• Aangezien Q voor het grootste gedeelte bestaat uit menstruerende vrouwen, en menstruatie nu eenmaal geen ritje over de regenboog is, leek het mij wel interessant om een topic te openen waarin we kunnen klagen over onze pijntjes, ongemakken en de oneerlijkheid. Last van PMS en de daarbij behorende stemmingswisselingen en pijnlijke borsten, of hulp nodig met het aanpakken van het wassen van bebloede kleding? Zoek niet verder!
    De reden dat ik dit topic open, is omdat ik merkte dat ik zelf graag wilde klagen over mijn regels, en nog wat vragen had over hoe dingen aan te pakken, of puur om ervaringen uit te wisselen. Dus laat je gaan.




    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ledecky schreef:
    (...)

    Tampon + maandverband? Ik lek nooit meer door sinds ik 's nachts tampons gebruik (dan moet je natuurlijk wel geen mini's gebruiken). (:


    Ik gebruik altijd allebei (in begin super, rii einde normaal). Ik lek eigenlijk nooit door, maar soms na de eerste nacht, en vooral als ik lang uitslaap, dan voelt het vaak wel alsof ik aan het doorlekken ben.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ben de afgelopen dagen heel emotioneel zonder reden en ik moest net huilen omdat ik mijn ov-chipkaart kwijt ben. Het zit er weer aan te komen, hoor... ):


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    En na 5 dagen ben ik er weer zo goed als vanaf, woeh!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Jawel. Vandaag was het weer zover, ik had het verwacht want gister liep ik al met maandverband rond omdat ik zoveel pijn had dat ik dacht dat het wel zou komen. Ben ook nog eens doorgelekt. Geweldig. -.-


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Sinds ik de pil gebruik, lijkt mijn bloedverlies heel erg mee te vallen. Mijn laatste periode was niet zo bloederig.
    Het is een aantal jaar geleden dat ik voor het laatst ben doorgelekt tijdens het slapen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 23:48 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik gebruik geen tampons. Bah, eng idee.

    Ik ben eigenlijk in 6 jaar (tijd dat ik aan de pil zit) nog maar 2 keer doorgelekt op bed (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Idk maar de pil werkt echt niet bij mij? Ik het verschillende varianten geprobeerd voor een tijd, maar ik merk echt letterlijk niks van verandering, behalve dat ik ook nog last heb van de bijwerkingen van dat ding. En het is nogal rot, want ik ben heel erg ongesteld en mijn pijnstillers mag ik niet meer slikken vanwege medicatie voor iets anders die ik gebruik en het waren letterlijk de enige pijnstillers die iets hielpen.
    Voor andere opties ben ik 'te jong', dus úgh (':


    i wanna die with you once or twice.

    Statesman schreef:
    Ik gebruik geen tampons. Bah, eng idee.

    Je bent niet de enige die ze niet gebruikt. Ik heb er namelijk niet zo behoefte eraan om tampons in me te dragen. Het lijkt me dat ik dat heel erg ga voelen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HaIe schreef:
    (...)

    Ik gebruik altijd allebei (in begin super, rii einde normaal). Ik lek eigenlijk nooit door, maar soms na de eerste nacht, en vooral als ik lang uitslaap, dan voelt het vaak wel alsof ik aan het doorlekken ben.


    Dat gevoel ken ik. :') Of als ik lang gezeten heb en rechtsta, lijkt het ook gewoon eruit te vloeien. Maar uiteindelijk lek ik nooit met tampons. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gaz schreef:
    (...)
    Je bent niet de enige die ze niet gebruikt. Ik heb er namelijk niet zo behoefte eraan om tampons in me te dragen. Het lijkt me dat ik dat heel erg ga voelen.


    Je voelt er niets van, als ze diep genoeg zitten. Het is echt super fijn. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gaz schreef:
    (...)
    Je bent niet de enige die ze niet gebruikt. Ik heb er namelijk niet zo behoefte eraan om tampons in me te dragen. Het lijkt me dat ik dat heel erg ga voelen.


    Zolang je ze maar ver genoeg erin doet, merk je er niks van. Ik ben meteen met tampons begonnen toen ik voor het eerst ongesteld werd.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb het in het begin wel gehad, dat ik ze nog voelde zitten, maar dan zaten ze inderdaad niet diep genoeg. Ik vind het wel een uitkomst nu ik ze gebruik. Wel altijd voor de zekerheid nog maandverband voor het geval dat ik lang niet naar de wc kan. Maar doorlekken gebeurt gewoon niet meer en dat is zo fijn.


    Physics is awesome

    Doordat ik nog nooit tampons heb gebruikt in die acht jaar sinds mijn eerste periode, heb ik een soort van afkeer tegen tampons geloof ik. :')
    Maar voor alsnog heb ik genoeg aan maandverband, dus daar houden we het bij.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mokum schreef:
    Doordat ik nog nooit tampons heb gebruikt in die acht jaar sinds mijn eerste periode, heb ik een soort van afkeer tegen tampons geloof ik. :')
    Maar voor alsnog heb ik genoeg aan maandverband, dus daar houden we het bij.


    kill


    Nobody Say It was easy

    Zalig als je het gevoel van een pamper niet meer hebt in je onderbroek. Jeez, wat haat ik dit shit...


    16 - 09 - '17