• Hallo Q.

    Als je een gewoon mens bent, heb je vast en zeker wel één of meerdere onzekerheden. Aangezien Q voor iedereen wel een rots in de branding is, kan het eens goed doen om ze hier eens neer te zetten. Uiteraard heeft ieder mens grenzen tot wat hij/zij wilt zeggen dus dat respecteren we wel.

          Er is dan ook niets mis mee, post hier je onzekerheden en misschien zijn er mensen met dezelfde. Er mag altijd gereageerd worden op elkaar zolang we allemaal beschaafd blijven.


    Heaven is a place that we all have

    Wasikowska schreef:
    Wiens geniale idee was het eigenlijk om dit topic op te starten? Ik zeg niet dat het niet kan opluchten om het eens over je eigen 'tekortkomingen' te hebben, maar het is bijgevolg ook wel heel eenvoudig om in een negatieve 'ik ben niets waard'-spiraal terecht te komen. Jongens, meisjes, jullie mogen er zijn.


    True though.

    Aan de andere kant kun je hier relaten aan anderen hun problemen enzo


    Aan niets denken is ook denken.

    Wasikowska schreef:
    Wiens geniale idee was het eigenlijk om dit topic op te starten? Ik zeg niet dat het niet kan opluchten om het eens over je eigen 'tekortkomingen' te hebben, maar het is bijgevolg ook wel heel eenvoudig om in een negatieve 'ik ben niets waard'-spiraal terecht te komen. Jongens, meisjes, jullie mogen er zijn.


    Lief!


    16 - 09 - '17

    Eggsy schreef:
    Ergens ben ik bang dat mijn vriend op een gegeven moment een ander meisje tegen het lijf loopt en dat zij veel slimmer is, waardoor zij beter bij mijn vriend past dan ik.

    Je bent meer dan alleen slim, en ik kan me niet voorstellen dat iemand om 1 eigenschap veel beter past. Mensen zijn complex, en dat is maar goed ook, anders zou mijn vriend ook elke dag knappere en slimmere meisjes tegenkomen die beter bij hem passen. Hij vindt vast veel meer leuk aan jou dan hij kan zeggen :)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Je bent meer dan alleen slim, en ik kan me niet voorstellen dat iemand om 1 eigenschap veel beter past. Mensen zijn complex, en dat is maar goed ook, anders zou mijn vriend ook elke dag knappere en slimmere meisjes tegenkomen die beter bij hem passen. Hij vindt vast veel meer leuk aan jou dan hij kan zeggen :)

    Je reactie betekent heel veel voor me, Carmen.
    Het is zo dat we al 4 jaar samen zijn en het is voor ons allebei onze eerste relatie. Soms vraag ik me echt af hoe lang hij het met mij uit kan houden, want ik ben toch echt wel een bijzonder type.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Micaela schreef:
    Hmm soms over of ik wel interessant genoeg ben. Maar dat heeft meer te maken dat ik me toch af en toe met mensen vergelijk. Ik ben niet echt een studentenstudent, like woon nog thuis en doe niet duizend en 1 dingen naast mn studie, behalve hobbies. Maar aan de andere kant denk ik: ik ben zoals ik hen en een relatief rustig leven is prima


    Echt geen zorgen over maken. Ik ben nou ook niet echt de wildste student die er is, maar ik geniet er juist van om half twaalf al in mijn bed te liggen ipv dan te vertrekken om uit te gaan. En ik hou van lekker eten en bitterballen, en geef leef mijn geld uit aan gezellig lunchen, dan aan wild uitgaan tot 5 uur s nachts. Ik zit nu heerlijk op de bank 007 te kijken en na deze film ga ik slapen en dat is prima. Zal ik een topic openen voor mensen die niet veel doen hehe


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Eggsy schreef:
    (...)
    Je reactie betekent heel veel voor me, Carmen.
    Het is zo dat we al 4 jaar samen zijn en het is voor ons allebei onze eerste relatie. Soms vraag ik me echt af hoe lang hij het met mij uit kan houden, want ik ben toch echt wel een bijzonder type.

    Dat is normaal. Ik ben nu ruim 2 jaar samen met mijn vriend. Hij is niet mijn eerste, en ik ben niet zijn eerste. Vooral rond examens en in de buurt van mijn familie ben ik prikkelbaar, dus ik vraag me echt af hoe hij die momenten overleeft, haha, ik ben echt een monster soms. Maar tot nu toe hebben we het goed samen.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder