• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 3 mei 2017 - 1:51 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oh wat fijn wat Trump weer bedacht heeft. Laat de werkgever voor vrouwen bepalen of ze anticonceptie mogen verkrijgen bij hun zorgverzekering, jippie <3 Top presidentje!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Nurse schreef:
    Oh wat fijn wat Trump weer bedacht heeft. Laat de werkgever voor vrouwen bepalen of ze anticonceptie mogen verkrijgen bij hun zorgverzekering, jippie <3 Top presidentje!


    Jeetje, wat belachelijk. Dan ben ik toch wel blij dat ik niet in Amerika woon, maar in Nederland en dat ik gewoon alles verzekerd krijg ;3


    26 - 02 - '16

    Over onze allerliefste fucking president gesproken, weet je wat er ook zo leuk is aan de nieuwe zorgverzekering?

    "Rape, postpartum depression, Cesarean sections, and surviving domestic violence are all considered preexisting conditions" under AHCA
    Meer betalen als je seksueel misbruikt bent
    Werknemers die je mogen afwijzen omdat deze shit je is overkomen
    Als je last hebt van zware ongesteldheid = meer betalen
    Met terugwerkende kracht betalen voor je verkrachting

    Ik heb zoveel. Fucking. Haat. Hiervoor.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2017 - 19:33 ]


    Tijd voor koffie.

    Trump is gestoord. Ik vraag het me af of het ooit nog goed komt met Amerika :'D (en de rest van de wereld)


    26 - 02 - '16

    ik haat het om alleen te zijn, maar ik wil ook alleen zijn

    ???


    soul made of stardust and chaos.

    Normaal schreef:
    Trump is gestoord. Ik vraag het me af of het ooit nog goed komt met Amerika :'D (en de rest van de wereld)


    Ja, maar echt. In zo weinig dagen heeft hij al gezorgd voor zoveel stappen terug. Ik hoop echt dat de volgende president het ooit rechtgezet krijgt.


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:
    Over onze allerliefste fucking president gesproken, weet je wat er ook zo leuk is aan de nieuwe zorgverzekering?

    "Rape, postpartum depression, Cesarean sections, and surviving domestic violence are all considered preexisting conditions" under AHCA
    Meer betalen als je seksueel misbruikt bent
    Werknemers die je mogen afwijzen omdat deze shit je is overkomen
    Als je last hebt van zware ongesteldheid = meer betalen
    Met terugwerkende kracht betalen voor je verkrachting

    Ik heb zoveel. Fucking. Haat. Hiervoor.


    Wacht wat. WAT.
    Hoe kan 1 man zo erg het leven van Amerikanen vergallen? De laatste persoon die ik net zo intens haatte was Omber uit Harry Potter.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Edgy schreef:
    (...)

    Ja, maar echt. In zo weinig dagen heeft hij al gezorgd voor zoveel stappen terug. Ik hoop echt dat de volgende president het ooit rechtgezet krijgt.


    Tbh heb ik ergens het gevoel dat Trump de wet zo aanpast dat er geen volgende meer komen. Geen idee of 'ie het voor elkaar krijgt, of hoe, maar ik vind het echt iets voor hem.


    26 - 02 - '16

    Nurse schreef:
    (...)

    Wacht wat. WAT.
    Hoe kan 1 man zo erg het leven van Amerikanen vergallen? De laatste persoon die ik net zo intens haatte was Omber uit Harry Potter.


    Zij kwam met rare regels, vergalde iedereens leven en had een mislukt kapsel. Ik zie overeenkomsten :'D


    26 - 02 - '16

    Normaal schreef:
    (...)

    Zij kwam met rare regels, vergalde iedereens leven en had een mislukt kapsel. Ik zie overeenkomsten :'D


    Haha precies! Nu is het wachten op een groep centauren die hem meesleurt het Verboden Bos in :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Nurse schreef:
    (...)

    Haha precies! Nu is het wachten op een groep centauren die hem meesleurt het Verboden Bos in :')


    Hahaha ja :'D


    26 - 02 - '16

    UGHSDUF. Zo blij met mijn tattoo. Dit voelt echt zo goed. I'm so happy. *O*


    The truth is out there.

    geluksmomentje : je vind online een shirt, ziet dat het is uitverkocht, kijkt nog een keer op jouw maat, ziet dat het shirt er nog wel is, koopt het, en dan blijk je net de laatste te hebben !!


    soul made of stardust and chaos.

    Onverwacht voordeel van uit huis gaan: de luxe van een zak chips kopen en hem dagen achter elkaar ongeopend in de kast kunnen laten liggen zonder dat hij spoorloos verdwijnt binnen vierentwintig uur.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Edgy schreef:
    Over onze allerliefste fucking president gesproken, weet je wat er ook zo leuk is aan de nieuwe zorgverzekering?

    "Rape, postpartum depression, Cesarean sections, and surviving domestic violence are all considered preexisting conditions" under AHCA
    Meer betalen als je seksueel misbruikt bent
    Werknemers die je mogen afwijzen omdat deze shit je is overkomen
    Als je last hebt van zware ongesteldheid = meer betalen
    Met terugwerkende kracht betalen voor je verkrachting

    Ik heb zoveel. Fucking. Haat. Hiervoor.



    HUUHHH HOEZO MET TERUGWERKENDE KRACHT lol dit is zo vrouwdiscriminerend, like de verkrachter komt er vrijwel ongeschonden mee weg


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys