• Klik


    Ligt het aan mij of probeert iedereen het hier constant goed te doen. Te doen alsof ze perfect zijn. Niemand is perfect, maar als iemand op Quizlet met slechte spelling komt of weinig ervaring, wordt die haast uitgelachen en is die verplicht om dit bij te leren voordat hij of zij kan worden geaccepteerd.
    En dan is er de andere helft die daadwerkelijk laten zien wie ze zijn, en worden bestraft.

    Is dit wat wij normaal noemen? Is dit waar Quizlet voor bedoeld is?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 21:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 mei 2017 - 21:39 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Standal schreef:
    Ik weet niet hoe dit verhaal is van andere invalshoeken (die ik graag wil horen, maar het lijkt 1 groot dagboek), maar ik wil wel graag opheldering hierover. Als het binnen de crew hier echt namelijk aan toe gaat, weet ik niet of ik vrolijk word van de manier waarop de mensen waarop ik zou moeten kunnen vertrouwen met elkaar omgaan en of ik daar wil blijven.


    26 - 02 - '16

    Heb in het moderatorteam gezeten, heb nooit beef gehad. Ook niet zo'n situatie meegemaakt bij anderen.


    In ieder geval, dit is dus waarom ik dit topic niet vond kunnen. 1) Je breekt de privacy van een heleboel mensen, 2) je breekt dat ene dingetje waardoor je geheimhouding hebt, 3) je vertelt enorm eenzijdig verhaal, 4) je betrekt een heleboel mensen hierbij, die hier niets mee te maken hebben. Niet cool.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 21:58 ]


    Tijd voor koffie.

    Ads schreef:
    ik heb het gelezen en idk wat ik moet denken eigenlijk

    Dit, eigenlijk. Ik snap maar al te goed dat jij wil kunnen uitleggen waarom je bent opgestapt. Het is ergens oneerlijk als je daar niets over kwijt mag terwijl het je zo hoog zit. Al had dat niet in letterlijke quotes gehoeven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    goud schreef:
    om eerlijk te zijn wil ik echt heel heel heel graag openbaar zetten wat jij allemaal naar mij hebt gestuurd (want dat zie ik nergens terug in het (nu reeds verplaatste) topic????) want dit is niet zo een heel objectieve vertelling van de wel heel interessante crewgeschiedenis anno 2017 (nerd)

    je had op zijn minst gewoon de berichten achter elkaar kunnen plaatsen zonder je toch wel ongezouten mening toe te voegen, maar ik snap dat het moeilijk is om soms volwassen te reageren op bepaalde situaties

    ik hoop dat je je nu alleszins heel machtig voelt dat je dit gedaan hebt, opgelucht? want woede opkroppen is echt heel slecht voor de gezondheid, namelijk

    Hoe meot ik de berichten achter elkaar plaatsen als ik niet eens op het forum kan? Dit is alle info die ik heb en deze reactie laat duidelijk zien hoe de instelling van de crew is. Dat was het dan, ik ben weg. Au revoir.

    En de mensen die nu sceptisch zijn over mijn kant van het verhaal: dit zou naar een bemiddelaar gaan. Natuurlijk spreek ik dan niets dan de waarheid. Waarom zou ik liegen?

    Ailise, SpaceGirlxxx, Foreverinmyhear, _loveKatniss_, Leelooisawesome, (1dag(en))

    ohwell


    Heaven is a place that we all have

    Edgy schreef:
    ^ Heb in het moderatorteam gezeten, heb nooit beef gehad.


    In ieder geval, dit is dus waarom ik dit topic niet vond kunnen. 1) Je breekt de privacy van een heleboel mensen, 2) je breekt dat ene dingetje waardoor je geheimhouding hebt, 3) je vertelt enorm eenzijdig verhaal, 4) je betrekt een heleboel mensen hierbij, die hier niets mee te maken hebben. Niet cool.

    En denken dat de crew alleen maar goed is omdat jij nooit problemen hebt gehad (misschien wel de aanstichter was?) is niet eenzijdig?

    maar wie is Delphini dan
    allemachtig


    Heaven is a place that we all have

    Wow. That escalated quickly. Ik ga hier niet over oordelen, want ik sta noch in die positie, noch heb ik de nodige kennis over de situatie, noch wil ik me moeien met dingen die m'n zaken niet zijn en noch ga ik niet oordelen over iets wat ik niet weet, maar ik hoop gewoon dat hier geen rellen van komen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ads schreef:
    Ailise, SpaceGirlxxx, Foreverinmyhear, _loveKatniss_, Leelooisawesome, (1dag(en))

    ohwell

    Oh laat Leeloo er buiten

    lmaoo schreef:
    (...)
    En denken dat de crew alleen maar goed is omdat jij nooit problemen hebt gehad (misschien wel de aanstichter was?) is niet eenzijdig?


    Nee, maar daarom open ik er ook geen topics over op het forum.

    - Also, je reageert niet op mijn andere punten. Got it.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2017 - 22:01 ]


    Tijd voor koffie.

    ja je hebt je aandacht
    nou stoppen met posten aub, de topics worden niets voor niets verwijderd


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ads schreef:
    maar wie is Delphini dan
    allemachtig


    Anna die enkel en alleen gewoon wilde schrijven, covers maken en lezen zonder shitzooi, omdat ze nog steeds messed up is door hele nare situaties thuis en zo.


    At the end we're all cursed

    lmaoo schreef:
    (...)
    Hoe meot ik de berichten achter elkaar plaatsen als ik niet eens op het forum kan? Dit is alle info die ik heb en deze reactie laat duidelijk zien hoe de instelling van de crew is. Dat was het dan, ik ben weg. Au revoir.

    En de mensen die nu sceptisch zijn over mijn kant van het verhaal: dit zou naar een bemiddelaar gaan. Natuurlijk spreek ik dan niets dan de waarheid. Waarom zou ik liegen?


    Er wordt niet gezegd dat je oneerlijk bent, maar dat je enkel de schuld op de anderen schuift en in de slachtofferrol kruipt. Althans, dat is wat ik mee krijg.

    Maar goed, ik stop met reageren, want hier gaat niets meer uit voort komen ben ik bang.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Firgun schreef:
    Wow. That escalated quickly. Ik ga hier niet over oordelen, want ik sta noch in die positie, noch heb ik de nodige kennis over de situatie, noch wil ik me moeien met dingen die m'n zaken niet zijn en noch ga ik niet oordelen over iets wat ik niet weet, maar ik hoop gewoon dat hier geen rellen van komen.


    Heaven is a place that we all have

    Ads schreef:
    maar wie is Delphini dan
    allemachtig


    Lijkt het net wiskunde voor je


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh