• Zie hier: een nieuw topic. (flower)

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Daarna komt ze weer terug en laat zich naar Esmee op de grond zakken.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Pijn, dacht ze vaag, dat deed pijn.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Bijna, maar ik denk niet dat de ouderen en de dominee weten dat de helft gewoon naar huis wil om een kopje thee te drinken en de cake aan te snijden.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    “Ze hebben Firan.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Over zijn schouder wierp Déno haar kort een vragende blik toe.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Tja ik wil dit topic gewoon iets te graag weer leven in blazen, of zo.

    De kalende bomen om haar heen keken mistroostig toe, maar spraken van hoop.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik was te geschrokken om verder te lopen en ik kon mijn ogen ook niet verwijderen van de scene die ik voor me plaats zag vinden.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Het is niet dat ze liefdevol met elkaar omgaan en ze zien de dingen vaak heel anders, maar hij heeft na 2 jaar een eerder tolerantere houding aangenomen, met de occasionele rake opmerking.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ze haalde een hand door haar haar en vond Ray uiteindelijk in de cargo-bay, natuurlijk was hij bezig om zijn ATOM pak te verbeteren als hij even de tijd ervoor kreeg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    "Waar wachten we dan nog op?" fluisterde ze, waarna ze zich door hem weer mee naar boven liet leiden.


    "Family don’t end in blood”

    Ze was er zeker van dat haar bedoelingen goed waren.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Déno zat nog steeds naast Firan toen het eerste licht voorzichtig naar binnen scheen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Just wait until you see it up close.


    ars moriendi

    mt


    oi, suzy

    Hierbij wil ik het surrealisme benadrukken, het is niet naar werkelijkheid, dingen zijn gek geplaatst en dat maakt dat net als het stuk niet alles mooi klopt.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque