• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 1:51 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Vrijdag mag ik auditie doen voor Fright nights walibi en ik ben zo nerveus. Seriously, wat doe ik mezelf aan. :')

    Patholoog schreef:
    Kut autisme
    Kut PMS
    Kut alles.


    I can relate :/


    26 - 02 - '16

    @Offensive en Normaal. Bedankt. :)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Krolock schreef:
    Vrijdag mag ik auditie doen voor Fright nights walibi en ik ben zo nerveus. Seriously, wat doe ik mezelf aan. :')

    Omg, maar dat is zo gaaf though! Succes!


    Caution first, always.

    Rustige stiltecoupé op weg naar Groningen. Please let's keep it this wayyyy.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb er geen problemen mee om vragen te beantwoorden over oefeningen, maar ik kan er niet tegen als mensen niet eerst DE CURSUS LEZEN. En als ik dan zeg waar het staat VINDEN ZE HET NOG NIET. Serieus.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik weet niet of ik dit een goede keuze vond lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn verstandskiezen komen door en daardoor bijt ik steeds op de binnenkant van mijn wang en het doet z e e r .


    Tijd voor koffie.

    OEDI GADVERDAMME STOP MET MIAUWEN
    ik probeer aan mijn OC te schrijven oké???!!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    De ene keer dat ik een (mogelijk relatief belangrijk) telefoontje verwacht en net nu heeft mijn mobiel problemen, dit is heel typisch, ugh. Ik hoop wel dat ze snel bellen en niet nog de hele avond wachten want ik wil het gewoon weten.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Gorillaz schreef:
    (...)
    Omg, maar dat is zo gaaf though! Succes!

    Dankjewel! Ga ik nodig hebben haha.

    Een serveerjongen loopt al de hele tijd naar me te kijken, maar hij vroeg net of ik nog een drankje wilde toen ik net een stille scheet had gelaten. Waarschijnlijk denkt hij dat ik stink nu.


    Tijd voor koffie.

    De docent was vergeten een vervanger te parkeren voor morgen waardoor ze het maar uit laat vallen...
    Helemaal prima maar als je dat even eerder had laten weten, had ik een afspraak voor mijn toekomst eerder kunnen plannen -.-


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Mijn laptop heeft WEER het probleem waarbij hij crasht zodra iemand hem dichtklapt (dit is pas, ach, de vierde keer of zo dat dit mysterieus zonder reden opeens gebeurt???) en ik ga mijn haar uit mijn hoofd trekken of mijn laptop van het hoogste gebouw in de omgeving slingeren of misschien gewoon oprecht sparen voor een nieuwe laptop zelfs al stond dat totaal echt absoluut niet op de planning en is het bullshit dat dat nodig is omdat dit een best nieuw en sowieso heel duur en NORMAAL GESPROKEN oké werkend ding is, want WAT heeft een mens nou aan een fucking laptop die zichzelf samen met al je programma's voortdurend afsluit als je even vijf minuten weg bent of hem zonder nadenken dichtklapt (wat, like, het hele PUNT van een LAPTOP is, KOM OP) en vervolgens telkens tien minuten tot een kwartier nodig heeft tot je überhaupt weer Firefox kunt proberen op te starten

    Ik kan mijn frustratie hier echt gewoon niet goed uitdrukken want ik word hier oprecht haast gewelddadig van, jesus effing christ, wat een rótding met een stom mysterieus rotprobleem waar geen oplossing voor lijkt te bestaan zelfs al schijnt dit iets te zijn wat al deze laptops hebben

    WAAROM


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    wOW best nap EVER


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys