• Aangezien Q voor het grootste gedeelte bestaat uit menstruerende vrouwen, en menstruatie nu eenmaal geen ritje over de regenboog is, leek het mij wel interessant om een topic te openen waarin we kunnen klagen over onze pijntjes, ongemakken en de oneerlijkheid. Last van PMS en de daarbij behorende stemmingswisselingen en pijnlijke borsten, of hulp nodig met het aanpakken van het wassen van bebloede kleding? Zoek niet verder!
    De reden dat ik dit topic open, is omdat ik merkte dat ik zelf graag wilde klagen over mijn regels, en nog wat vragen had over hoe dingen aan te pakken, of puur om ervaringen uit te wisselen. Dus laat je gaan.




    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nog 3 pillen, yay... Zondag dus weer ongesteld. Gelukkig maar tot donderdag.

    Heb nu alleen geen geld om nieuwe pillen te kopen :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik gebruik nu sinds 29 augustus testosteron en ik ben deze maand al niet meer ongesteld geworden. Het had rond 28 september moeten gebeuren, en toen heb ik alleen twee pijnsteken gehad. Verder niets. Ik denk dat ik er nu al voor goed klaar mee ben, jongens *O*


    Caution first, always.

    Noct schreef:
    Ik gebruik nu sinds 29 augustus testosteron en ik ben deze maand al niet meer ongesteld geworden. Het had rond 28 september moeten gebeuren, en toen heb ik alleen twee pijnsteken gehad. Verder niets. Ik denk dat ik er nu al voor goed klaar mee ben, jongens *O*


    Gefeliciteerd c:
    Eerste stap gezet, hihi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik dacht echt dat er bij deze topic letterlijk comments zijn van: ''Ik heb echt zo enorme buikpijn'' of "Ik wil sterven" Maar dat valt blijkbaar mee.


    Nobody Say It was easy

    Noct schreef:
    Ik gebruik nu sinds 29 augustus testosteron en ik ben deze maand al niet meer ongesteld geworden. Het had rond 28 september moeten gebeuren, en toen heb ik alleen twee pijnsteken gehad. Verder niets. Ik denk dat ik er nu al voor goed klaar mee ben, jongens *O*


    Gefeliciteerd! Fijn voor je dat je er nu vanaf bent. Maar het merendeel is hier nog wel een meisje, hoor. ^-^


    Physics is awesome

    Statesman schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd c:
    Eerste stap gezet, hihi.


    Misschien een rare vraag maar waarom gebruik je testosteron?


    Nobody Say It was easy

    Noct schreef:
    Ik gebruik nu sinds 29 augustus testosteron en ik ben deze maand al niet meer ongesteld geworden. Het had rond 28 september moeten gebeuren, en toen heb ik alleen twee pijnsteken gehad. Verder niets. Ik denk dat ik er nu al voor goed klaar mee ben, jongens *O*


    ahh wat fijn! ^^ congrats!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh zo lief, mam heeft mij wat van haar spaargeld gegeven zodat ik mijn pil kan kopen voor 6 maanden (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Statesman schreef:
    Oh zo lief, mam heeft mij wat van haar spaargeld gegeven zodat ik mijn pil kan kopen voor 6 maanden (:


    Ik dacht dat de pil gratis was tot 23?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Solomita schreef:
    (...)

    Ik dacht dat de pil gratis was tot 23?


    De pil wordt tot je 21ste vergoed.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Te laat maar alsnog ongesteld en mijn buik is niet blij. Tel daarbij een pittige dag op werk en nu ben ik wel moe.


    Physics is awesome

    Statesman schreef:
    Oh zo lief, mam heeft mij wat van haar spaargeld gegeven zodat ik mijn pil kan kopen voor 6 maanden (:


    Is dat zo duur dan, na je 21ste? (Ik heb er totaal geen idee van)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Is dat zo duur dan, na je 21ste? (Ik heb er totaal geen idee van)


    Ik heb een hogere dan normaal, dus ik moet een bijdrage doen. Het is niet super veel, maar belachlijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Solomita schreef:
    (...)

    Ik dacht dat de pil gratis was tot 23?


    Tot 21 inderdaad. Ik moet voor mijn prikpil een bijdrage van 3 euro nogwat betalen.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Tot 21 inderdaad. Ik moet voor mijn prikpil een bijdrage van 3 euro nogwat betalen.


    Alleen de normale pil is tot je 21e gratis. Ik zit al sinds mijn 20e aan de 50

    [ bericht aangepast op 9 okt 2017 - 19:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.