• Hey beste Q'ers!

    Misschien heb je het al ergens gezien, maar Heel Holland Bakt gaat op 3 september weer van start! *O* Hoera! Ik ben zelf erg fan van dit programma en kijk er ook erg naar uit. André van Duin presenteert het dit jaar ook, ik vond hem erg geslaagd vorig jaar. Jullie ook?

    De uitzendingen:
    Zondag 3 september 2017
    21.00 uur, NPO 1

    Vanaf 10 september 2017
    Elke zondag, 20.25 uur, NPO 1


    De kandidaten!


    Corrie eruit in week 3





    Hans ☆☆☆





    Ine
    ging weg in week 7. (Halve finale)




    Marjolein ☆☆☆





    Rik ging weg in week 5




    Gwenn☆





    Heidi ging weg in week 1





    Maarten ging weg in week 4





    Nico ging weg in week 6 (kwartfinale)





    Vanessa ging weg in week 2


    In dit topic kunnen we voorspellen wie eruit gaat en wie meesterbakker wordt, wie er gaat winnen en of je het terecht vond. Dit soort dingen.

    Zie hier de eerste beelden van dit seizoen!


    Ik zal dit topic up-to-date houden, zo kan je altijd zien wie er meesterbakker is en wie eruit ging.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2017 - 22:50 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Derks schreef:
    Ik kijk geen HHB maar ik kom het topic even binnenvallen om te zeggen dat die ene gast echt op Pieter Derks lijkt en dat ie best wel knap is

    Dank u! Ik ben gelukkig toch niet de enige die vindt dat Hans op Pieter Derks lijkt. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gaz schreef:
    (...)
    Dank u! Ik ben gelukkig toch niet de enige die vindt dat Hans op Pieter Derks lijkt. :')


    Plot twist: Ze bedoelt heel iemand anders


    Firm believer of all that is magic

    Gaz schreef:
    (...)
    Dank u! Ik ben gelukkig toch niet de enige die vindt dat Hans op Pieter Derks lijkt. :')


    Je bent ook niet de enige, hij krijgt er veel vragen over 😂😂😂

    Die opmerkingen onder z'n tweets ook 😂😂 "Want alles wat jij bakt verpietert zeker?"


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Je bent ook niet de enige, hij krijgt er veel vragen over 😂😂😂

    Die opmerkingen onder z'n tweets ook 😂😂 "Want alles wat jij bakt verpietert zeker?"

    Haha. Geniaal. 😂


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben voor Marjolein!! Vind haar gewoon grappig ofzo haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Derks schreef:
    (...)

    Je bent ook niet de enige, hij krijgt er veel vragen over 😂😂😂

    Die opmerkingen onder z'n tweets ook 😂😂 "Want alles wat jij bakt verpietert zeker?"
    Omg 😂😂


    And then we'll see it.

    Btw alle kandidaten vind ik dit jaar wel iets hebben, dus eigenlijk heb ik niet echt een favoriet.
    Dan doet de ene weer een vet lekkere taart, en de ander weer mooie opmaak. Kan niet kiezen :x


    Aan niets denken is ook denken.

    Marjolein bakt ook exht heel goed! Ik hoop ook dat Rik en Hans de finale halen, al ziet het er voor Rik niet heel zonnig uit.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik vind ze allemaal zo lekker positief!! Krijg honger van die gebakken dingetjes ook mmmmhhh


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind het zo jammer dat Rik eruit is , van mij mocht Ine of Gwen er wel uit.


    Firm believer of all that is magic

    @above: vind ik ook, maar ja: niets aan te doen...


    Aan niets denken is ook denken.

    Ah, mijn favo zit er nog steeds in! En het is al de halve finale straks en ik hoop echt dat

    Hans gaat winnen, want omg hij is echt goed en hij is nog maar 22 jaar en hij woont bij zn oma echt allemaal vet schattige dingen. Plus hij is al drie keer meesterbakker geworden. (:


    Wie is jullie favo?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik hoop dat Marjolein of Hans wint. Gwenn en Ine vind ik niet zo. Mijn moeder denkt dat Marjolein gaat winnen.


    Physics is awesome

    Ik vind Marjolein totaal niet leuk, moet ik eerlijk zeggen. :'D Ine vond ik afgelopen week wel meevallen, maar de mannen zijn toch mijn favoriet. Hans vind ik geweldig, Nico en Rik ook maar helaas zijn die weg. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind Ine juist niet zo leuk. Terwijl Marjolein mij doet denken aan een voormalig klasgenoot van het mbo.
    Ik was zo blij dat Hans voor de derde keer meesterbakker werd. Ik hoop echt dat hij de uiteindelijke winnaar is van dit seizoen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."