• Zie hier: een nieuw topic. (flower)

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    “Shit,” I said and Stiles gave me a ‘you two were the ones who should’ve been keeping an eye on him’-look

    [ bericht aangepast op 7 sep 2017 - 21:20 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    We both shut down our laptops and went to sleep.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    “Maar dat zou ik wel kunnen zijn.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'Celeste wacht!' zegt hij dwingend, zijn hand net niet om mijn pols gesloten.


    all because i liked a girl

    “Als ik jou daarmee een plezier kan doen,” antwoordde hij sarcastisch.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    I wrapped an arm around her and kissed the side of her head, showing her that I was there for her.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    "Dit voelt verkeerd."

    ---

    (Nogal off-topic, maar ik vergeet altijd dat ik ooit het eerste topic hiervan heb aangemaakt en ben vervolgens geschokt als ik de beginpost lees en het echt precies klinkt als iets wat ik zou schrijven. Spooky. (bat))


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    And then he did the simplest thing in the world. He leaned over and kissed her. And the world cracked open.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Wat hadden ze toch ineens allemaal?!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    “Dat komt omdat jij niet zoveel van ons verwacht.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Bloedrood.

    [lekker mysterieus]


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Ik vind simpel gewoon mooi. Ga niet moeilijk doen als het heel makkelijk kan. Dat is mijn levensmotto ofzo.


    Aan niets denken is ook denken.

    “Ik ben blij dat we overeenkomen.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ja, is niet zo met iedereen hoor. Pfft, I mean ik vind mijn smaak mooi maar het moet altijd zo goedkoop mogelijk voor studenten, dus gaan ze naar die K Primark enzo. Daardoor blijft het stomme ding dus bestaan (oke, Ryannah the best Mother of Dragons & Heartseaker Ashe had het geniale idee dat we bij de bus terug ffe wat dingen gingen scoren *ze werd dus boos op me omdat ik niet WEEEEEER terug wilde naar die Primark maar ffe buiten naar wat muzikanten aan het luisteren.

    Tja RiRi The Queen Diva (like hottest blondie bitch, die gewoon GEEEEEEEEN schaamte heeft over .... NIETS)


    Aan niets denken is ook denken.

    'Nee.'


    all because i liked a girl