• Hey beste Q'ers!

    Misschien heb je het al ergens gezien, maar Heel Holland Bakt gaat op 3 september weer van start! *O* Hoera! Ik ben zelf erg fan van dit programma en kijk er ook erg naar uit. André van Duin presenteert het dit jaar ook, ik vond hem erg geslaagd vorig jaar. Jullie ook?

    De uitzendingen:
    Zondag 3 september 2017
    21.00 uur, NPO 1

    Vanaf 10 september 2017
    Elke zondag, 20.25 uur, NPO 1


    De kandidaten!


    Corrie eruit in week 3





    Hans ☆☆☆





    Ine
    ging weg in week 7. (Halve finale)




    Marjolein ☆☆☆





    Rik ging weg in week 5




    Gwenn☆





    Heidi ging weg in week 1





    Maarten ging weg in week 4





    Nico ging weg in week 6 (kwartfinale)





    Vanessa ging weg in week 2


    In dit topic kunnen we voorspellen wie eruit gaat en wie meesterbakker wordt, wie er gaat winnen en of je het terecht vond. Dit soort dingen.

    Zie hier de eerste beelden van dit seizoen!


    Ik zal dit topic up-to-date houden, zo kan je altijd zien wie er meesterbakker is en wie eruit ging.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2017 - 22:50 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Marjolein was wel goed, maar ik vond haar deze week toch minder dan Hans of Maarten. Zelf dacht ik ook dat Maarten meesterbakker zou worden, maar ik vond Hans ook goed.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2017 - 22:08 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Misschien moeten we even in spoilers praten? :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wie kijkt er vanavond mee?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik!


    Caution first, always.

    Dat spektakelstuk van Gwenn was echt indrukwekkend. Maar Ine vond ik deze week niet zo goed. Was het wel met de jury eens, met dat spektakelstuk was ze echt gevaarlijk.


    Physics is awesome

    Even in een spoiler tegen spoilers, wel zo aardig

    Glenn was echt geweldig bezig! Loved it. corrie was echt niet goed bezig, het is eerlijk dat ze eruit is. Ina vond ik ook totaal niet goed bezig en dat glas snap ik oprecht niet.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    In de Britse versie had iemand in de eerste aflevering al zo'n watermeloen taart gemaakt, en die was naar mijn mening een stuk mooier :W


    Caution first, always.

    @Jamie Die taart had ik ook gezien. Daarom vond ik Glenn z'n taart niet zo origineel. Zijn binnenkant vond ik veel minder mooi. :')

    Ik had écht verwacht dat Marjolein of Hans Meesterbakker van de Week zouden worden, maar dat bleek dus niet zo te zijn.
    Ik vind het toch wel jammer dat Corrie eruit ging, omdat ik haar een leuk mens vind. Ik had het minder jammer gevonden als Ine de tent moest verlaten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gaz schreef:
    @Jamie Die taart had ik ook gezien. Daarom vond ik Glenn z'n taart niet zo origineel. Zijn binnenkant vond ik veel minder mooi. :')

    Ik had écht verwacht dat Marjolein of Hans Meesterbakker van de Week zouden worden, maar dat bleek dus niet zo te zijn.
    Ik vind het toch wel jammer dat Corrie eruit ging, omdat ik haar een leuk mens vind. Ik had het minder jammer gevonden als Ine de tent moest verlaten.

    Jaaa, veel minder fel!


    Caution first, always.

    Ik ben team marjolein! I mean ze bakt , ze rijdt paard en ze heeft een kater. Wat wil je nog meer?


    Firm believer of all that is magic

    Hopps schreef:
    Even in een spoiler tegen spoilers, wel zo aardig

    Glenn was echt geweldig bezig! Loved it. corrie was echt niet goed bezig, het is eerlijk dat ze eruit is. Ina vond ik ook totaal niet goed bezig en dat glas snap ik oprecht niet.


    Ja, maar ik zag niet heel duidelijk de meloenpitjes. Voor de rest was Gwenn inderdaad goed bezig. Corrie zei het zelf ook al dat het haar weekend niet was qua bakken en dat was duidelijk te merken. Nee, Ine heeft deze week geluk gehad. Want als Corrie het beter had gedaan, dan had zij er uit gelegen in plaats van Corrie. Nee, dat glas snapte ik ook niet en ik was blij dat de jury er iets van zei.

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 sep 2017 - 16:40 ]


    Physics is awesome

    Gaz schreef:
    @Jamie Die taart had ik ook gezien. Daarom vond ik Glenn z'n taart niet zo origineel. Zijn binnenkant vond ik veel minder mooi. :')

    Ik had écht verwacht dat Marjolein of Hans Meesterbakker van de Week zouden worden, maar dat bleek dus niet zo te zijn.
    Ik vind het toch wel jammer dat Corrie eruit ging, omdat ik haar een leuk mens vind. Ik had het minder jammer gevonden als Ine de tent moest verlaten.


    Ja, ik had ook liever dat Ine eruit ging. Hoewel ik haar wel hilarisch vond met haar eerste soezenbeslag wat veel te dun was.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Ja, ik had ook liever dat Ine eruit ging. Hoewel ik haar wel hilarisch vond met haar eerste soezenbeslag wat veel te dun was.

    Ine zal volgende week spectaculaire baksels moeten maken, anders ben ik bang dat ze het niet redt. Behalve als ineens andere bakkers heel slecht presteren.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gaz schreef:
    (...)
    Ine zal volgende week spectaculaire baksels moeten maken, anders ben ik bang dat ze het niet redt. Behalve als ineens andere bakkers heel slecht presteren.


    Ik denk niet dat de andere volgende week slecht zullen presteren. Hans en Marjolein zijn redelijk constant qua bakken en ook goed. Bij Maarten wil het nog wel misgaan, maar meestal komt hij sterk terug. Gwenn is een beetje op de achtergrond (behalve deze week) hoewel hij toch ook best goed is. Nico en Rik vind ik ook een beetje op de achetrgrond blijven. Nico's spektakelstuk van deze week vind ik wel mooi, lekker kleurrijk.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 17:47 ]


    Physics is awesome

    Ik kijk geen HHB maar ik kom het topic even binnenvallen om te zeggen dat die ene gast echt op Pieter Derks lijkt en dat ie best wel knap is


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly