• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Hmm I wonder. I wonder...


    The truth is out there.

    Mercer schreef:
    (...)
    Please tell me van welk merk jij er een hebt en of het een fijne is? :/

    Ik heb er momenteel 2: eentje is van gc2b en dat is een tank binder - en geloof me deze zit geweldig, maar ik heb momenteel mijn danae binder aan, de verstelbare met gespjes, die trouwens ook best oké zit (het comfortabelste dat een binder kan zitten denk ik haha) want die maakt het allemaal een stuk platter dan die van gc2b - waarschijnlijk heb ik die net een maatje te groot gehaald.. Ik raad die met de gespjes echt heel erg aan, maar dat kan ook peroonlijke voorkeur zijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yoshioka schreef:
    (...)
    Ik heb er momenteel 2: eentje is van gc2b en dat is een tank binder - en geloof me deze zit geweldig, maar ik heb momenteel mijn danae binder aan, de verstelbare met gespjes, die trouwens ook best oké zit (het comfortabelste dat een binder kan zitten denk ik haha) want die maakt het allemaal een stuk platter dan die van gc2b - waarschijnlijk heb ik die net een maatje te groot gehaald.. Ik raad die met de gespjes echt heel erg aan, maar dat kan ook peroonlijke voorkeur zijn.

    Ahh, dankjewel! Ik zou een keer naar Danae gaan om alles te laten meten, maar toen kreeg ik een enorme paniekaanval en toen heb ik het afgezegd. Ik begin dinsdag aan hormonen, though, dus nu moet ik eigenlijk wel. Ugh.


    Caution first, always.

    ga ik morgen om 7 uur naast mn bed staan om te wandelen?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mercer schreef:
    (...)
    Ahh, dankjewel! Ik zou een keer naar Danae gaan om alles te laten meten, maar toen kreeg ik een enorme paniekaanval en toen heb ik het afgezegd. Ik begin dinsdag aan hormonen, though, dus nu moet ik eigenlijk wel. Ugh.

    Oeh dinsdag al?? Dat is echt super! Congrats ^^ Op dit moment is binden eig het enige wat ik kan doen en honestly het voelt zo goed :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik voel me echt even down of zo. En meestal uit ik dat niet zo snel, behalve naar mijn moeder toe soms... maar dat deze uiting er nu is, komt misschien omdat ik me stiekem al twee jaar lang down voel, maar ik wilde er gewoon niet aan toegeven? Meh. Ik verwijt mezelf misschien ook teveel... of juist niet. Ik wil ook niet in een gebeurtenis van het verleden blijven hangen maar zodra ik eraan denk voel ik me meteen slecht en rot.
    Soms gewoon even geen zin meer. Zelfs zuchten helpt niet.
    Ik wil de pessimist in mij verbannen als dat zou kunnen.

    Yoshioka schreef:
    (...)
    Oeh dinsdag al?? Dat is echt super! Congrats ^^ Op dit moment is binden eig het enige wat ik kan doen en honestly het voelt zo goed :W

    Jaaa, echt eindelijk! Ik heb het helemaal in het begin van alles wel geprobeerd dingen te vinden, maar toen lukte het me niet om online binders te vinden die ik oké vond zitten. Ik moest dus wel echt naar Danae, maar dat lukte toen echt nog niet. Maar ja, als mijn lichaam nu echt gaat veranderen, zal ik toch echt even door moeten bijten en verder op zoek moeten naar iets dat werkt. :') Thanks voor de tips iig.


    Caution first, always.

    Mercer schreef:
    (...)
    Jaaa, echt eindelijk! Ik heb het helemaal in het begin van alles wel geprobeerd dingen te vinden, maar toen lukte het me niet om online binders te vinden die ik oké vond zitten. Ik moest dus wel echt naar Danae, maar dat lukte toen echt nog niet. Maar ja, als mijn lichaam nu echt gaat veranderen, zal ik toch echt even door moeten bijten en verder op zoek moeten naar iets dat werkt. :') Thanks voor de tips iig.


    You're very welcome ^^ Hopelijk lukt het om er snel eentje te vinden!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Here we go again..


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Should I be scared?


    16 - 09 - '17

    Volgens mij heb ik nu al twee maanden permanente spierpijn in mijn voeten

    is dit normaal

    moet ik hier nu mee leven


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Adsthetic schreef:
    (...)

    Ik keek het omdat er een mopshond in speelde tbh


    Legitieme reden eigenlijk


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    BridgetJones schreef:
    (...)

    Legitieme reden eigenlijk


    Dankje


    Heaven is a place that we all have

    Nu niet sad worden dat je al je schoolvrienden gaat verliezen. Over een jaar begin je weer opnieuw...
    muh ;c


    Caution first, always.

    Deel veel te veel in de saga van Inge versus de spinnen: ik ben alleen thuis bij mijn ouders en ik herinner me niet dat hier OOK zoveel van die dikke spinnen zaten? Vanaf mijn positie op de bank kan ik er minstens drie zien PLUS een extra bonus extra extra dikke die vrolijk over de muur krabbelt een eind van mij weg, maar wel in mijn richting, wat echt niet nodig is, dank je.

    Positieve kant: dit motiveert mij definitief om deze kamer te verlaten en te gaan slapen

    Negatieve kant: hoe weet ik dat geen van hun broertjes of zusjes in de slaapkamer zit???


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan