• Truth or Dare

    Omdat al de andere Truth or Dare-topics zijn doodgebloed wil ik ook nog eens proberen van dit op te starten. Het is net zoals het normale spel, maar nu is het gewoon via Quizlet.

    Voorbeeld:

    Topicstarter: Truth or dare?
    Persoon die aan de beurt is: Truth.
    Volgende persoon: Wat is de meest gênante situatie die je hebt meegemaakt?
    Persoon die aan de beurt is: Ik stapte op in het vliegtuig voor mijn eerste vlucht ooit, en toen ik naar mijn zitje wandelde struikelde ik en viel op een heel knappe vrouw. Truth or dare?
    Volgende persoon: Dare...



    Regels:
    ~ Het is belangrijk dat je actief blijft zodra je een reactie plaatst (zo voorkomen we dat een vraag onbeantwoord blijft en het topic stil ligt).
    ~ Als er na 12 uur nog geen reactie is gaan we verder met de volgende.
    ~ Truth vragen moeten niet te extreem zijn.
    ~ Bij dare moet je een beetje haalbare dingen bedenken (voorbeelden: Activeer een poll die de meest random antwoorden bevat - Trek een gek gezicht en plaats hier een foto van - Ga naar een willekeurig profiel en vertel over die keer dat je hamburger op het gezicht van je vriendje belandde - ...)

    Graag ook even je username en (schuil)naam opgeven, en eventuele naamsveranderingen:
    Jens • Galactica
    ... • Dex
    ... • Ahavah
    ... • Adsthetic
    ... • Asgard
    ... • Kowalski
    ... • BirbRon
    ... • Amethyst_
    ... • Chilton
    ... • Eurus
    ... • OperaGhost
    Soofje • Rantipole
    ... • Majime
    Lilly • StormFly
    ... • Gilderoy
    ... • Debbaut
    'Aardappel' • Hermownninny

    So...



    Met dank aan Krolock en Adsthetic

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 10:58 ]

    ads schreef:
    iemandddd tod


    Ja, ik! :3
    Doe maar dare. Met extra mayo alsjeblieft.
    Maar please, laat me niks enorm ergs doen, want:


    (Lichtjes geïnspireerd op die van Laura.) Ik dare jou om een user uit te dagen voor een rapbattle. Dit doe je door een topic aan te maken met de titel: "*USER*, ik daag je uit voor een rapbattle!" In dit topic mag je niet vermelden dat het om ToD gaat en je zal in je rol moeten blijven van Jojizzlechilizzle, een nieuwkomer in de rapwereld. Verder staat het vrij wat je doet of laat, maar deze zinnen moeten gezegd worden:

    "Yo, ik ben JJJC maar de hoes noemen me Jizzlechilizzle van de buurt, wil je komen rappen man???"
    "Ik ben van de straat en ik krijg amper haat, wat wil je niffaaaaaaaaaaaaaauw!!!"

    Veel plezier, hopelijk voldoet 'ie aan je eisen.


    Heaven is a place that we all have

    ads schreef:
    (Lichtjes geïnspireerd op die van Laura.) Ik dare jou om een user uit te dagen voor een rapbattle. Dit doe je door een topic aan te maken met de titel: "*USER*, ik daag je uit voor een rapbattle!" In dit topic mag je niet vermelden dat het om ToD gaat en je zal in je rol moeten blijven van Jojizzlechilizzle, een nieuwkomer in de rapwereld. Verder staat het vrij wat je doet of laat, maar deze zinnen moeten gezegd worden:

    "Yo, ik ben JJJC maar de hoes noemen me Jizzlechilizzle van de buurt, wil je komen rappen man???"
    "Ik ben van de straat en ik krijg amper haat, wat wil je niffaaaaaaaaaaaaaauw!!!"

    Veel plezier, hopelijk voldoet 'ie aan je eisen.


    Oh, mijn God. :')
    Gelukkig ben ik echt de rapgod, dus dat gaat wel lukken. (nerd)

    Is het ook goed als ik het morgen doe? Heb niet zo veel tijd nu, en dat zou ten koste kunnen gaan van de rap battle. :/

    [ bericht aangepast op 1 sep 2017 - 23:13 ]

    YAYAYAYAY ja morgen is goed


    Heaven is a place that we all have

    I LOVE


    Heaven is a place that we all have

    ads schreef:
    I LOVE




    THAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANKS

    Chilton schreef:
    https://www.quizlet.nl/topic/184940-oke-ja-jij-met-je-thumbs-up-als-profielfoto-ik-daag-je-uit-voor-een-rapbattle/

    Done!

    WHAHAHA GEWELDIG 10+ ECHT


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Motunui schreef:
    (...)
    WHAHAHA GEWELDIG 10+ ECHT


    Dank u, dank u! *maakt een fancy buiging*

    Gimme a good Dare, anyone?

    OperaGhost schreef:
    Gimme a good Dare, anyone?


    Probeer je profielfoto zo goed mogelijk te cosplayen en deel het resultaat met ons. :3
    (Als je begrijpt wat ik bedoel)

    Chilton schreef:
    (...)

    Probeer je profielfoto zo goed mogelijk te cosplayen en deel het resultaat met ons. :3
    (Als je begrijpt wat ik bedoel)

    OMG hahaha. Ik heb geen half masker tho... hmm. Even creatief zijn dus oke :')

    OperaGhost schreef:
    (...)
    OMG hahaha. Ik heb geen half masker tho... hmm. Even creatief zijn dus oke :')


    Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken!

    MAG IK HET NIEUWE TOPIC


    Heaven is a place that we all have

    YOLO


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Heaven is a place that we all have