• Hey beste Q'ers!

    Misschien heb je het al ergens gezien, maar Heel Holland Bakt gaat op 3 september weer van start! *O* Hoera! Ik ben zelf erg fan van dit programma en kijk er ook erg naar uit. André van Duin presenteert het dit jaar ook, ik vond hem erg geslaagd vorig jaar. Jullie ook?

    De uitzendingen:
    Zondag 3 september 2017
    21.00 uur, NPO 1

    Vanaf 10 september 2017
    Elke zondag, 20.25 uur, NPO 1


    De kandidaten!


    Corrie eruit in week 3





    Hans ☆☆☆





    Ine
    ging weg in week 7. (Halve finale)




    Marjolein ☆☆☆





    Rik ging weg in week 5




    Gwenn☆





    Heidi ging weg in week 1





    Maarten ging weg in week 4





    Nico ging weg in week 6 (kwartfinale)





    Vanessa ging weg in week 2


    In dit topic kunnen we voorspellen wie eruit gaat en wie meesterbakker wordt, wie er gaat winnen en of je het terecht vond. Dit soort dingen.

    Zie hier de eerste beelden van dit seizoen!


    Ik zal dit topic up-to-date houden, zo kan je altijd zien wie er meesterbakker is en wie eruit ging.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2017 - 22:50 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    1832 schreef:
    Ik geloof dat ik Gwenn tot nu toe mijn favoriet is,
    ondanks het spektakelstukding.
    Maar na een aflevering kan nog veel veranderen.


    Ik heb nu nog niet een favoriet, maar Gwenn lijkt mij een goede kanidaat.

    Ik vond het juist mooi en elegant

    [ bericht aangepast op 4 sep 2017 - 17:58 ]


    Physics is awesome

    Hans is zeker knap (mijn moeder vind hem een bal) en hij ziet er ook wel heel gelikt uit. Maar ik heb nog geen favoriet, want ik heb ze pas een keer gezien. Ze komen allemaal aardig over


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Ik heb nu nog niet een favoriet, maar Gwenn lijkt mij een goede kanidaat.

    Ik vond het juist mooi en elegant

    dat wel ja, mara het punt van niets 'wow's in vergelijking met de anderen snapte ik ergens ook wel.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    1832 schreef:
    (...)
    dat wel ja, mara het punt van niets 'wow's in vergelijking met de anderen snapte ik ergens ook wel.


    Dat is wel waar. De andere spektakelstukken waren meer wauw. Maar ik had wel zoiets van, als jullie hem niet willen, schuif hem dan maar door naar mij. Ik wil hem wel proeven en opeten.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2017 - 19:02 ]


    Physics is awesome

    Wie kijkt er vanavond mee?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Me!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh leuk maar ik zit net in Thicker than water 2 en dat is tja veel spannender.
    Omg, je zal maar zoals Jonna zijn, die chick is gewoon fucking mooi en doet wat ze wil, maar niemand die haar talent echt waardeert, want ze volgen haar tips niet echt op. Tja.... Welcome in the real world Jonna...


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ga vanavond kijken! De eerste aflevering had ik vorige week gemist, dus die heb ik vanmiddag gekeken. :9~

    Ik heb nog geen favoriet na één week, al moet ik wel zeggen dat ik erg enthousiast werd van dat stukje achtergrond van Rik (? ik geloof dat dat zijn naam was) en zijn partner. Drie honden en iedere dag verse taart na het werk in je eigen schrijfwarenwinkel? Dat is de droom, wow. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eigenlijk kun je dat programma op ieder tijdstip kijken. Leuk toch?

    Ik ben A&E verslaafd ofzo. Super mooi programma vooral in de avond. Die mensen doen hun werk met hun hart, zo goed!!!!
    Maar eh, ik ben een beetje de enige die dat leuk vind geloof ik.....

    Kan het altijd ergens terugkijken denk ik


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn favoriet was Meesterbakker van de Week en daar ben ik zo blij om! Hans verdiende het zo erg na zijn prachtige baksels van deze week!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ja klopt Maarten sws mijn favo hoor, altijd. Wat i ook doet, hij is grappig en slim. En eerlijk. Nou ja zo komt i over


    Aan niets denken is ook denken.

    Gaz schreef:
    Mijn favoriet was Meesterbakker van de Week en daar ben ik zo blij om! Hans verdiende het zo erg na zijn prachtige baksels van deze week!


    Same. Al was Maarten ook goed.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Maarten is MVP most valuable player, die is alles zo grappig


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind dat Hans wel de titel van Meesterbakker verdiende, maar mijn moeder vond dat Maarten Meesterbakker had moeten worden. Marjolein vind ik ook zeker goed.


    Physics is awesome

    Nico vind ik ook zeker geen verkeerde bakker.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."