• Hallo Q.

    Als je een gewoon mens bent, heb je vast en zeker wel één of meerdere onzekerheden. Aangezien Q voor iedereen wel een rots in de branding is, kan het eens goed doen om ze hier eens neer te zetten. Uiteraard heeft ieder mens grenzen tot wat hij/zij wilt zeggen dus dat respecteren we wel.

          Er is dan ook niets mis mee, post hier je onzekerheden en misschien zijn er mensen met dezelfde. Er mag altijd gereageerd worden op elkaar zolang we allemaal beschaafd blijven.


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben wel blij dat dit goed ontvangen wordt. Er is niets mis met even je hartje te luchten. (:


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben en blijf heel onzeker over mijn gewicht — helemaal nu mijn zusje het lichaam heeft van een fashion model en allerlei geweldige kleding aan kan. Ik zou daar niet op moeten letten, maar het doet toch pijn.


    Dit klinkt misschien heel raar, maar ik ben heel - nee enorm - onzeker over mijn mening, en zal deze ook niet makkelijk uitspreken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kroliki schreef:
    Ik ben onzeker dat ik niet goed genoeg ben, dit klinkt best stom eigenlijk, maar stel hele hoge eisen aan mezelf omdat ik altijd bang ben dat ik niet goed genoeg ben.

    En daarnaast vind ik oprecht dat ik heel lelijk ben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jure schreef:
    Al sinds ik jong was had ik moeite met vrienden maken. Nu nog steeds. Ik doe weinig buiten de deur. Ik heb één vriendin, die eigenlijk ook maar af en toe terug appt, en op de universiteit dwarrel ik maar tussen iedereen door. Ik ben bang dat ik de rest van mijn leven zo zonder vrienden blijf. Ik wil ook gewoon een sociaal netwerk, mensen met wie ik buiten de deur dingen kan ondernemen, zoals mijn vriend dat ook doet. Ik ben bang dat ik door anderen word gezien als 'vriendloos', wat ik eigenlijk ook ben, maar ik wil van dat imago af en van de eenzaamheid.


    This too.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Beauchamp schreef:
    Ik ben en blijf heel onzeker over mijn gewicht — helemaal nu mijn zusje het lichaam heeft van een fashion model en allerlei geweldige kleding aan kan. Ik zou daar niet op moeten letten, maar het doet toch pijn.


    Je ziet er harstikke goed uit man!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Je ziet er harstikke goed uit man!


    N'ah Brit. You too cute. <3 But still, I wanna change. En dit topic laat we wel even in zien dat ik er dan zelf iets aan moet doen.


    Beauchamp schreef:
    Ik ben en blijf heel onzeker over mijn gewicht — helemaal nu mijn zusje het lichaam heeft van een fashion model en allerlei geweldige kleding aan kan. Ik zou daar niet op moeten letten, maar het doet toch pijn.


    Herkenbaar wel maar inderdaad wat Britt zegt. Je hebt echt een prachtig figuur. c:


    The truth is out there.

    Dit gaat misschien vreemd klinken, maar ik ben soms onzeker over mijn persoonlijkheid. Vraag me heel vaak af of mensen me wel oprecht leuk vinden en niet gewoon doen alsof om niet gemeen over te komen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Leliana schreef:
    (...)

    Herkenbaar wel maar inderdaad wat Britt zegt. Je hebt echt een prachtig figuur. c:


    SUCH LOVE I'MMA CRY. Maar serieus, jij ook bedankt Veerle, this means a lot. <3


    Ik ben onzeker over duizenden dingen maar 1 daarvan is onzeker zijn over dingen waar ik ook maar enigzins goed in ben. Ik ben altijd bang dat mensen verwachtingen krijgen van je en dat ik die niet kan waar maken.
    Oh, en ik kan echt heel slecht tegen complimentjes omdat ik altijd bang ben dat het sarcastisch is of dat ik misschien arrogant overkom als ik er juist op in ga.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    *sending all my love to the people here* I love you all

    Maar meh, ik doe altijd of ik zo vrolijk ben en me nergens zorgen over maak, maar hoewel ik er vroeger weinig last van had, heb ik nu veel meer last van faalangst.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb vaak dat ik een gevoel heb dat ik echt gewoon een buitengewone daad moet verrichten om ook maar iets van aandacht te krijgen. #siplife.


    Heaven is a place that we all have

    De vraag is waar ik niet onzeker over ben. Ik ben onzeker over elke stap en hap adem die ik neem. :') Ik ben onzeker over mijn flubberende buik, mijn getekende bovenbenen, mijn net wat te brede voeten, mijn vaak openliggende nagelriemen, mijn te dikke bovenarmen, mijn futloze haar, mijn te grote oren en te in het oog springende neus, mijn smalle lippen, al mijn moedervlekken, mijn onzuivere huid, mijn overhangende oogleden die steeds erger worden, mijn scheefstaande, gelige tanden, mijn lijzige stem, mijn lach, mijn accent, wat mensen van me zouden vinden en over het feit dat ik altijd jonger word geschat. Ik heb altijd het knagende gevoel dat ik nooit echt op ook maar iemands nummer één sta of ooit zal komen en ik ben altijd de saaie persoon met wie het altijd alleen maar de moeite waard is om mee te praten als er voor de rest niemand over is. Ik heb gewoon geen sprankelende persoonlijkheid en al evenmin een leuk uiterlijk om naar te kijken en dan blijft er nul komma nul over en ik ben zo onzeker over mijn toekomst. Blijf ik voor altijd alleen? Krijg ik wel een baan als ik, in alle eerlijkheid, mezelf in ieder geval al nooit aan zou nemen? Als ik het al niet zou willen, waarom zij dan wel. Kan ik dit vakgebied überhaupt wel aan? En jemig, ik ben onzeker over het feit dat ik niets lijk te kunnen. Ik wil gewoon interessant zijn. Ik wil een goede vriendin zijn, een goede dochter, een goede zus. Leuk, sympathiek en spontaan, en het feit dat ik geen van deze dingen ben, maakt me nog onzekerder.

    En ik weet diep van binnen dat dit alles belachelijk is, want ik ben een grijze muis en niemand ziet me zelfs nog maar staan, laat staan dat ze zich ook druk maken om mijn onzekerheden. Maar toch. Ik ben zo diep ontevreden met mezelf dat ik me niet kan voorstellen hoe er ooit iets positiefs in me gezien kan worden en die onderzekerheid eist echt zijn tol en is zo vermoeiend.

    En dit klinkt allemaal heel zwaar, maar ik vind dit wel een mooi topic, want eenieder die zich in het bovenstaande herkent: je bent niet alleen en mag altijd de weg naar mijn inbox vinden. ^^


    She's imperfect but she tries



    nee grapje ik ben fucking onzeker over van alles


    Tijd voor koffie.