• Hey beste Q'ers!

    Misschien heb je het al ergens gezien, maar Heel Holland Bakt gaat op 3 september weer van start! *O* Hoera! Ik ben zelf erg fan van dit programma en kijk er ook erg naar uit. André van Duin presenteert het dit jaar ook, ik vond hem erg geslaagd vorig jaar. Jullie ook?

    De uitzendingen:
    Zondag 3 september 2017
    21.00 uur, NPO 1

    Vanaf 10 september 2017
    Elke zondag, 20.25 uur, NPO 1


    De kandidaten!


    Corrie eruit in week 3





    Hans ☆☆☆





    Ine
    ging weg in week 7. (Halve finale)




    Marjolein ☆☆☆





    Rik ging weg in week 5




    Gwenn☆





    Heidi ging weg in week 1





    Maarten ging weg in week 4





    Nico ging weg in week 6 (kwartfinale)





    Vanessa ging weg in week 2


    In dit topic kunnen we voorspellen wie eruit gaat en wie meesterbakker wordt, wie er gaat winnen en of je het terecht vond. Dit soort dingen.

    Zie hier de eerste beelden van dit seizoen!


    Ik zal dit topic up-to-date houden, zo kan je altijd zien wie er meesterbakker is en wie eruit ging.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2017 - 22:50 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Jaaa, ik ga kijken!


    Caution first, always.

    Ik ga ook kijken! Toevallig heb ik net -heel toepasselijk- appelcake gebakken, dus die ga ik consumeren tijdens het kijken. c:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik heb net twee croissantjes met hagelslag gegeten. Zo culinair, wil je niet weten. Wie weet eet ik een toetje straks, maar mocht iemand me haar appelcake aan willen bieden en langs komen brengen, zou ik niet klagen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hmm, hangt af van de reistijd (of om in de stemming te komen: rijstijd :p)! Ik ben in ieder geval bereid cake te delen. ^^


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Hmm, hangt af van de reistijd (of om in de stemming te komen: rijstijd :p)! Ik ben in ieder geval bereid cake te delen. ^^


    Hm, hoe lang denk je erover te doen naar Groningen? :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik geloof dat Hans en Marjolein mijn favorieten zijn van dit seizoen HHB.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hopps schreef:
    (...)

    Hm, hoe lang denk je erover te doen naar Groningen? :'D


    Ontmoedigend lang, haha.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Nico en die jonge gozer zijn mijn faves voor nu.


    Caution first, always.

    Leuk!


    Aan niets denken is ook denken.

    Die student die meedoet, aaaahhh zou me wat zijn als ie bij mij op de uni zou zitten :Y):Y):Y)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2017 - 22:55 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik geloof dat ik Gwenn tot nu toe mijn favoriet is,

    ondanks het spektakelstukding.
    Maar na een aflevering kan nog veel veranderen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik hen het gisteren ook gekeken, voor het eerst eerlijk gezegd.
    En stiekem vind ik het zo'n leuk programma ^^

    [ bericht aangepast op 4 sep 2017 - 17:08 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik houd van dit programma! Ik heb de aflevering van gister nog niet gezien omdat ik gister al naar mijn kamer ben gegaan (ik moest vanmorgen vroeg beginnen) maar als ik vanavond lekker klaar ben met mijn opdrachten ga ik hem kijken!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jaaaaa


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Eledhel schreef:
    Die student die meedoet, aaaahhh zou me wat zijn als ie bij mij op de uni zou zitten :Y):Y):Y)

    Ik zou Hans ook wel in het dagelijks leven tegen het lijf willen lopen. :Y)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."