• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ennn eerste hoofdstuk in een halfjaar geactiveerd. Merp


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ugh! Ik heb domme dingen gedaan waar ik nu totaal niet blij mee ben


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Het wordt een lange kutdag morgen -.-


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Motunui schreef:
    Ennn eerste hoofdstuk in een halfjaar geactiveerd. Merp


    IK BEN ZO ONGELOFELIJK TROTS OP JE HÉ


    i wanna die with you once or twice.

    Dus doordat mijn loonwaarde nog niet bepaald kon worden, doordat de medewerker van het uwv niet aanwezig kon zijn, heb ik geen contract en ben ik dus nog niet verzekerd waardoor ik morgen dus nog niet kan beginnen met werken. Pfff. Mijn leven is in ieder geval niet saai; alles gaat moeilijk of anders :/


    26 - 02 - '16

    Jongens kan iemand me even aanmoedigen want ik moet nog drie uur oppassen en over tien minuten gaat de televisie uit en dan gaan ze allemaal weer zeuren en willen ze allemaal tegelijkertijd aandacht en bah

    Wie praat me moed in


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    U can do it Jip ^

    In andere woorden heb ik deze tweeënhalve dag ongeveer zeven huilbuien gehad bij mijn vriendje, terwijl we eigenlijk moesten vieren dat we anderhalf jaar samen waren omdat ik nu aan de andere kant van het land woon en hem al miste terwijl ik er nog was
    Im pathetic sometimes


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hoofdpijn... ;c


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    Jongens kan iemand me even aanmoedigen want ik moet nog drie uur oppassen en over tien minuten gaat de televisie uit en dan gaan ze allemaal weer zeuren en willen ze allemaal tegelijkertijd aandacht en bah

    Wie praat me moed in


    kip is het meest veelzijdige stukje vlees dus er is vast ergens wel een kant die dit aankan, hup jipkip *O*

    ---

    Er zijn van die Buzzfeed filmpjes waar random mensen bepaalde lastige gerechten proberen na te maken en dat klinkt serieus als iets waar ik heel happy een middag mee zou kunnen vullen, maar mijn probleem is dat ik geen heel kantoorgebouw vol aan medewerkers heb die ik al mijn wel-lekkere-maar-toch-mislukte omeletten kan aansmeren als het niet in één keer goed gaat. Ik moet alles zelf opeten en dat ontmoedigt me toch van het idee van twintig eieren achter elkaar bakken, soort van, zeg maar, een beetje


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    kip is het meest veelzijdige stukje vlees dus er is vast ergens wel een kant die dit aankan, hup jipkip *O*

    ---

    Er zijn van die Buzzfeed filmpjes waar random mensen bepaalde lastige gerechten proberen na te maken en dat klinkt serieus als iets waar ik heel happy een middag mee zou kunnen vullen, maar mijn probleem is dat ik geen heel kantoorgebouw vol aan medewerkers heb die ik al mijn wel-lekkere-maar-toch-mislukte omeletten kan aansmeren als het niet in één keer goed gaat. Ik moet alles zelf opeten en dat ontmoedigt me toch van het idee van twintig eieren achter elkaar bakken, soort van, zeg maar, een beetje


    Kom maar langs met wat voedsel, hoor. :Y)

    ~

    Dan maar even al mijn stiften bij elkaar zoeken en eens kijken wat ik nu zoal heb in mijn voorraad. Hopelijk toch nog goede kleuren. _O_


    Smile. You're beautiful. <3


    Deze man is wel echt perfectie hoor pfoeeh. Ik voel weer een lijstjes-idee aankomen.

    Ik wil echt schreeuwen dat je je bek tegen me moet houden, maar als ik dat doe is het meteen een probleem voor like iedereen in dit teringhuis want ik mag niet voor mezelf opkomen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom besefte ik net opeens heel willekeurig wat voor verschrikkelijk rotkind ik ben en dat het nog veel erger is geweest ik schaam me dood sorry


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik ben zo'n wack persoon dat ik altijd een hele wereld opbouw met eigen taal, eigen cultuur, zelfs een taal voor naburige planeten ─ MAAAAAAAAAAR dan schrijf ik het verhaal amper.


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil hier weg echt, ik... ugh


    i wanna die with you once or twice.