• Aangezien Q voor het grootste gedeelte bestaat uit menstruerende vrouwen, en menstruatie nu eenmaal geen ritje over de regenboog is, leek het mij wel interessant om een topic te openen waarin we kunnen klagen over onze pijntjes, ongemakken en de oneerlijkheid. Last van PMS en de daarbij behorende stemmingswisselingen en pijnlijke borsten, of hulp nodig met het aanpakken van het wassen van bebloede kleding? Zoek niet verder!
    De reden dat ik dit topic open, is omdat ik merkte dat ik zelf graag wilde klagen over mijn regels, en nog wat vragen had over hoe dingen aan te pakken, of puur om ervaringen uit te wisselen. Dus laat je gaan.




    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nu ik hier toch post, heeft iemand ervaring met een menstruatie cup? Ik heb dat ding nu maar ik vind het een gekloot, joh. Er staat op de verpakking dat het niet aangeraden wordt als je geen ervaring hebt op penetratiegebied, maar ik dacht "ah ik gebruik al 4+ jaar tampons, moet lukken" maar ik heb er echt zware moeite mee. Er in krijgen gaat nog wel, maar ik krijg hem echt niet lekker op z'n plek lijkt het wel.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Solomita schreef:
    Nu ik hier toch post, heeft iemand ervaring met een menstruatie cup? Ik heb dat ding nu maar ik vind het een gekloot, joh. Er staat op de verpakking dat het niet aangeraden wordt als je geen ervaring hebt op penetratiegebied, maar ik dacht "ah ik gebruik al 4+ jaar tampons, moet lukken" maar ik heb er echt zware moeite mee. Er in krijgen gaat nog wel, maar ik krijg hem echt niet lekker op z'n plek lijkt het wel.


    Het is echt een kwestie van vaker doen ben ik bang. Ik kan je hiermee niet helpen. Dat is iets wat je zelf moet uitvinden, en waar ik eerlijk gezegd ook nog mee moet oefenen af en toe.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ah daar is de pms... Vond het al lang duren, gezien ik nu na vandaag nog twee pillen moet. Ik haat pms.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goh, de voortekenen zijn er. Rugpijn, humeurig, vreetbuien, buikpijn...


    16 - 09 - '17

    Devitt schreef:
    Goh, de voortekenen zijn er. Rugpijn, humeurig, vreetbuien, buikpijn...


    Dit.
    En ik ben enorm emotioneel en voel me nutteloos.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Statesman schreef:
    (...)

    Dit.
    En ik ben enorm emotioneel en voel me nutteloos.


    Goh ja, dat nutteloos zijn heb ik ook. En ben ook nog eens ontzettend lui, haha.


    16 - 09 - '17

    Ik weet dat sporten goed is als je ongesteld bent, maar ik had gisteren zo'n last van buikpijn dat ik niet blij werd van de hele avond rondspringen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wil eten, maar tegelijkertijd wil ik ook slapen. Rugpijn valt tot nu toe mee *klopt heel hard af*


    Physics is awesome

    Derks schreef:
    Ik weet dat sporten goed is als je ongesteld bent, maar ik had gisteren zo'n last van buikpijn dat ik niet blij werd van de hele avond rondspringen

    Ik voel het dan zo erg stromen als ik spring en dat vind ik echt verschrikkelijk.
    Net zoals dat ik niet moet niezen, opstaan of gaan zitten. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gaz schreef:
    (...)
    Ik voel het dan zo erg stromen als ik spring en dat vind ik echt verschrikkelijk.
    Net zoals dat ik niet moet niezen, opstaan of gaan zitten. :')


    Dit... Vre-se-lijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gaz schreef:
    (...)
    Ik voel het dan zo erg stromen als ik spring en dat vind ik echt verschrikkelijk.
    Net zoals dat ik niet moet niezen, opstaan of gaan zitten. :')


    Dit. Vooral in het begin en als je hebt geslapen... altijd even schietgebedje dat ik niet ben doorgelekt en m'n hele dekbed naar de kloten is.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Dit. Vooral in het begin en als je hebt geslapen... altijd even schietgebedje dat ik niet ben doorgelekt en m'n hele dekbed naar de kloten is.



    Dit hoewel mijn hoeslaken meestal het slachtoffer het is. Waarom kan het vooral in het begin niet iets rustiger zeg maar.


    Physics is awesome

    Op school ga ik eigenlijk bijna alleen maar om met jongens en als ik ongesteld ben, dan boeit het me ook helemaal niets als ze het weten. Ik vind ze namelijk oud genoeg, ze doen biologie en mochten ze later dochters en/of een vrouw hebben moeten ze immers daar ook mee dealen, maar gister begon het dus en ik was aan het klagen over mijn rugpijn en die jongens zo van "Oh... is het... wil je chocolade als je dat had gelust?" (ze vinden het woord toch nog een beetje eng) dus ik antwoordde positief, stonden ze vanmorgen klaar met een kopje thee. They are great hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    HaIe schreef:
    (...)

    Dit. Vooral in het begin en als je hebt geslapen... altijd even schietgebedje dat ik niet ben doorgelekt en m'n hele dekbed naar de kloten is.



    Tampon + maandverband? Ik lek nooit meer door sinds ik 's nachts tampons gebruik (dan moet je natuurlijk wel geen mini's gebruiken). (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heb het na gekeken want ik heb het een keer eerder gehad dat ik zo "extreem" laat was en dat was vorig jaar ook zo rond september/oktober. Hopelijk wordt dit niet een jaarlijks ding.


    Physics is awesome