• WELCOME TO
    ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆
    RIVERDALE





    RIVERDALE
    Hoewel Pop’s één van de weinige lichtpuntjes is gelegen in het onbekende Amerikaanse stadje is het zeker niet de enige dat er te zien is. Deze stad kun je zo goed als in 4 opdelen. Zo heb je de Townhall in het Noordelijke centrum van de stad net zoals de dure shoppingstraat, de Roving Eye en de Pembrooke appartementen voor de rijkelui. Ietswat naar het oosten van het Centrum vind je de Riverdale High School en het Carson College waar de meesten na hun highschool gaan om te studeren Evenals the Sherrifstation en de gemiddelde woonwijken.
    Naar het Westen heb je het befaamde Evergreen forest en Sweetwater River en voor wie naar het zuiden trekt is beter gewaarschuwd. Dit is het territorium van de Southside Serpents waar je ook de beruchte Whyte Wyrm bar hebt waar je de meest illigale dingen zult tegenkomen. Dus you better watch out...Niet ver daarvan toe heb je de armere wijken en het trailer park en had je de Twiligh drive in al is deze al een eindje gesloten.






    Het praattopic is hier!!!!! Bespreek je relaties en hou het gezellig (flower)

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 12:18 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Ja ik denk dat Willow haar wel kan hebben geholpen met wiskunde (hoewel haar beste vak economie is, maar ik weet niet of je daar clubjes voor hebt;3) en dan een beetje op die manier wat vrienden omdat Rachel haar dan daar mee hielp enzo.

    Ja dat is goed, dat ze elkaar daar wel eens spreken en dan voor de rest in de rpg wel zien.


    Heheh c: is goed!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag je nu wel of niet relaties afspreken buiten het praattopic om? Ik ben consued. (':


    GreenIight schreef:
    Oké voor Willow zoek ik de volgende dingen.
    - Beste vriend(in)
    - Vrienden
    -Oud klasgenoten
    - Iemand die ze misschien niet echt mag
    - Iemand bij wie ze in de wiskunde/debat club heeft gezeten
    -Etc.. Ik sta open voor ideeën.

    Ik hoop trouwens nog een relatielijstje te maken, maar moet even kijken wanneer ik tijd heb.


    Ik heb Floyd voor je, maar hij is een stuk ouder dan zij


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Ik heb Floyd voor je, maar hij is een stuk ouder dan zij


    Ja zo zat ik ook al een beetje, dus ik denk niet dat er veel daar is. Misschien dat ze wel van elkaars bestaan afweten enzo, maar voor de rest niet echt met elkaar praten ofzo? idk.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Roanoke schreef:
    Mag je nu wel of niet relaties afspreken buiten het praattopic om? Ik ben consued. (':


    Je mag haha


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GreenIight schreef:
    (...)

    Ja zo zat ik ook al een beetje, dus ik denk niet dat er veel daar is. Misschien dat ze wel van elkaars bestaan afweten enzo, maar voor de rest niet echt met elkaar praten ofzo? idk.


    Prima


    Bowties were never Cooler

    Ik maak mijn rol deze avond af! (;


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring



    RACHEL LUCIA BOYCE

    RELATIE LIJSTJE




    • Liliana 'Lily' Alexa Grayz • 21 • Ik denk dat Rachel deze meid nooit opgemerkt heeft in de stad.
    • Reyna Indiana Montero • 21 • KOMT
    • Willow Dorothea Doyle • 22 • Friends: Hoewel je het niet zou verwachten zijn Rachel en Willow vrienden te noemen. Rachel had in highschool altijd wat problemen met haar punten en Willow help haar hiermee in ruil dat Rachel de pestkoppen uit de buurt hield. Door dit zijn de twee best goede vrienden geworden en nu nog steeds. Als Rachel ,Willow ziet bij Pop's maakt ze nog graag eens een praatje met haar
    • Ivana Nora Montrose • 22 • in bespreking
    • Zelda Raven Jekyll • 23 • komt
    • Devin Thómas Sigthorsson • 23 • One night stand / Vader van haar zoontje : Devin en Rachel konden het vroeger goed vinden, ze waren amper twintig en hadden net een heftig feestje achter de rug, beiden nog illigaal voor alcohol hadden ze toch gedronken en zijn ze samen in het bed beland. Rachel is niet vies van sex en al zeker neit van Devin al waren ze wel iets belangerijks vergeten tijdens hun plezierige nacht. Rachel nam wel de pil maar had er nooit aan gedacht om de morningafter pil te halen of uberhaupt maar te beseffen wat ze de nacht ervoor had gedaan. Het was dan ook na een eindje dat Rachel besefte dat ze haar normale cyclus niet meer had . Het was na een testje dan ook duidelijk. Ze was zwanger en Devin was de vader. Ervoor of er tussenin had ze geen seks meer gehad en het was ook onveilig geweest. Rachel was drie maanden ver toen ze Devin ermee confronteerde.
    Ze hadden een grote ruzie waarbij het Rachel duidelijk werd gemaakt dat niemand mocht weten dat Devin de vader was. Devin ging haar geld voorschieten omdat hij er toch wel verantwoordelijk voor was en besloten na een stevige babbel dat het beter was om het kindje te adopteren. Dit ligt Rachel nog steeds zwaar, ze was toen veel te jong om moeder te worden en beseft dat ook wel, maar heeft hierdoor ook wel haar studies moeten opgeven en haar droom om een goede moeder te worden beging hierbij ook. Rachel dook onder bij haar moeder in Serpent terretory en haar ouders vertelden de andere dat Rachel de wereld was gaan verkennen. Na die 9 moeilijke maanden werd hun zoontje River ter wereld gebracht in een andere stad. Hem afstaan as het moeilijkste wat de dame heeft meegemaakt en heeft hiervoor Devin nog steeds de schuld.
    • Monica Noelle "Mo" Prescott • 23 • Monica en Rachel zaten vroeger bij in elkaar in de klas en konden het altijd goed vinden, al is hun relatie na highschool wat verwaterd.
    • Austin Daniel Hill • 24 • Highschool Exes Rachel en Austin waren vroeger een stelletje al heeft het niet langer dan drie maanden geduurt. Rachel was het moe dat Austin veel te veel bij haar crashte en geld leende, Daarbij kon hij haar niet aan en schopte ze hem zonder medeleven buiten. Ze kunnen het nu nog wel vinden, maar ze is slim genoeg om hem niets meer te geven. Wel probeert ze via hem nog haar
    foto's door te kunnen verkopen aan de krant.
    • James Baldwin • 25 • Hmm nog geen idee, jij een suggestie?

    • Floyd Ralph Chester • 27 • Good friends/ Sort of friends with benefits? Rachel kent Floyd al een eindje en wonen beiden op Serpent terretory, ze kon het altijd wel goed met hem vinden en dit resulteerde later dat ze het bed wel eens deelden na haar zwangerschap. Rachel heeft na de geboorte van haar zoon wel moeite gehad om mannen nog te vertrouwen, maar heeft met Floyd een goede band en komt naar hem toe als ze gefrustreerd is en een goede beurt nodig heeft. Rachel is dan ook één van de weinigen die weet dat hij een Serpent is,maar dat boeit haar niet zo en ze is dan ook niet vanplan om dit door te zeggen. Ze is beschaafd genoeg om hem te respecteren en daarbij is hij een goede vriend van haar.

    • Christian Dean DiAngelo • 27 • Best friends : Chris is Rachels beste vriend al is ze de man haast als een oudere broer gaan zien. De twee leerden elkaar zo'n 6 jaar geleden kennen in Pop's. Rachel toen nog de rebelse 16 jarige werd lastig gevallen door enkele oudere jaars in Pop's. Chris merkte dit op en wist de vervelende pubers weg te jagen waardoor Rachel haar redder maar op een milkshake trakteerde. De twee geraakten aan de praat en maakten een klik, eentje die nu al 6 jaar sterk staat. Toen Rachel dan ook zwanger was, had ze het ook aan de man laten weten en vroeg hem voor hulp. Veel heeft hij niet kunnen helpen maar is wel een van de weinigen die weet wat Rachel doorstaan heeft.



