• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:42 ]

    Bowtytee schreef:
    Ik haat echt fanfictions van celebs zoals 1D of Justin Bieber.

    May I ask why?


    -

    Bowtytee schreef:
    Ik haat echt fanfictions van celebs zoals 1D of Justin Bieber.



    Ik haat ze puur omdat ik nooit Christian Grey/Jamie Dornan fanfictie tegen kom.(cat)

    Bowtytee schreef:
    Ik haat echt fanfictions van celebs zoals 1D of Justin Bieber.

    Tsss wat raar dat jij mijn super cliché, slecht geschreven en abrupt afgebroken fanfics over Niall en Harry niet leuk vindt. Snap ik nou echt niet (puh)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik hou ervan als game/film characters hele duidelijke littekens hebben van gevechten etc; ziet er altijd zo gaaf en enorm sexy uit 😩👌🏼


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Garvey schreef:
    Ik hou ervan als game/film characters hele duidelijke littekens hebben van gevechten etc; ziet er altijd zo gaaf en enorm sexy uit 😩👌🏼


    DANKU

    Garvey schreef:
    Ik hou ervan als game/film characters hele duidelijke littekens hebben van gevechten etc; ziet er altijd zo gaaf en enorm sexy uit 😩👌🏼

    I see your point.


    -

    Ik vind het echt hypocriet van mensen die nu helemaal feesten omdat de vrouwen het EK hebben gewonnen, maar nog nooit eerder iets over de vrouwenvoetballers hebben gezegd of het uberhaupt keken. Ja leuk dat ze gewonnen hebben, maar jesus hé, donder op man.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als iedereen nu eens even kan stoppen met zeggen dat Facebook heel handig is en ik het echt zou moeten aanmaken. Ik hoef het niet punt


    <3

    Amica schreef:
    Als iedereen nu eens even kan stoppen met zeggen dat Facebook heel handig is en ik het echt zou moeten aanmaken. Ik hoef het niet punt


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Blegh, ik haat het dat er van vrouwen wordt verwacht dat ze er altijd "mooi" bijlopen met make up en shit.
    En ja, stiekem denk ik zo omdat ik niet bepaald goed ben ik make up en niks van contours weet, MAAR TOCH.


    -

    Ik vind dat je aardig dom bent wanneer je foto's van jezelf in bikini op fb of andere social media zet. Ook als je account op prive staat. Je hoeft maar één net wat luguber of pervers persoon in je vriendenlijst te hebben die je foto ergens anders dumpt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    BirbBecky schreef:
    Ik hou ervan als game/film characters hele duidelijke littekens hebben van gevechten etc; ziet er altijd zo gaaf en enorm sexy uit 😩👌🏼


    Ja this gets me everytiem. Damn. :Y)


    The truth is out there.

    Ik vind mezelf mooi genoeg zonder makeup 😎


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Ik vind mezelf mooi genoeg zonder makeup 😎

    Ik vind mezelf lelijker mét make-up, daarom draag ik het niet. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eggsy schreef:
    (...)
    Ik vind mezelf lelijker mét make-up, daarom draag ik het niet. :')

    Wauw, that's a first. Echt eerste keer dat ik het 'omgekeerde' hoort.


    -