• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Oh, en als jullie nooit meer van mij horen na vannacht, dan is het omdat die dikke spin me heeft opgespoord en A) ik van schrik ben gestorven, B) hij wraak heeft genomen voor alle kleinere spinnen die ik de afgelopen tijd heb geplet omdat ze zich niet lieten vangen, of C) zowel A als B.

    Deze post werd gesponsord door mijn absolute angst voor hoe ver die belachelijk dikke spin inmiddels mijn verlichte helft van de kamer is binnengedrongen, waardoor ik er veel meer van kan zien dan ik ooit heb gewild. (Sorry spin.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat is slaap?


    Caution first, always.

    mcdrive in doen zonder auto @liesje


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    mcdrive in doen zonder auto @liesje


    <3


    Mhm?

    wow bètastreak #7


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Let's keep going


    Mhm?

    Ey B)


    Caution first, always.

    Anarchie


    Heaven is a place that we all have

    de beta streak is niet meer muahahaha


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Huhh wat ;/ Mijn zusje probeerde zich aan te melden op mijn mobiel, maar dan geeft ie een foutmelding. Wat. Toen probeerde ik mezelf weer aan te melden, maar dat lukte ook niet en nu ben ik opeens aangemeld wtf ;/

    [ bericht aangepast op 27 aug 2017 - 9:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Straks weer naar spijkenisse festival
    En mijn vriendin mag Nielson ontmoeten. Zo leuk!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik kan niet wachten om even naar huis te gaan en ik voel me schuldig over waarom ugh


    i wanna die with you once or twice.

    Ik ben op. Mentaal. Fysiek. Ik ben op en ik heb geen zin om het nog onder stoelen of banken te steken, maar langs de andere kant ga ik mensen kwetsen als ik het niet onder stoelen of banken steek, want ik ben lang niet de enige hier die op is. Mijn pa is half dan niet geheel, mijn zus heeft liefdesverdriet van ongekende mate, mijn ma loopt de helft van de tijd down, mijn broertje lijdt er duidelijk onder en ik, die het gevoel van liefdesverdriet niet kent, die nog nooit iets doormaakt heeft als mijn pa of mijn ma of whatever - welk recht heb ik om mezelf op te noemen? Welk recht heb ik om het op te willen geven?

    Toch. Toch. Dat continue gevoel in mijn maag dat er nog zoveel verdriet en nog zoveel tranen uit moeten - neen. Ik wil het niet meer. Ik ben op.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Omygod omygod omygod
    Oke ik ben bloednerveus wat nergens voor nodig is maar ik heb alsnog een soort van contact gelegd. Nu wil ik eigenlijk mijn internet uitzetten zodat ik de reactie niet hoef te zien binnenkomen. :')

    Omg ik ga hem nu echt laten zetten... :W


    — Inner peace, it's hard to find. —