• Hey beste Q'ers!

    Misschien heb je het al ergens gezien, maar Heel Holland Bakt gaat op 3 september weer van start! *O* Hoera! Ik ben zelf erg fan van dit programma en kijk er ook erg naar uit. André van Duin presenteert het dit jaar ook, ik vond hem erg geslaagd vorig jaar. Jullie ook?

    De uitzendingen:
    Zondag 3 september 2017
    21.00 uur, NPO 1

    Vanaf 10 september 2017
    Elke zondag, 20.25 uur, NPO 1


    De kandidaten!


    Corrie eruit in week 3





    Hans ☆☆☆





    Ine
    ging weg in week 7. (Halve finale)




    Marjolein ☆☆☆





    Rik ging weg in week 5




    Gwenn☆





    Heidi ging weg in week 1





    Maarten ging weg in week 4





    Nico ging weg in week 6 (kwartfinale)





    Vanessa ging weg in week 2


    In dit topic kunnen we voorspellen wie eruit gaat en wie meesterbakker wordt, wie er gaat winnen en of je het terecht vond. Dit soort dingen.

    Zie hier de eerste beelden van dit seizoen!


    Ik zal dit topic up-to-date houden, zo kan je altijd zien wie er meesterbakker is en wie eruit ging.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2017 - 22:50 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Gaz schreef:
    Ik vind Ine juist niet zo leuk. Terwijl Marjolein mij doet denken aan een voormalig klasgenoot van het mbo.
    Ik was zo blij dat Hans voor de derde keer meesterbakker werd. Ik hoop echt dat hij de uiteindelijke winnaar is van dit seizoen.


    Same!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Is het erg dat ik daarnet "Yes!" naar de tv riep toen André zei dat Ine eruit lag? :')
    KOM OP HANS! JIJ GAAT GEWOON WINNEN, HOOR!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mokum schreef:
    Is het erg dat ik daarnet "Yes!" naar de tv riep toen André zei dat Ine eruit lag? :')
    KOM OP HANS! JIJ GAAT GEWOON WINNEN, HOOR!


    OMG ik had PRECIES hetzelfde!!!!
    GO HANS!!(heart2)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hans' signatuur opdracht was echt suuuuper mooi! Ik geloof niet dat ik ooit zo'n mooie taart heb gezien.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik ben echt wel blij met de drie die in de finale staan. Hans zou wel echt een terechte winnaar zijn , want god wat kan die jongen bakken! Marjolein wordt een goede 2e :p


    Firm believer of all that is magic

    TEAM HANS. Hij is mijn fave van alle seizoenen.


    The truth is out there.

    Hans en Marjolein zijn door! Net een artikel gelezen over de reacties op Gwenn's taart. Blijkbaar kunnen een heleboel mensen een mooiere Eiffeltoren maken.


    Physics is awesome

    Herald schreef:
    TEAM HANS. Hij is mijn fave van alle seizoenen.

    saaaaame!


    Caution first, always.

    Ik was al Team Hans vanaf het begin. Dus dat zal ik ook zeker blijven tot aanstaande zondag.

    Het is wel echt leuk om te lezen dat gisteren 3 miljoen mensen hadden gekeken naar HHB.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wil echt dat Hans wint, maar ik gun het Marjolein ook wel (:


    And then we'll see it.

    Mokum schreef:
    Ik was al Team Hans vanaf het begin. Dus dat zal ik ook zeker blijven tot aanstaande zondag.

    Het is wel echt leuk om te lezen dat gisteren 3 miljoen mensen hadden gekeken naar HHB.


    Echt? Wow, ik wist niet dat het er zoveel waren!
    TEAM HANS vanaf het begin! TEAM HANS for the win!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hans komt blijkbaar uit het dorp waar ik naar school ga. Dus hij komt uit dezelfde gemeente als ik.
    Vind ik cool.
    WAAROM HEB IK HEM NOG NOOIT GEZIEN?

    Ik kijk geen HHB tho, maar ik vind Hans wel knap


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    OMG JAAAA GOALS HANS HEEFT GEWONNEN ECHT GEWELDIG. Ik had het opzich wel verwaxht, maar het blijft spannend. *O* en inderdaad, Hans is echt knap!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik vond de aflevering echt wel zenuwslopend. MAAR WAT BEN IK BLIJ DAT HANS HEEFT GEWONNEN!
    En wat vond ik het hartverscheurend om het verhaal van Gwenn te horen over zijn vader.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


    Firm believer of all that is magic