• Zie hier: een nieuw topic. (flower)

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Pfft weer niet geslapen maar net een razende orkaan in mn hoofd, nu wel rust opeens


    Aan niets denken is ook denken.

    Vaenna gaf een duw tegen zijn schouder en viel daarbij bijna zelf.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "Well. We're going to set the clock 25 years ahead. You'll both end up as a 60-year-old. You are separated from each other during the entire makeup session," Scarlett explained. "You aren't able to see yourself or each other at all. So, you'll see yourself and each other for the first time when you're back in your chairs. It will be 25 years later then."


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik laat Montparnasse hem niet aanraken.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik voel tranen branden, maar verdom het om te huilen terwijl hij met grote passen wegloopt.


    all because i liked a girl

    Izoras had zijn vriend blijkbaar afgeschud en de waanzin van zijn woede kende geen grens meer.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    I am free

    was goed in het weergeven van emoties


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    “Het is je gelukt om mij te bevrijden, dan moet dit ook kunnen.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Me, Myself & I is quite lonely.... rn...
    Me, Myself & I wishes real brother from real mother a good health very soon
    Is real brother secretly stalking over here ? @ Venivenivici ofzo?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2017 - 20:58 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    “Suzanne heeft een cavia.”

    Bump. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    'En nadenkend over hoe mijn vingers om zijn keel zouden voelen...'


    I have seen my own sun darkened

    ...Môge de Aarsvogels met u zijn...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    k. Indien de werknemer voor een langere termijn dan een maand werkzaam zal zijn buiten Nederland, mede de duur van die werkzaamheid, de huisvestiging; de toepasselijkheid van de Nederlandse sociale verzekeringswetgeving dan wel opgave van de voor de uitvoering van die wetgeving verantwoordelijke organen, de geldsoort waarin de betaling zal plaatsvinden, de vergoedingen waarop de werknemer recht heeft en de wijze waarop de terugkeer geregeld is;

    Love me some recht huiswerk :W

    [ bericht aangepast op 22 nov 2017 - 12:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hij miste het vrolijke, enthousiaste gedrag van Peter.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.