• Zie hier: een nieuw topic. (flower)

    Copy/paste uit het vorige topic:

    Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Het punt was dat ze een geschiedenis hadden en daarom waardevol waren: dat een klok een gebroken wijzer had, betekende niet dat het niet meer uitmaakte wat er nu mee gebeurde.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het uitzicht van het afgelopen uur had hem in een trance gebracht.

    Voor dat goed en wel gelukt was, trok Alexander zijn aandacht alweer.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Alexander had een nieuw tijdverdrijf gevonden; vloeken over Memnons barbaarse daad.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Als er een grens tussen gevoelloosheid en angst zou bestaan, had zij hem gevonden.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Zonder dat het opviel, natuurlijk.


    "Not my daughter, you bitch!"

    “Ik hoop dat we niet met het hele leger de stad in gereden zijn om een knoop te bezichtigen.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Nobody cared.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zelfs zonder te praten, slaagde Firan erin een bruuske toon aan te slaan.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "Blijf."


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hij had eigenlijk nooit verwacht dat hier daadwerkelijk nog mensen zouden leven, zo uitgestorven zag het eruit.


    Stenenlikker

    Het duurde even voor hij besefte dat het geluid niet wegstierf.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "En ik neem je met me mee. En de dokters langs de snelweg, hebben witte schoenen aan."


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    “Evelyn.” Ik draai mij om. “Blijf.”


    all because i liked a girl

    My jaw dropped as I let out a quick growl and jumped towards the figure.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO