• Hier mag je lekker kletsen over personages of gebeurtenissen. Kom trouwens ook allen met uw ideeën. Het is ONZE rpg, dus alles is welkom. Hoe meer plannen we maken, hoe langer we door kunnen gaan en het niet doodbloedt. Hoezee!


    Doe je wel mee, maar ken je de serie niet? Schroom dan niet om er vragen over te stellen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 21:29 ]


    everything, in time

    Voor steeds meer mensen is het nu vakantie, of zijn de examens in ieder geval voorbij. Ik hoop echt dat het aantal reacties nu omhoog gaat. Het zijn veelal dezelfde die nu reageren en dan loopt het lastig. We hebben iedereen nodig voor de juiste interactie en ja, het begin gaat vaak wat moeizaam, maar daar bijten we even doorheen.

    Ik heb er zin in, maar ik kom niet zo ver nu. (no_chears)


    everything, in time

    Ik post na het douchen Marleen!


    Heaven is a place that we all have

    Dunphy schreef:
    Ik post na het douchen Marleen!


    Jij bent er eentje die, ondanks de examens, het allemaal nog redelijk goed heeft bijgehouden! Dus trots op je, haha!


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Voor steeds meer mensen is het nu vakantie, of zijn de examens in ieder geval voorbij. Ik hoop echt dat het aantal reacties nu omhoog gaat. Het zijn veelal dezelfde die nu reageren en dan loopt het lastig. We hebben iedereen nodig voor de juiste interactie en ja, het begin gaat vaak wat moeizaam, maar daar bijten we even doorheen.

    Ik heb er zin in, maar ik kom niet zo ver nu. (no_chears)


    To be honest heb ik moeite met stukken schrijven, omdat ik niet goed weet waar naartoe. Iedereen kent wel iemand, maar mijn personage dus niet.


    16 - 09 - '17

    Syl, je mag je personage best naar mij sturen. Alfie doet nooit moeilijk haha


    Heaven is a place that we all have

    Reigns schreef:
    (...)

    To be honest heb ik moeite met stukken schrijven, omdat ik niet goed weet waar naartoe. Iedereen kent wel iemand, maar mijn personage dus niet.


    mag ook naar Zara of Eli, die zijn beiden ook aanspreekbaar op t moment haha

    [ bericht aangepast op 22 juni 2017 - 20:24 ]


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Mijn post met Nikhil komt er ook aan! Ik post 'm zodra jij het geschreven hebt. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    Mijn post met Nikhil komt er ook aan! Ik post 'm zodra jij het geschreven hebt. :Y)


    Zo'n post betekent toch veel meer voor mij als jij hem zelf geschreven hebt, luilak!


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)
    Zo'n post betekent toch veel meer voor mij als jij hem zelf geschreven hebt, luilak!

    Ik hecht waarde aan m'n fans, ja, ze mogen één keer in de zoveel tijd mijn posts schrijven. Voel je vereerd. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    (...)
    Ik hecht waarde aan m'n fans, ja, ze mogen één keer in de zoveel tijd mijn posts schrijven. Voel je vereerd. (cat)


    N'ah, dan verpest ik het alleen maar ):


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)
    N'ah, dan verpest ik het alleen maar ):

    Nee joh, ik heb vertrouwen in je!

    Dus. . . ik kan 'm over zo'n halfuurtje verwachten? Geweldig, heh.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    (...)
    Nee joh, ik heb vertrouwen in je!

    Dus. . . ik kan 'm over zo'n halfuurtje verwachten? Geweldig, heh.


    Schrijven, of ik maak je leven zuur. (bat)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)
    Schrijven, of ik maak je leven zuur. (bat)

    Dat doe je nu al goed. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké, ik heb besloten dat Nikhil zomaar eventjes neerschiet met een pijltje. Gewoon, omdat het kan. Wie het is, maakt niet uit. Vecht er maar om HAHA.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahaha ik wil Jolene best geraakt laten worden door een pijl hoor. Op een "veilige plek" dan natuurlijk. Weet niet hoe de rest hier tegenover staat? (cat)


    everything, in time