• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:42 ]

    Moggy schreef:
    (...)

    Uhu. Die hele hype rond dat hij z'n YouTube account zou verwijderen heeft het respect wat ik voor hem had naar een absoluut nulpunt gebracht.



    Ja echt wel. Of je hebt van die Youtubers zoals DoeMaarGamen/Dutchtuber die aandachtsgeil is en zegt dat zijn account is gehacked of zijn vriendin is ontvoerd etc.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 9:59 ]

    Ik kijk echt uit naar het moment dat mn schoolboeken arriveren.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    BBQ's zouden niet alleen maar om vlees moeten draaien.
    Groenten en aardappels zijn een ondergeschoven kindje op BBQ's en zouden meer gewaardeerd moeten worden.


    oi, suzy

    I'm bisexual and its bullshit what I come across with opinions about this. I've seen all sorts of slurs thrown around, mostly by community members, like "he/she can't decide what they are" or "they just seek straight approval" or nonsense of the sort.
          I'm honestly appalled and disgusted by some of the shit I've seen lately, after researching this a bit. With all the hypocrisy and lies and hurtful comments thrown by people who are supposed to be understanding and tolerant, this is really disheartening and I can't possibly imagine what some of those people are going through that live with this shit.
          You want respect for your sexuality? Respect that of others too.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Films uit de jaren '40, '50, '60 en '70 zouden meer geapprecieerd moeten worden bij het grote publiek.

    Ik vind de hype rond Magic Mike overrated. Als het een film voor mannen met vrouwelijke strippers was geweest, waren de feminazi's als een stel hyena's opgesprongen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Feminazi's, grammarnazi's, ik vind het echt raar hoe het woord nazi zo gemakkelijk gebruikt wordt.

    @Lulu: dit is geen aanval naar jou, dat woord deed me gewoon denken aan een unpopular opinion.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Feminazi's, grammarnazi's, ik vind het echt raar hoe het woord nazi zo gemakkelijk gebruikt wordt.

    @Lulu: dit is geen aanval naar jou, dat woord deed me gewoon denken aan een unpopular opinion.


    Helemaal mee eens. Zo'n woord moet je niet voor om het even wat gebruiken...

    Eledhel schreef:
    Feminazi's, grammarnazi's, ik vind het echt raar hoe het woord nazi zo gemakkelijk gebruikt wordt.

    @Lulu: dit is geen aanval naar jou, dat woord deed me gewoon denken aan een unpopular opinion.


    Heb je een punt hoor, maar in dit geval was het even makkelijk om het verschil tussen de echte feminist en de neppe duidelijk te maken :') Als je er over nadenkt is het indd best apart.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    LuIu schreef:
    (...)

    Heb je een punt hoor, maar in dit geval was het even makkelijk om het verschil tussen de echte feminist en de neppe duidelijk te maken :') Als je er over nadenkt is het indd best apart.

    Jaa snap ik. Maar t is idd best raar, net zoals zoveel mensen roepen dat ze grammarnazi's zijn. Like duuude
    Idk ik kan daar echt niet tegen :'D net als van die mensen die superblij selfies gaan maken in Auschwitz. Al is dat laatste geen unpopular opinion lijkt me.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mensen die handdoekje leggen, of met balletjes overgooien in het zwembad, mogen van mij direct van de camping afgezet worden.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik vind old school computer dingen zoals Paint en 3D letters helemaal geweldig.

    Ik haat echt fanfictions van celebs zoals 1D of Justin Bieber.


    groetjes

    TLC is geweldig ik hou ervan het is zo entertainend


    groetjes

    Bowtytee schreef:
    TLC is geweldig ik hou ervan het is zo entertainend


    Ja. Al heb ik een hekel aan de familie Duggar die zich voortplanten als voortplanten als konijnen.


    26 - 02 - '16