• Aangezien Q voor het grootste gedeelte bestaat uit menstruerende vrouwen, en menstruatie nu eenmaal geen ritje over de regenboog is, leek het mij wel interessant om een topic te openen waarin we kunnen klagen over onze pijntjes, ongemakken en de oneerlijkheid. Last van PMS en de daarbij behorende stemmingswisselingen en pijnlijke borsten, of hulp nodig met het aanpakken van het wassen van bebloede kleding? Zoek niet verder!
    De reden dat ik dit topic open, is omdat ik merkte dat ik zelf graag wilde klagen over mijn regels, en nog wat vragen had over hoe dingen aan te pakken, of puur om ervaringen uit te wisselen. Dus laat je gaan.




    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jure schreef:
    (...)
    Zoek eens op aften. Aften zijn relatief onschuldig en volgens mij gaan ze vanzelf weer weg.

    Ik moet over enkele dagen weer menstrueren en ik BEN VANDAAG ZO CHAGRIJNIG HELP


    Ja dat was het ja. Maar ik vond het wel heel raar, want ik heb dat echt nog nooit gehad.
    Ik hoop dat ik er de volgende keer geen last van heb, want het was wel echt verrekte irritant.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I felt it coming, vanwege mijn wc habits en niet mijn humeur/ buikpijn voor een keer. Maar fucking hell de buikpijn nu/: Ik vergeet elke maand kennelijk hoe erg de eerste dag kan zijn.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Jep, ik heb het ook alweer ><
    En echt veel te snel, ugh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb zin om onder een steen te kruipen in plaats van te studeren. Ik voel me zo miserabel ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Voor mij is het dinsdagnacht zo ver. Ik heb een zeer punctuele en vrijwel pijnloze menstruatie yay (de hoofdpijn is alleen niet zo prettig).


    oi, suzy

    Ik zit er over na te denken om een spiraaltje ofzo te nemen. Ik wil voorlopig zeker geen kinderen en ik heb er nu best wel veel last van , maar wel maar een paar (3ong ) dagen echt last van.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    Ik zit er over na te denken om een spiraaltje ofzo te nemen. Ik wil voorlopig zeker geen kinderen en ik heb er nu best wel veel last van , maar wel maar een paar (3ong ) dagen echt last van.


    Het hormoon/mirena-spiraaltje neem ik dan aan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben al 2 maanden niet ongesteld geweest, but im still a virgin en mijn menstruaties waren altijd redelijk regelmatig.
    Idk what to do.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Weggooiwashand schreef:
    Ik ben al 2 maanden niet ongesteld geweest, but im still a virgin en mijn menstruaties waren altijd redelijk regelmatig.
    Idk what to do.


    Naar de huisarts gaan. Laatst was ik ook laat met mijn menstruatie (twee weken) en toen ben ik ook naar de huisarts gegaan.


    Physics is awesome

    Omg. Ik moet binnen een paar dagen weer beginnen, en ik ben zo emotioneel als wat, haha. Echt altijd he. Ik ben niet eens een emotioneel persoon.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb een cup besteld voor mijn aankomende menstruatie, ik ben alle andere opties wel zo zat. :') Hopelijk komt dat ding binnen nu en een week binnen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Vanavond begint het weer na een maandje skippen, joepie. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nog steeds aan het wachten tot ik ongesteld word. Heb ik net weer wat meer regelmatigheid en dan ben ik nu weer "te laat".


    Physics is awesome

    Deze week was het voor het eerst dat ik mijn regels had terwijl ik moest werken. Ik had echt last van die dipjes. Ik vertelde dat aan mijn mannelijke collega's, maar ik heb maar niet verteld dat ik dat had vanwege ongesteldheid.
    Gelukkig ben ik er dinsdag weer van af.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben zo blij dan ik de afgelopen 2 keer ongesteld werd op dagen dat ik niet hoefde te werken. Zo ben ik dus ook vandaag weer ongesteld geworden terwijl ik niet hoef te werken. Als het goed is ben ik de week voordat ik weer terug naar NL ga ongesteld en dus niet terwijl ik aan het terugreizen/vliegen ben.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO