• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Doe niet alsof ik een *puut*ing idioot ben, ik heb langer gestudeerd dan jullie allemaal bijeen en mijn diploma is tenminste iets waard. Ik kan er niets aan doen dat jullie onwetende varkens zijn, die te lui zijn om te werken. Verdomme toch.




    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil het raam dicht doen want het is wat aan de frisse kant hier, maar er zit een hele dikke spin precies voor dat schuifje waar ik in moet grijpen, shit. ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En nu is het weer goed. Snap jij het, snap ik het.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Well great. Mijn rug doet mega zeer en de blaar op m'n enkel is zojuist kapot gegaan au au au.


    26 - 02 - '16

    SORRY NATIONALE SPINNENTELLING MENSEN WANT DIE BIJ MIJ IS NU DOOD.

    Caps lock, want fuck, adrenaline.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yup. Het gehoor in mijn rechteroor is weer weg. Het doet zo teringveel pijn. En ik moet tot 9 uur werken. Godverdomme eh. Ik kan deze pijn echt niet aan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil echt janken. Ik kan echt alleen maar huilen nu.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Whyyyy

    cri


    Mhm?

    I hate the what ifs by far the most.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Waarom wordt Barbara Palvin zo vaak gebruikt voor rollen? 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuk wanneer je op je werk komt en er nog geen tyfus is gedaan. Had al zo'n heerlijke kutdag vandaag jongens.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    EW. Dit beeld ga ik nevernooitniet uit mijn hoofd halen. /cryemoji


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uuuuuch. Dit is zo vervelend. Dan ga ik liever op mezelf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Soms... Soms zie je van die enorm knappe mensen als je op straat loopt ofzo of naar huis reist en dat is kut want dan zie je ze nooit meer.


    — Inner peace, it's hard to find. —