• Hallo Q.

    Als je een gewoon mens bent, heb je vast en zeker wel één of meerdere onzekerheden. Aangezien Q voor iedereen wel een rots in de branding is, kan het eens goed doen om ze hier eens neer te zetten. Uiteraard heeft ieder mens grenzen tot wat hij/zij wilt zeggen dus dat respecteren we wel.

          Er is dan ook niets mis mee, post hier je onzekerheden en misschien zijn er mensen met dezelfde. Er mag altijd gereageerd worden op elkaar zolang we allemaal beschaafd blijven.


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben heel onzeker over mijn bouw , van mezelf ben ik al wat groter. Ik heb heupen , een goede kont en daar ben ik stiekem nog wel trots op. Maar daarbij komt dat ik heel snel aankom. Afvallen duurt veel langer , maar ik heb wel gemerkt dat veel water drinken helpt. Maar alsnog als ik zie wat sommige meisjes naar binnen kunnen stoppen en dan niks aankomen. En dan bij mezelf als ik daar de helft van eet wordt ik gelijk al iets dikker. Dat maakt me vooral ook heel onzeker , ook al kan ik aan dat niet heel veel
    Ik ben nog wel van gezond gewicht. Ruim zelfs , ik zou nog ruim 15 kilo aan moeten komen dat ik overgewicht heb. Maar toch is het iets waar ik me onzeker over kan voelen.
    En meisjes die bijna niks aankomen na drie pizza's , twee ijsbakken en een taart ; ik ben stiekem een beetje jaloers.


    Firm believer of all that is magic

    Phorthos schreef:
    Ik denk, dat ik heel onzeker ben over of ik wel echte vrienden heb. Ik ben om een of andere reden altijd bang dat mensen me niet echt mogen, of alleen maar aardig doen omdat ze het anders zielig vinden. Dat mensen me niet als een echte vriendin zien 'n eigenlijk niemand me echt zou missen als ik niet zou opdagen of helemaal geen deel van de groep meer ben. Idk


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Phorthos schreef:
    Ik denk, dat ik heel onzeker ben over of ik wel echte vrienden heb. Ik ben om een of andere reden altijd bang dat mensen me niet echt mogen, of alleen maar aardig doen omdat ze het anders zielig vinden. Dat mensen me niet als een echte vriendin zien 'n eigenlijk niemand me echt zou missen als ik niet zou opdagen of helemaal geen deel van de groep meer ben. Idk


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Phorthos schreef:
    Ik denk, dat ik heel onzeker ben over of ik wel echte vrienden heb. Ik ben om een of andere reden altijd bang dat mensen me niet echt mogen, of alleen maar aardig doen omdat ze het anders zielig vinden. Dat mensen me niet als een echte vriendin zien 'n eigenlijk niemand me echt zou missen als ik niet zou opdagen of helemaal geen deel van de groep meer ben. Idk


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ben heel onzeker of ik wel goed genoeg ben. Dat merk ik op alle vlakken van mijn leven, in mijn relaties, op mijn werk, en vooral op stage. Ik ben zo bang om iets fout te doen, dat ik me soms een hele dag heel kut voel. Ik denk dat mensen me stiekem niet mogen, omdat ik iets verkeerd heb gezegd of gedaan. Het is heel frustrerend, omdat ik niet los kan komen van die gedachte dat ik het niet goed doe.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik ben vaak onzeker over alles en dat is best wel prut. Mijn uiterlijk (want ik ben al een paar keer lelijk genoemd, zo leuk om aan te horen,.. not), alles wat ik doe, mijn karakter (want blijkbaar irriteer ik mensen vaker door luid of sarcastisch te zijn), mijn toekomst (like, wat wil ik nou echt?), vriendschappen (zien sommige mensen mij wel echt als een vriend?).


    16 - 09 - '17

    Ik ben ook onzeker over mezelf als een persoon. Hier sta ik bekend als iemand die zich niet uit het veld laat slaan en die altijd happy is, maar diep van binnen lach ik gewoon met mezelf want dat is allemaal zo fucking fake. Like over alles wat ik doe, denk ik duizend keer na en dan besluit ik maar van 'doe maar niet'. Ik ben gewoon zo'n raar mens en ik heb al zoveel erge dingen gedaan en dan zet ik deze zogenaamde act op tering


    Heaven is a place that we all have

    Hmm soms over of ik wel interessant genoeg ben. Maar dat heeft meer te maken dat ik me toch af en toe met mensen vergelijk. Ik ben niet echt een studentenstudent, like woon nog thuis en doe niet duizend en 1 dingen naast mn studie, behalve hobbies. Maar aan de andere kant denk ik: ik ben zoals ik hen en een relatief rustig leven is prima


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben onzeker over het feit dat ik mezelf niet open durf te stellen voor mannen. Zodra iemand oprecht interesse toont, raak ik meteen in paniek en duw ik diegene weg. I hate that


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik ben onzeker over het feit dat ik mezelf niet open durf te stellen voor mannen. Zodra iemand oprecht interesse toont, raak ik meteen in paniek en duw ik diegene weg. I hate that


    S. A. M. E.


    •

    Ergens ben ik bang dat mijn vriend op een gegeven moment een ander meisje tegen het lijf loopt en dat zij veel slimmer is, waardoor zij beter bij mijn vriend past dan ik.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eggsy schreef:
    Ergens ben ik bang dat mijn vriend op een gegeven moment een ander meisje tegen het lijf loopt en dat zij veel slimmer is, waardoor zij beter bij mijn vriend past dan ik.


    Dit. Of dat hij beseft hoe hard ik suck en dat iemand anders hem gelukkiger kan maken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben soms bang dat mensen mij raar vinden en dat dan niet zeggen

    [ bericht aangepast op 30 aug 2017 - 16:18 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Wiens geniale idee was het eigenlijk om dit topic op te starten? Ik zeg niet dat het niet kan opluchten om het eens over je eigen 'tekortkomingen' te hebben, maar het is bijgevolg ook wel heel eenvoudig om in een negatieve 'ik ben niets waard'-spiraal terecht te komen. Jongens, meisjes, jullie mogen er zijn.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Wiens geniale idee was het eigenlijk om dit topic op te starten? Ik zeg niet dat het niet kan opluchten om het eens over je eigen 'tekortkomingen' te hebben, maar het is bijgevolg ook wel heel eenvoudig om in een negatieve 'ik ben niets waard'-spiraal terecht te komen. Jongens, meisjes, jullie mogen er zijn.

    Aw das lief


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)