• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 1:51 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Savitar schreef:
    (...)
    Sterkte. Wortelkanaalbehandelingen zijn the worst.

    Nogal... Ik heb er na 3 dagen nog last van maar ik weet niet hoe normaal dat is :')


    Caution first, always.

    Lol ik heb een gele kaart gekregen in mijn een na laatste wedstrijd.


    This ain't no place for no better man.

    dus gisteren was er die ene dude, ooit begeleider op circus en toen animator op speelplein en toen leerkracht van me?????? ik botste half tegen 'm op aan de wc's waarop hij kei luid m'n naam begon te kelen huhhh awkward ohja jongens zijn slecht in subtiel zijn want ja NAAR ME WIJZEN ALS JE OVER ME PRAAT IS NIET SUBTIEL


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Damn... M'n app ziet er echt goed uit! =D


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Waarom doe ik überhaupt nog moeite? Je vervangt me toch wel door die griet die een nog groter vergif is, waarna ik vervolgens alle klappen weer op kan vangen en de boel kan gaan herstellen. Eigenlijk ben ik gewoon klaar met jou, helemaal klaar. Maar ik wil ook niet alles kapot maken doordat je over een tijdje gaat trouwen en ik dan de bad guy ben omdat ik eens voor mezelf kies.


    26 - 02 - '16

    teacher: "schrijf me een evolutieboek"
    everyone else: "WAT???!!! alsof we nog niet genoeg werk hebben dat we je ook nog eens de hele evolutie van de evolutietheorie, aangevuld met extra informatie, biografieën en tienduizend voorbeelden mogen schrijven in een paper."
    teacher: "en het staat op een derde van je examenpunt"

    thanks wyllie
    thanks


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nurse schreef:
    Ik hou niet van die enorme groepen met 14/16 jarigen die met een energyblikje aan het chillen zijn midden op de weg, keihard muziek luisteren van de hedendaagse Nederlandse rappers en elke voorbijganger uitschelden die voorbij komt.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    do you miss me like i miss you?
    because i cant stop thinking about you and its making me cry.


    soul made of stardust and chaos.

    Niet naar school gaan en dan een leerkracht van wie je die dag les had later die dag tegenkomen op straat... Auwtch. Neen, ik was niet aan het spijbelen, thanks voor je achterdochtige blik.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als ik geld zou vragen voor alle photoshop klusjes die ik doe zou ik zo rijk worden lol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    fuck her

    Loved to see her again. Talked for six hours straight.

    And damn, I've known her for nine years already.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2017 - 23:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat was zo vreselijk leuk !


    — Inner peace, it's hard to find. —

    schijnheilige trutjes


    waaien met de wind want de wereld draait toch alleen maar om jou

    ik ben er altijd als jullie me nodig hebben en dan le drop qing zodra het moeilijk gaat bc her struggles are too difficult to handle jaa dat heet volwassen omgaan met dingen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarom blijft die flapdrol slapen? Ugh -.-


    16 - 09 - '17