje of jongen)
    - Friends
    - Ex/one night stand
    - Iemand met wie ze vaak naar feestjes gaat
    - Iemand aan wie ze in een dronken bui heeft verteld over haar verleden
    - Nog andere ideeën misschien?


    Chris? Al mogen andere opties ook wel hoor (:


    El Diablo.

    @Griffel Okeej, dus Rachel en Lily kennen elkaar niet echt? En Brandon heeft haar ooit eens naar huis gebracht omdat ze te dronken was, en dan heeft ze een beetje over haar vader verteld? Het kan wel zijn dat hij niet zo goed wist hoe hij moest reageren en er gewoon niets over heeft gezegd. Lily was het de volgende dag toch allemaal vergeten.
    @Greenlight Ik vind ze ook wel bij elkaar passen, beste vrienden is leuk! (:
    @Petermaximoff Ja, er is wel veel leeftijdsverschil ^^ Zoek jij nog iets speciaals voor hem?
    @Habiba Ja, is goed! (:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ohhh shit, dat zou wel mega akwardd zijn,, want Chris is Willow haar ex en als Willow en Lily dan besties zijn. ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Arioline schreef:
    @Griffel Okeej, dus Rachel en Lily kennen elkaar niet echt? En Brandon heeft haar ooit eens naar huis gebracht omdat ze te dronken was, en dan heeft ze een beetje over haar vader verteld? Het kan wel zijn dat hij niet zo goed wist hoe hij moest reageren en er gewoon niets over heeft gezegd. Lily was het de volgende dag toch allemaal vergeten.
    @Greenlight Ik vind ze ook wel bij elkaar passen, beste vrienden is leuk! (:
    @Petermaximoff Ja, er is wel veel leeftijdsverschil ^^ Zoek jij nog iets speciaals voor hem?
    @Habiba Ja, is goed! (:


    Niet echt om eerlijk te zijn


    Bowties were never Cooler

    @Greenlight Ja aha, dat zou idd een beetje awkward zijn :') Misschien dat ze beste vriendinnen waren totdat Lily verliefd werd op Chris? Ze kunnen hierover ruzie hebben gehad, en dat ze daardoor niet meer met elkaar praten?
    @Petermaximeoff Oei :') Misschien dat ze ooit wel eens hebben gepraat en dan snel hebben geflirt maar niet meer? Of gewoon vrienden?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring


    BRANDON MATTHEW PARKER

    RELATIE LIJSTJE



    • Liliana 'Lily' Alexa Grayz • 21 • Kennisen/Maakt zich zorgen : Brandon kent het meisje niet zo goed gezien zo ook nog niet zo lang in Riverdale woont (? Wist het niet zeker, ik vermoedde dat uit haar geheim hahah). Op een avond moest Brandon enkele feestgangers bedaren van een feestje en zorgde hierbij ook dat de dronken feestgangers veilig thuis kwamen. Zijn laatste passagierster was dan ook Lilly die in een dronkenbui wat eruit floepte over haar vader. Brandon wist ook niet wat te reageren en had haar dan ook gewoon naar huis gebracht. Echter mocht hij haar beter leren kennen zou hij erg nieuwsgierig worden naar wat ze nou allemaal bedoelde die avond.
    • Reyna Indiana Montero • 21 • KOMT
    • Willow Dorothea Doyle • 22 • Kennisen Brandon mag haar wel en vind haar een mooie verschijning. Hij is dan ook dagelijks te vinden bij Pop's dus ze kenen elkaar wel.
    • Ivana Nora Montrose • 22 • Girlfriend De twee zijn al zo'n 4 jaar een stelletje al is er twee jaar geleden een eindje een breuk geweest. Brandon had het hier erg moeilijk mee tot op het punt dat hij depressief werd, maar dit is gelukkig weer verminderd. Nu ze weer samen zijn is hij er zeker van dat hij haar niet meer laat gaan tot op het max van creepy boyfriend Level. Brandon weet haast altijd waar ze is en eist van haar ook te weten met wie ze is. Hij heeft een app op haar mobiel die haar Gps gegevens altijd weerheeft en ook een avond klok, als ze later thuis komt en niets van zich laat horen, dan panikeert Brandon en gaat haar meteen zoeken.
    • Zelda Raven Jekyll • 23 • KOMT
    • Devin Thómas Sigthorsson • 23 • Vrienden De twee zouden het wel goed kunnen vinden, misschien dat ze samen sporten in de weekends?
    • Monica Noelle "Mo" Prescott • 23 • Kennisen Brandon heeft haar een jaar geleden eens aangehouden voor dronken rijden. Ze is er met een boete en een rijverbod van af gekomen, maar verteld dit ook niet aan anderen. Dat is beroepsgeheim. Misschien dat Bran als hij Mo ziet in de Pop's af en toe wel eens probeert te pijlen hoe het nu zit tussen haar en haar vriendje. Gezien die laats genoemde veel te veel met Ivana omgaat naar zijn smaak. Hij kan haar misschien ook wat proberen te shitstirren.
    • Austin Daniel Hill • 24 • Best friends: Brandon en Austin zijn al jaren beste vrienden en dit heeft zo zijn voordelen voor Austin. Brandon durft af en toe wel iets door de vingers te zien en probeert dan ook hem veilig thuis te brengen. Echter zou Brandon hysterisch worden moest hij weten dat zijn beste vriend al eens de lakens heeft gedeeld met zijn vriendin.
    • James Baldwin • 25 • I don't thrust you Erg goed kent Brandon James niet, maar hij vertrouwd de jongen niet bij zijn vriendin.
    • Floyd Ralph Chester • 27 • Brandon kan het best goed vinden met Floyd, maar het is beter dat hij niet weet dat deze jongen bij de Southside serpents hoort.
    • Christian Dean DiAngelo • 27 • Hij kent de man niet, en is niet zo'n fan van zijn status


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Arioline schreef:
    @Greenlight Ja aha, dat zou idd een beetje awkward zijn :') Misschien dat ze beste vriendinnen waren totdat Lily verliefd werd op Chris? Ze kunnen hierover ruzie hebben gehad, en dat ze daardoor niet meer met elkaar praten?
    @Petermaximeoff Oei :') Misschien dat ze ooit wel eens hebben gepraat en dan snel hebben geflirt maar niet meer? Of gewoon vrienden?


    Hmmm jaa aan de ene kant is Willow ook weer niet de persoon die haar beste vriendin dan meteen in de steek laat omdat ze met haar ex gaat, maar aan de andere kant gezien de relatie die Willow en Chris hadden zou ze er echt heel zwaar tegen zijn. Dus ja.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.