• WELCOME TO
    ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆ ◆
    RIVERDALE





    RIVERDALE
    Hoewel Pop’s één van de weinige lichtpuntjes is gelegen in het onbekende Amerikaanse stadje is het zeker niet de enige dat er te zien is. Deze stad kun je zo goed als in 4 opdelen. Zo heb je de Townhall in het Noordelijke centrum van de stad net zoals de dure shoppingstraat, de Roving Eye en de Pembrooke appartementen voor de rijkelui. Ietswat naar het oosten van het Centrum vind je de Riverdale High School en het Carson College waar de meesten na hun highschool gaan om te studeren Evenals the Sherrifstation en de gemiddelde woonwijken.
    Naar het Westen heb je het befaamde Evergreen forest en Sweetwater River en voor wie naar het zuiden trekt is beter gewaarschuwd. Dit is het territorium van de Southside Serpents waar je ook de beruchte Whyte Wyrm bar hebt waar je de meest illigale dingen zult tegenkomen. Dus you better watch out...Niet ver daarvan toe heb je de armere wijken en het trailer park en had je de Twiligh drive in al is deze al een eindje gesloten.






    Het praattopic is hier!!!!! Bespreek je relaties en hou het gezellig (flower)

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 12:18 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mt.
    Er staan al een paar steelwoorden voor mijn personnage, de rest komt zo snel mogelijk c:.

    [ bericht aangepast op 10 april 2017 - 18:35 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Habiba schreef:
    Kan iemand me helpen met een FC?
    Ik zoek een meisje dat door kan gaan voor zo 19-23 jaar
    Het liefst donker haar, oogkleur maakt me niet uit (:

    Wel het liefst dat er genoeg foto's te vinden zijn


    Ik zal zo even kijken voor je! c: ( Ik ken Adriana Lima al, Anne Christine Speckheart, die actrice van supergirl


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Trouwens ! Ik dacht dat het wel leuk moest zijn, om eens te bedenken wat het lievelings gerecht/drankje van Pop's is bij je personage! :) Het draait tenminste nog steeds over de Diner en zijn klanten c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Waarom zouden extreme sporten niet mogen?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    Waarom zouden extreme sporten niet mogen?


    Het is al opgelost.


    Roanoke schreef:
    (...)

    Het is al opgelost.


    Okay sorry haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Okay sorry haha.


    Geeft toch niet sufferd. (:


    Relatie VOORSTELLEN Floyd:
    Iva: Ik vind het moeilijk in te schatten waar ze elkaar van kennen zonder status en geschiedenis, sorry
    Mo: Mo en Floyd hebben ze van jongs af aan bij elkaar in het blok gewoont en samen gespeeld met haar broer en zijn zusjes, en later zat haar broer bij hem in het waterpoloteam. Ze zijn nog altijd vrienden.
    Brandon: Brandon en Floyd mogen elkaar wel, maar toch is Floyd heel terughoudend naar hem toe met veel delen van zijn leven, gezien Floyd zeker in de bak zal belanden, en waarschijnlijk zijn baan zal vrliezen, als Brandon erachter komt dat Floyd een Serpent is. Floyd sport wel graag met hem, dit hebben ze ook in High School vaak samen gedaan, maar voorkomt tegenwoordig ter aller tijden dat ze tegelijk gaan zwemmen, omkleden, en douchen, om zijn geheim te bewaren.
    Devin: Devin en Floyd lopen met goed weer samen hard voordat hij naar zijn studie gaat en Floyd naar zijn werk. Onder het lopen kunnen de twee fijn sparren over zware onderwerpen, zoals wereldvrede, klimaatverandering, en het doel van het leven. Het geeft bijde jongens een uitlaat voor hun intellect wat neit altijd in hun dagelijksleven wordt aangesproken.
    Austin: Austin en Floyd kennen elkaar vanuit de Serpents. Tijdens het afrekenen van Austin's schulden, en het aangaan van nieuwe, is Floyd er altijd bij om onhandige uitspraken van elke partij uit te leggen aan de ander, al heeft hij altijd een duidelijke loyaliteit aan de Serpents. De laatste twee keer met afrekenen is Floyd alleen gestuurd, wat meer een keuze is uit veiligheidsoverwegingen van de Serpents, dan van vertrouwen in Austin, maar dit maakt wel dat de interacties relatief vriendelijker verlopen.
    Rachel: Het feit dat Rachel's moeder in Serpent Territory woont en Floyd bij de Serpents zit, heeft hun wegen doen kruisen. Na haar zwangershap hebben ze enkele keren het bed gedeeld, maar beiden hebben geen behoefte aan een relatie of iets anders. Toch is Floyd geintrigeerd door de roddels in de wijk dat ze zwanger is geweest, maar hij is goed genoeg opgevoed om het niet te vragen, omdat hij er ook niet echt iets van heeft opgemerkt toen ze het bed deelden.
    Jem: Jem en Floyd waren allebei team-captain in High School, waardoor ze vaak samen trainingsschemas en andere zaken hebben besproken. Ze zijn over de jaren elkaar uit het oog verloren, maar als ze elkaar tegenkomen kan een gezellig gesprekje er altijd wel vanaf.
    Willow: Ik weet niet zo goed hoe Willow en Floyd elkaar beter zullen kennen dan alleen van Pop's, sorry. Heb jij ideeen?
    Chris: Chris en Floyd hebben in hetzelfde jaar op school gezeten, maar zeker in High School in twee totaal verschillende lagen. Ze mochten elkaar toen al niet, en nu nog altijd niet, zelfs nu Floyd echt geen Golden Boy meer is.
    Zelda: Ik vind het moeilijk in te schatten waar ze elkaar van kennen en hoe ze elkaar vinden zonder persoonlijkheid, status en geschiedenis, sorry
    Lily: Ik vind het moeilijk in te schatten waar ze elkaar van kennen zonder status en geschiedenis, sorry.

    Dit zijn suggesties. Alles kan nog veranderen.

    [ bericht aangepast op 12 april 2017 - 9:44 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik maak mijn rol / relatielijstje morgen (af).


    @Miriam I like it! c: Brandon zou hem ook niet meteen zonder reden in de bak gooien tho, dus Floyd moet ook niet zo bang zijn :'D wel is de kans groot dat als Floyd een keer iets verkeerd zou doen, Brandon dan sneller zou ingrijpen als hij weet van zijn serpent status :')

    En wat Floyd en Rachel betreft vind ik het ook wel goed hehe c: Ze zou dan misschien naar nog Floyd gaan mocht ze haar frustraties willen uitten ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    @Miriam I like it! c: Brandon zou hem ook niet meteen zonder reden in de bak gooien tho, dus Floyd moet ook niet zo bang zijn :'D wel is de kans groot dat als Floyd een keer iets verkeerd zou doen, Brandon dan sneller zou ingrijpen als hij weet van zijn serpent status :')

    En wat Floyd en Rachel betreft vind ik het ook wel goed hehe c: Ze zou dan misschien naar nog Floyd gaan mocht ze haar frustraties willen uitten ;3


    Floyd is er alleen wel erg bang voor met Brandon, puur ook omdat het zijn baan als verpleger op het spel zou zetten.

    Met Rachel vind ik het helemaal prima! Ik zet het in de rol erbij :)


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Floyd is er alleen wel erg bang voor met Brandon, puur ook omdat het zijn baan als verpleger op het spel zou zetten.

    Met Rachel vind ik het helemaal prima! Ik zet het in de rol erbij :)


    Oooh ja zo haha c: Better watch out then ! En is goed! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oké voor Willow zoek ik de volgende dingen.
    - Beste vriend(in)
    - Vrienden
    -Oud klasgenoten
    - Iemand die ze misschien niet echt mag
    - Iemand bij wie ze in de wiskunde/debat club heeft gezeten
    -Etc.. Ik sta open voor ideeën.

    Ik hoop trouwens nog een relatielijstje te maken, maar moet even kijken wanneer ik tijd heb.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    Oké voor Willow zoek ik de volgende dingen.
    - Beste vriend(in)
    - Vrienden
    -Oud klasgenoten
    - Iemand die ze misschien niet echt mag
    - Iemand bij wie ze in de wiskunde/debat club heeft gezeten
    -Etc.. Ik sta open voor ideeën.

    Ik hoop trouwens nog een relatielijstje te maken, maar moet even kijken wanneer ik tijd heb.


    Hmm ik heb Willow goed gelezen en zie wel dat zij en Rachel totaal niet zouden klikken samen :'). Rachel was niet zo into school al kon Willow haar misschien wel geholpen hebben met Wiskunde? Waardoro Rachel Willow dan misschien hielp om eventuele pestkoppen te stoppen ofso? c:

    en voor Brandon is er wel een leeftijdsverschil waardoor alles met schoolverband uitgescloten is denk ik :') hmm. Hij zou haar zeker mogen en is ook dagelijks in Pop's te vinden dus misschien dat ze het goed kunnen vinden en eventueel dit verder uitwerken in de rpg zelf? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    GriffeI schreef:
    (...)

    Hmm ik heb Willow goed gelezen en zie wel dat zij en Rachel totaal niet zouden klikken samen :'). Rachel was niet zo into school al kon Willow haar misschien wel geholpen hebben met Wiskunde? Waardoro Rachel Willow dan misschien hielp om eventuele pestkoppen te stoppen ofso? c:

    en voor Brandon is er wel een leeftijdsverschil waardoor alles met schoolverband uitgescloten is denk ik :') hmm. Hij zou haar zeker mogen en is ook dagelijks in Pop's te vinden dus misschien dat ze het goed kunnen vinden en eventueel dit verder uitwerken in de rpg zelf? c:


    Ja ik denk dat Willow haar wel kan hebben geholpen met wiskunde (hoewel haar beste vak economie is, maar ik weet niet of je daar clubjes voor hebt;3) en dan een beetje op die manier wat vrienden omdat Rachel haar dan daar mee hielp enzo.

    Ja dat is goed, dat ze elkaar daar wel eens spreken en dan voor de rest in de rpg wel zien.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.