    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    RACHEL LUCIA BOYCE

    RELATIE LIJSTJE




    • Liliana 'Lily' Alexa Grayz • 21 • Ik denk dat Rachel deze meid nooit opgemerkt heeft in de stad.
    • Reyna Indiana Montero • 21 • KOMT
    • Willow Dorothea Doyle • 22 • Friends: Hoewel je het niet zou verwachten zijn Rachel en Willow vrienden te noemen. Rachel had in highschool altijd wat problemen met haar punten en Willow help haar hiermee in ruil dat Rachel de pestkoppen uit de buurt hield. Door dit zijn de twee best goede vrienden geworden en nu nog steeds. Als Rachel ,Willow ziet bij Pop's maakt ze nog graag eens een praatje met haar
    • Ivana Nora Montrose • 22 • in bespreking
    • Zelda Raven Jekyll • 23 • komt
    • Devin Thómas Sigthorsson • 23 • One night stand / Vader van haar zoontje : Devin en Rachel konden het vroeger goed vinden, ze waren amper twintig en hadden net een heftig feestje achter de rug, beiden nog illigaal voor alcohol hadden ze toch gedronken en zijn ze samen in het bed beland. Rachel is niet vies van sex en al zeker neit van Devin al waren ze wel iets belangerijks vergeten tijdens hun plezierige nacht. Rachel nam wel de pil maar had er nooit aan gedacht om de morningafter pil te halen of uberhaupt maar te beseffen wat ze de nacht ervoor had gedaan. Het was dan ook na een eindje dat Rachel besefte dat ze haar normale cyclus niet meer had . Het was na een testje dan ook duidelijk. Ze was zwanger en Devin was de vader. Ervoor of er tussenin had ze geen seks meer gehad en het was ook onveilig geweest. Rachel was drie maanden ver toen ze Devin ermee confronteerde.
    Ze hadden een grote ruzie waarbij het Rachel duidelijk werd gemaakt dat niemand mocht weten dat Devin de vader was. Devin ging haar geld voorschieten omdat hij er toch wel verantwoordelijk voor was en besloten na een stevige babbel dat het beter was om het kindje te adopteren. Dit ligt Rachel nog steeds zwaar, ze was toen veel te jong om moeder te worden en beseft dat ook wel, maar heeft hierdoor ook wel haar studies moeten opgeven en haar droom om een goede moeder te worden beging hierbij ook. Rachel dook onder bij haar moeder in Serpent terretory en haar ouders vertelden de andere dat Rachel de wereld was gaan verkennen. Na die 9 moeilijke maanden werd hun zoontje River ter wereld gebracht in een andere stad. Hem afstaan as het moeilijkste wat de dame heeft meegemaakt en heeft hiervoor Devin nog steeds de schuld.
    • Monica Noelle "Mo" Prescott • 23 • Monica en Rachel zaten vroeger bij in elkaar in de klas en konden het altijd goed vinden, al is hun relatie na highschool wat verwaterd.
    • Austin Daniel Hill • 24 • Highschool Exes Rachel en Austin waren vroeger een stelletje al heeft het niet langer dan drie maanden geduurt. Rachel was het moe dat Austin veel te veel bij haar crashte en geld leende, Daarbij kon hij haar niet aan en schopte ze hem zonder medeleven buiten. Ze kunnen het nu nog wel vinden, maar ze is slim genoeg om hem niets meer te geven. Wel probeert ze via hem nog haar
    foto's door te kunnen verkopen aan de krant.
    • James Baldwin • 25 • Hmm nog geen idee, jij een suggestie?

    • Floyd Ralph Chester • 27 • Good friends/ Sort of friends with benefits? Rachel kent Floyd al een eindje en wonen beiden op Serpent terretory, ze kon het altijd wel goed met hem vinden en dit resulteerde later dat ze het bed wel eens deelden na haar zwangerschap. Rachel heeft na de geboorte van haar zoon wel moeite gehad om mannen nog te vertrouwen, maar heeft met Floyd een goede band en komt naar hem toe als ze gefrustreerd is en een goede beurt nodig heeft. Rachel is dan ook één van de weinigen die weet dat hij een Serpent is,maar dat boeit haar niet zo en ze is dan ook niet vanplan om dit door te zeggen. Ze is beschaafd genoeg om hem te respecteren en daarbij is hij een goede vriend van haar.

    • Christian Dean DiAngelo • 27 • Best friends : in bespreking





    Helemaal perfect!

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 16:41 ]


    Bowties were never Cooler

    Wanneer is het handig om voor iedereen het speeltopic te openen?!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Maakt voor mij niet uit. c: Ik ben klaar met mijn tentamens dus ik ben enkele dagen vrij. ^^
    Ik probeer ook vandaag een relatielijst in elkaar te zetten.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben in ieder geval tot en met donderdag druk dus het liefst wel daarna pas.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    What about Saturday?!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Okay twee dingen:
    1.) zal ik Zelda een andere naam geven, aka Rae, of gewoon zo laten? Because I like the name but the game you know haha.
    2.) ik wil haar een (ex)catfish laten zijn, die voor de lol mensen catfishte en hier soort van verslaafd aan was geraakt. Echter vroeg ik me af of iemand een personage heeft die haar heeft betrapt en wilt chanteren of zo? Hoeft niet per sé


    I just caught the wave in your eyes

    Keep the name Zelda! 😊

    En voor nummer twee pas ik ;) others will fit better then my personages hahaha


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH