• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 1:51 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    oké
    jij bent ik niet en ik ben jij niet, maar in godsnaam, begrijp toch eens dat we niet allemaal direct aan ons schoolwerk beginnen als we thuiskomen, niet allemaal onmiddellijk naar ons facebook gaan om te checken of je toevallig iets gevraagd hebt bij een groepswerk en GODVERDOMME NIET ALLEMAAL DRIE MAANDEN VOOR DATUM KLAAR ZIJN MET ELKE F**** TAAK

    so for the love of god, STOP MET CONTINU BERICHTEN TE STUREN OF WE AL KLAAR ZIJN
    HET ANTWOORD IS NEE


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Er wordt gewoon niet op me gereageerd in rollentopics. Kinda weird.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Eugene
    Mike
    Lukas
    Viggo. Welkom Viggo^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    *drinkt koffie*
    dit smaakt zuur maar dat zal wel aan mijn brakke kop liggen
    *drinkt meer koffie*
    nee dit smaakt echt zuur wtf
    "mam proef mijn koffie"
    "oh smaakt hij zuur oeps haha ja we hebben hem gister met azijn schoongemaakt"

    dit was echt mijn minst favoriete manier om wakker te worden


    i put the fun in funeral

    Die zeven foto's zijn zo'n goed begin van mijn dag. Ik hou echt teveel van die vier drie.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat was de meest erge en stomme sollicitatie ever.


    16 - 09 - '17

    Oh gut, nu ben ik tegelijk erg wakker, erg moe, en om een onduidelijke reden misselijk. Deze combinatie van factoren had ik dolgraag gemist, denk ik zo.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat was echt een heel goede verjaardag, al zeg ik het zelf


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Woosh, ik vlieg er bijna doorheen. Serieus, waar haal ik opeens die motivatie en doorzettingsvermogen voor dit vandaan?


    16 - 09 - '17

    Ik voel me opeens zo eenzaam. Een leuk uurtje winkelen is opeens eenzaam thuis zitten wachten tot mam terug komt van het ziekenhuis. Natuurlijk krijgt ze net nu het één dag mooi weer is last van haar hand.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil zo graag 13 Reasons Why kijken maar er staan nog 17 tv series in m'n to watch lijst, en dat zijn series waar ik al aan begonnen ben en dan heb ik het nog niet over de series die in m'n to watch lijst staan waar ik nog aan moet beginnen. *huilt* #firstworldproblems


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    we krijgen een kat en ik wil hem Rus noemen maar ik denk dat mijn gezin het daar niet mee eens is

    Ik doe dus godverdomme nooit meer een wortlekanaalbehandeling. Mag ik alsjeblieft onder de grond?


    Caution first, always.

    Klaar voor vandaag

    [ bericht aangepast op 6 mei 2017 - 14:45 ]


    16 - 09 - '17

    Gorillaz schreef:
    Ik doe dus godverdomme nooit meer een wortlekanaalbehandeling. Mag ik alsjeblieft onder de grond?

    Sterkte. Wortelkanaalbehandelingen zijn the worst.


    — Inner peace, it's hard to find. —