• Hallo Q.

    Als je een gewoon mens bent, heb je vast en zeker wel één of meerdere onzekerheden. Aangezien Q voor iedereen wel een rots in de branding is, kan het eens goed doen om ze hier eens neer te zetten. Uiteraard heeft ieder mens grenzen tot wat hij/zij wilt zeggen dus dat respecteren we wel.

          Er is dan ook niets mis mee, post hier je onzekerheden en misschien zijn er mensen met dezelfde. Er mag altijd gereageerd worden op elkaar zolang we allemaal beschaafd blijven.


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben stiekem best wel onzeker over mijn lengte. Ik doe er altijd stoer over maar stiekem trek ik me er heel veel van aan als de zoveelste me (te) lang noemt. 6x op een dag dat horen maakt mijn zelfvertrouwen er niet beter op. En het is ook nog iets wat ik zelf niet heb gekozen.


    The truth is out there.

    Leliana schreef:
    Ik ben stiekem best wel onzeker over mijn lengte. Ik doe er altijd stoer over maar stiekem trek ik me er heel veel van aan als de zoveelste me (te) lang noemt. 6x op een dag dat horen maakt mijn zelfvertrouwen er niet beter op. En het is ook nog iets wat ik zelf niet heb gekozen.


    Oef. I feel you. Ik ben 1.80, naar mijn idee valt dat nog redelijk mee, maar anderen zijn gewoon kleiner dus dan lijk ik nog langer, haha. Hoe lang ben jij?


    everything, in time

    Ik ben onzeker over mijn uiterlijk. Iedereen schat mij altijd jonger en sommige mensen zeggen dan heel doodleuk dat ik er uitzie als een kind van elf. Jippie jeee


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik heb net 3 (?) maanden een slotjes beugel, en ik kan daar soms wel onzeker van worden. Is ze 17? Is ze 12? We'll never know.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    @Meraki en @Leliana,
    Dagje ruilen? Ik word vaak klein genoemd en 1.80 is redelijk normaal in mijn familie. Plus het krukje uit de keuken mist en ik zou echt een paar centimeter extra kunnen gebruiken.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    @Meraki en @Leliana,
    Dagje ruilen? Ik word vaak klein genoemd en 1.80 is redelijk normaal in mijn familie. Plus het krukje uit de keuken mist en ik zou echt een paar centimeter extra kunnen gebruiken.


    Je mag best een paar cm hebben hoor. Cadeau zelfs, ik hoef er niets voor terug!


    everything, in time

    Ik heb hier al verschillende keren willen posten, maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen.
    Op de eerste plaats, ben ik vooral onzeker over mijn uiterlijk. Door de medicatie die ik al heel lang neem en ongezonde levensstijl was ik nooit echt mager, en hoewel het nu al veel beter is, blijft het moeilijk om te accepteren dat ik ook mooi kan zijn.
    Verder voel ik me ook onzeker over mijn toekomst, aangezien het studeren me nooit lijkt te lukken, ik me dan weer zorgen maak over het falen en zo verder. Ik heb ook gewoon geen flauw idee wat ik wil doen in mijn leven, en daarover maak ik me dan ook weer zorgen.
    En zoals sommigen hier ook al vermeld hebben, heb ik ook steeds schrik dat ik teveel geef om mensen, dat ik hen steeds lastigval en dat zij belangrijker zijn voor mij dan andersom.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Meraki schreef:
    (...)

    Oef. I feel you. Ik ben 1.80, naar mijn idee valt dat nog redelijk mee, maar anderen zijn gewoon kleiner dus dan lijk ik nog langer, haha. Hoe lang ben jij?


    Ik ben 1.85. Dus by default ben ik vaak langer dan iedereen.

    @Fennec: Pls neem 5cm. Bij 1.80 voel ik me al een stuk normaler. :'D


    The truth is out there.

    Leliana schreef:
    (...)

    Ik ben 1.85. Dus by default ben ik vaak langer dan iedereen.

    @Fennec: Pls neem 5cm. Bij 1.80 voel ik me al een stuk normaler. :'D

    Haha, als dat toch zou kunnen, zou mooi zijn.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Snapple schreef:
    Ik ben onzeker over mijn uiterlijk. Iedereen schat mij altijd jonger en sommige mensen zeggen dan heel doodleuk dat ik er uitzie als een kind van elf. Jippie jeee

    Dit.
    Ik was laatst naar de bioscoop om een 16+ film te zien. Ik word over vier weken 21 en ik ben TWEE keer gevraagd om mijn ID-kaart te laten zien. Ik wist niet dat ik er ineens uitzag als 15... Normaal gesproken word ik hooguit twee jaar jonger geschat en geen vijf.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eggsy schreef:
    (...)
    Dit.
    Ik was laatst naar de bioscoop om een 16+ film te zien. Ik word over vier weken 21 en ik ben TWEE keer gevraagd om mijn ID-kaart te laten zien. Ik wist niet dat ik er ineens uitzag als 15... Normaal gesproken word ik hooguit twee jaar jonger geschat en geen vijf.

    Same. Maar ik denk soms dat medewerkers ook gewoon bang zijn dat ze iemand doorlaten die eigenlijk niet naar binnen mag. Een beetje hetzelfde als met alcohol verkoop.
    Ik ben 21 en 1.78 lang, word wel vaak jonger geschat maar 15? Tja haha. Ik ga vanavond naar de bios. Ook een 16+ film, en ik moet altijd ID meenemen want de laatste keer was ik het vergeten en toen lieten ze me bijna niet binnen. Dat voelt toch wel bijna als een belediging. Maar aan de andere kant... ik snap dat ze streng zijn.

    23, 1m63 en moet me nog steeds altijd en overal legitimeren. Wordt meestal 16/17 geschat, een keer zelfs 12 en een 14-jarige probeerde me ooit te versieren omdat hij dacht dat ik 15 was dus halleluja :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben zelf 1.66 lang en ik draag geen make-up, dus ik lijk niet ouder dan ik ben.
    En dan komen mensen zo van: "Nou, als je 40 bent, vind je het niet erg om jonger geschat te worden!"
    MAAR IK BEN GEEN 40. Dus ik vind het nog erg om te jong geschat te worden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eggsy schreef:
    Ik ben zelf 1.66 lang en ik draag geen make-up, dus ik lijk niet ouder dan ik ben.
    En dan komen mensen zo van: "Nou, als je 40 bent, vind je het niet erg om jonger geschat te worden!"
    MAAR IK BEN GEEN 40. Dus ik vind het nog erg om te jong geschat te worden.


    DIT DUS! Omg, dankjewel. Alsof zulke opmerkingen helpen :/


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb echt geen problemen met het feit dat ik als 21-jarige jonger word geschat. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.