• Zie hier: een nieuw topic. (flower)

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ze lachten niet mee.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Dit gaat leuk worden.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    “(...) Dat is het enige wat me op sommige dagen door McGonagalls lessen heen sleurt.”


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hij herkende de hoge, lichte klank van Vira.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Zijn zoon, de man die nu op het dak van het hotel stond, had al nooit veel op gehad met het Westen en had vaker operaties geleid, maar was nu nog meer vastberaden om de westerlingen voor eens en voor altijd te vernietigen.


    oi, suzy

    Hun gezichten waren zo verkleurd, verminkt dat Neara ze wel kon identificeren, maar niet herkende.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    i like cats


    I like cats

    Joly en Bossuet nemen plaats aan de andere kant naast mij en Courfeyrac maakt een snelle samenvatting van de afgelopen twintig minuten voor ze, zodat ze weten waar we over aan het praten waren.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    “And we do it our way.”


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Misschien dat Firan nu voor eens en altijd afscheid zou nemen van haar ouders.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Samen met de Amerikaanse NSA, met welke ze nauw samenwerkte, was GCHQ de grootste inlichtingendienst van de wereld.


    oi, suzy

    “Magie heeft zijn leven verwoest,” verklaarde ze met een blik over haar schouder.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    In volle vaart reed hij langs de vijand die Hephaistion in zijn been had geraakt en raakte hem vol in zijn borst met een speer die hij ergens vandaan gegrist had.


    Stenenlikker

    If Scott actually wanted me to go there then at least I would look hot as fuck.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Agron zei altijd dat zijn werk lang niet zo wreed was als magie, magie dat onschuldigen veroordeelt.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.