• WELCOME TO
    ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆
    RIVERDALE





    RIVERDALE
    Hoewel Pop’s één van de weinige lichtpuntjes is gelegen in het onbekende Amerikaanse stadje is het zeker niet de enige dat er te zien is. Deze stad kun je zo goed als in 4 opdelen. Zo heb je de Townhall in het Noordelijke centrum van de stad net zoals de dure shoppingstraat, de Roving Eye en de Pembrooke appartementen voor de rijkelui. Ietswat naar het oosten van het Centrum vind je de Riverdale High School en het Carson College waar de meesten na hun highschool gaan om te studeren Evenals the Sherrifstation en de gemiddelde woonwijken.
    Naar het Westen heb je het befaamde Evergreen forest en Sweetwater River en voor wie naar het zuiden trekt is beter gewaarschuwd. Dit is het territorium van de Southside Serpents waar je ook de beruchte Whyte Wyrm bar hebt waar je de meest illigale dingen zult tegenkomen. Dus you better watch out...Niet ver daarvan toe heb je de armere wijken en het trailer park en had je de Twiligh drive in al is deze al een eindje gesloten.






    Het praattopic is hier!!!!! Bespreek je relaties en hou het gezellig (flower)

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 12:18 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mag je nu nog wel verder zoeken naar relaties of niet?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja !


    Everything is illuminated by the light of our past.

    BIossoms schreef:
    Ja !


    Dus we hoeven niet te wachten tot alle rollen af zijn? This is confusing, HAHA.


    Roanoke schreef:
    (...)

    Dus we hoeven niet te wachten tot alle rollen af zijn? This is confusing, HAHA.


    Haha ik heb ff besproken met Saar en ik vind het lullig als diegene die nu nog niet zoveel relaties hebben die niet zouden mogen bespreken.

    Om niemand ook buiten te sluiten is een relatielijstje ook handig zoals ik al had aangegeven, ik probeer zelf vanavond of morgen er eentje te maken.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik denk dat Mo (pagina 2) wel zo min of meer af is! Misschien voeg ik later nog wat dingen toe, maar de grote lijnen staan er. c: Ik heb niet echt ideeën voor wat ik zoek, maar eventueel gewone vriend(inn)en zou een goede start zijn. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Merodeadores schreef:
    Iva's innerlijk staat in steekwoorden op pagina 2.

    Ik zoek eigenlijk sowieso een beste vriend voor haar, en sta voor de rest voor van alles open c:


    Devin misschien? c:
    Misschien kan hij dan ook degene zijn op wie Brandon jaloers is? Ik zoek namelijk voor Devin nog een platonische, vriendschappelijke relatie!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Devin misschien? c:
    Misschien kan hij dan ook degene zijn op wie Brandon jaloers is? Ik zoek namelijk voor Devin nog een platonische, vriendschappelijke relatie!


    Is goed c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Prongsie schreef:
    Ik denk dat Mo (pagina 2) wel zo min of meer af is! Misschien voeg ik later nog wat dingen toe, maar de grote lijnen staan er. c: Ik heb niet echt ideeën voor wat ik zoek, maar eventueel gewone vriend(inn)en zou een goede start zijn. ^^


    Ik heb Floyd voor je, maar hij is een erg aparte jongen met veel demonen en weinig vertrouwen


    Bowties were never Cooler

    Ik heb nog steeds Brandon en Rachel open voor wie geïntereseerd is? ( ik ben wel ziek en innerlijken uitschrijven is niet mijn sterkste kant, dus dat zal nog even duren I'm working on it)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    Ik heb nog steeds Brandon en Rachel open voor wie geïntereseerd is? ( ik ben wel ziek en innerlijken uitschrijven is niet mijn sterkste kant, dus dat zal nog even duren I'm working on it)


    Ik heb Willow voor ze


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Ik heb Willow voor ze


    Wat zoek je nog voor Willow? c: dan kijk ik even wie het beste bij wat zou kunnen passen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    (...)

    Wat zoek je nog voor Willow? c: dan kijk ik even wie het beste bij wat zou kunnen passen ^^


    Ehm ja ik heb er nog niet heel erg over nagedacht wat ik qua relaties nodig heb.;3 Ik ga nu eten, maar zal vanavond plaatsen wat ik precies zoek, maar sowieso de normale dingen ya know. ^^


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Ehm ja ik heb er nog niet heel erg over nagedacht wat ik qua relaties nodig heb.;3 Ik ga nu eten, maar zal vanavond plaatsen wat ik precies zoek, maar sowieso de normale dingen ya know. ^^


    eet smakelijk ! ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik hoor via via dat er commentaar is op het feit dat Jem extreme sporten doet omdat dat niet kan in Riverdale. Ik wilde dat namelijk zijn band laten zijn met Ivana, maar als dat niet kan, laat ik mijn personage liever vallen. Hij is helemaal opgebouwd rondom die extreme sporten en het adrenaline zoeken.


    Kan iemand me helpen met een FC?
    Ik zoek een meisje dat door kan gaan voor zo 19-23 jaar
    Het liefst donker haar, oogkleur maakt me niet uit (:

    Wel het liefst dat er genoeg foto's te vinden zijn


    El Diablo.