• MANHATTAN'S ELITE
    © Gadot & Sobral


    Talk away, my dears.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rexha schreef:
    Voor Julie heb ik voor alsnog alleen een verbintenis met Payton en Broderick, any volunteers for anything? (:

    ◇ Payton Helena Archer - 'If I murdered someone.. She is the person I would call to help me drag the corpse across the floor.'
          De dames kennen elkaar al jaren, en Julie zou echt niet meer zonder Payton kunnen. Zij is de enige die al haar geheimen kent, het zou voor Julie ook niet makkelijk zijn om iets voor Payton verborgen te houden. Ze heeft er totaal geen probleem mee dat Broderick haar broer is - ondanks dat Julie les van hem krijgt in zowel Italiaans als Spaans. Ze is ook met enige regelmaat bij Payton en Broderick in het appartement te vinden, aangezien ze daar liever is dan in haar eigen huis. Ze weet Payton in ieder geval te vinden wanneer ze haar nodig heeft - ze is de eerste waar Julie aan zou denken om iets mee te delen.

    ◇ Broderick Archer - 'He is a honest man, and one of the few who is brave enough to stand up for me against my mother.'
          Julie is hem nog altijd dankbaar dat hij haar verdedigd heeft toen haar moeder voor de verandering weer eens liet blijken dat wat haar dochter deed, echt niet goed genoeg was volgens haar eigen maatstaven. Ze stond er dan ook op dat hij Julie bijlessen zou gaan geven. Hij is ook eigenlijk de enige met wie ze over de keuze van een universiteit durft te praten, aangezien hij neutraal is op dat gebied en haar niet zou verplichten om voor een bepaalde universiteit te kiezen. Ze zou de man als vriend kunnen gaan zien omdat hij de broer is van haar beste vriendin, maar dat zou ook kunnen veranderen wanneer hetgeen wat hij met Marlene doet, uit komt.


    Ik zal je rol eens doorlezen. Wellicht kunnen wij samen iets. (:


    everything, in time

Rexha schreef:
Voor Julie heb ik voor alsnog alleen een verbintenis met Payton en Broderick, any volunteers for anything? (:

◇ Payton Helena Archer - 'If I murdered someone.. She is the person I would call to help me drag the corpse across the floor.'
      De dames kennen elkaar al jaren, en Julie zou echt niet meer zonder Payton kunnen. Zij is de enige die al haar geheimen kent, het zou voor Julie ook niet makkelijk zijn om iets voor Payton verborgen te houden. Ze heeft er totaal geen probleem mee dat Broderick haar broer is - ondanks dat Julie les van hem krijgt in zowel Italiaans als Spaans. Ze is ook met enige regelmaat bij Payton en Broderick in het appartement te vinden, aangezien ze daar liever is dan in haar eigen huis. Ze weet Payton in ieder geval te vinden wanneer ze haar nodig heeft - ze is de eerste waar Julie aan zou denken om iets mee te delen.

◇ Broderick Archer - 'He is a honest man, and one of the few who is brave enough to stand up for me against my mother.'
      Julie is hem nog altijd dankbaar dat hij haar verdedigd heeft toen haar moeder voor de verandering weer eens liet blijken dat wat haar dochter deed, echt niet goed genoeg was volgens haar eigen maatstaven. Ze stond er dan ook op dat hij Julie bijlessen zou gaan geven. Hij is ook eigenlijk de enige met wie ze over de keuze van een universiteit durft te praten, aangezien hij neutraal is op dat gebied en haar niet zou verplichten om voor een bepaalde universiteit te kiezen. Ze zou de man als vriend kunnen gaan zien omdat hij de broer is van haar beste vriendin, maar dat zou ook kunnen veranderen wanneer hetgeen wat hij met Marlene doet, uit komt.


Als Theo is goedgekeurd heb ik hem wel voor haar.


I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

O ja trouwens: ik wacht nu op goedkeuring, Mila is af. (:

Inmiddels heb ik al drie relaties opgebouwd (whoeeeeh), maar Mila is voor nog veel meer open!


everything, in time

Ik heb Payton nog voor iedereen ^^


When time and life shook hands and said goodbye.

Sempre schreef:
Ik heb Payton nog voor iedereen ^^


Ik kan zo op het eerste moment geen relatie bedenken.. ze lijken qua karakter volgens mij best een beetje op elkaar, als ik het goed geïnterpreteerd heb. (:


everything, in time

@Greenlight, Meraki, ik laat asap weten of ze zijn goedgekeurd c:

Ik heb Lena ook nog voor iedereen ^^


To the stars who listen — and the dreams that are answered

Theo, Brook en Mila zijn goedgekeurd c:


To the stars who listen — and the dreams that are answered

Zijn er nog mensen geinteresseerd in een relatie met Lena?


To the stars who listen — and the dreams that are answered

Wanneer komt het speelttopic? ^^


I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

Vandaag c:


Big girls cry when their hearts are breaking


Big girls cry when their hearts are breaking

Iemand die met Lena naar de fundraiser wilt/haar daar wil tegenkomen?


To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ik heb Deymon voor wie wil. Ik ben eventjes alle andere RPGs aan het bijwerken en daar aan het posten, maar daarna kan ik hier posten c:


My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Gadot schreef:
Iemand die met Lena naar de fundraiser wilt/haar daar wil tegenkomen?


Ze kan wel samen met Ari gaan?


Ik heb Rose!


I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.