• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 1:51 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    iwatobi schreef:
    geluksmomentje : je vind online een shirt, ziet dat het is uitverkocht, kijkt nog een keer op jouw maat, ziet dat het shirt er nog wel is, koopt het, en dan blijk je net de laatste te hebben !!


    wow nice ik vind het altijd leuk te weten dat ik het laatste stuk heb (hoewel er hoogstwaarschijnlijk altijd nog in het magazijn liggen) MAAR daar gaat het niet om, hahaha, het is dat gevoel van YAS randgevalluck ;D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nurse schreef:
    (...)

    Wacht wat. WAT.
    Hoe kan 1 man zo erg het leven van Amerikanen vergallen? De laatste persoon die ik net zo intens haatte was Omber uit Harry Potter.


    Het is echt bizar. Ik las een reactie van een vrouw die vanwege geboortecomplicaties haar kind met een keizersnede te wereld liet komen. Dit staat nu op haar verzekering, ze mag hierom geweigerd worden voor bepaalde dingen en/of meer betalen.


    Tijd voor koffie.

    goud schreef:
    (...)


    HUUHHH HOEZO MET TERUGWERKENDE KRACHT lol dit is zo vrouwdiscriminerend, like de verkrachter komt er vrijwel ongeschonden mee weg


    Ja, maar ook echt net zoals het feit dat ze een keer berekend hebben dat je als vrouw nog ongeveer duizend dollar (volgens mij was het een Amerikaans onderzoek) kwijt bent aan verzorging na een verkrachting. Die je dus lekker uit je eigen pocket mag betalen. Omdat je een slachtoffer bent van iets vreselijks. Yes.


    Tijd voor koffie.

    Ik hou niet van die enorme groepen met 14/16 jarigen die met een energyblikje aan het chillen zijn midden op de weg, keihard muziek luisteren van de hedendaagse Nederlandse rappers en elke voorbijganger uitschelden die voorbij komt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik kan niet meer integreren, my god. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    GADVERAMME MAM
    IK VERTEL JE DIT
    zet dat toch niet op facebook
    jezus christus WHYYYYY


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    "Here’s my understanding of how it would go:
    Person is raped. They report their rape to police and go to a hospital to have a rape kit done. As part of the standard procedure, the victim is prescribed a medication to prevent an HIV infection. Months later the victim signs up for a new health insurance plan, or goes to renew their old one. The insurance company sees that they were prescribed this AIDS medication and decides that because of that they’re too high risk to insure, or, depending on how the law shakes out, that in order to insure them they’ll have to pay a much higher premium that they might not be able to afford anyway. So now, because they were raped, they can no longer get insurance.
    This exact situation actually happened before the ACA was passed, and now Republicans are fucking stoked at the prospect of making it possible again."


    gotta love Trumpcare


    Tijd voor koffie.

    this is what happens when you ban emotions out of politics you twat


    Tijd voor koffie.

    Kutsituatie.


    Queer zijn is gewoon alles

    Waarom val ik altijd bovenop mijn hond in slaap?


    — Inner peace, it's hard to find. —


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Savitar schreef:
    Waarom val ik altijd bovenop mijn hond in slaap?


    Tijd voor koffie.

    gister EN vandaag mijn favoriete band gezien en vandaag kon ik de lead singer zo'n beetje aanraken. ken wel janke

    he 'zuipkaart van vijf of van tien?'
    me 'vijf ik ga niet zoveel drinken'
    he 'zeker? want dat zijn we niet gewoon van u'

    haha ha ha haja oops

    [ bericht aangepast op 6 mei 2017 - 1:41 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Twee dingen:

    1) ik houd van de stille rust van de wereld in het donker, maar ik haat dat ik me moet afvragen hoe screwed ik ben iedere keer dat ik een slingerende (altijd mannelijke) fietser passeer

    2) ik snap dat het lijkt alsof ik die kamer thuis nu niet meer nodig heb, en dat is ook waar, misschien, maar die plek voelt wel nog steeds als thuis en ik weet niet goed hoe ik me erbij voel dat drie dagen na mijn vertrek al mijn resterende spullen in een hoekje zijn geschoven, alle meubels zijn verplaatst en er al is besloten wat het nieuwe doel van die kamer is, waardoor er nu alleen nog neutrale ruimtes voor algemeen gebruik voor mij overblijven in het huis van mijn eigen familie (of eigenlijk weet ik het waarschijnlijk wel, maar ga ik het niet hardop zeggen omdat ik niet zeker weet of ik me aanstel en wel zeker weet dat er blijkbaar totaal niet werd beseft hoe dit aankomt en ik een watje ben dat andere mensen altijd in de illusie wil laten dat alles oké is indien enigszins haalbaar. go me & mijn coping mechanisms)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan