• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké dilemma

    Aan de ene kant klinkt het alsof ze lief spelen en ik wil ze niet storen

    Aan de andere kant is er Lego in die kamer en is een van de twee jongetjes twee jaar oud en choking hazard en Jip dit is geen dilemma ga naar boven wtf


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ok nee naar huis dus want het regent en hell no.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Morgen. School. Internal screaming.


    Heaven is a place that we all have

    Jezus mina, ik hoop dat ik m'n geld nog terug krijg want wauw wat is McAfee een poep bedrijf. Slechtste klantenservice ooit. Hopelijk gaan ze wat met mijn boze mailtje doen en anders ga ik gewoon kijken of ik m'n geld kan terugboeken. Oplichters, pff.

    B I T C H. Dang fucking stuck-up b****.
    *neuriet 'oh happy day' sarcastically*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ga lekker fietsen, for fucks sake, naar je eigen huis en blijf daar. Trut.


    26 - 02 - '16

    En nu een uur doden op Utrecht.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hahaha, pms krampen met een spiraaltje in. Hahahaha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Impulsive usernamechange I guess, yolo of zo


    Heaven is a place that we all have

    When je voor het eerst in een halfjaar aan je verhaal schrijft.
    Hé, wie was dat nu weer? En waar zijn die personages naartoe? Oeps 😂

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 12:32 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik heb m'n SOTY verhaal nog steeds klaarliggen lol en ik kan pas schrijven na een writersblock van wie weet hoe lang en nu is het al school lmaooooooooooooooooooo


    Heaven is a place that we all have

    Zo vervelend dat ik op de momenten dat het even niet zo goed uit komt inspiratie krijg voor verhalen. En als ik er dan helemaal voor ga zitten dan komt er niks van terecht


    //
    Deze beroepskeuzetesten werken voor geen meter


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Deurbelmysterie is opgelost!! Het is een man die ramen komt meten om een of andere reden

    Edit: die overigens wel mijn kamer in moest, die op het moment een complete rommel is en waar nog wat sokken en beha's over de vloer slingeren, maar oké. Iemand die onaangekondigd bij mensen langskomt moet daar maar mee dealen

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 13:35 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eeen, de krampen blijven maar komen. Oooh, wat is dit leuk, en een geweldige combinatie met lage bloeddruk ook. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Miep, zo eerste bijles geven, spannend!
    Alleen wil ik graag op tijd komen, maar is mn moeder nog weg met de auto, die ik dus nodig heb om daar te komen...


    Stenenlikker