• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Jep. Thanks a lot. Wat hebben ze een mooie foto van me uitgekozen zo aan het begin van het filmpje. Ook super bedankt dat ze me geen toestemming hebben gevraagd.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Iets meer uitgegeven dan ik dacht. Oh well...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb twee uur geslapen en het was HEERLIJK.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Cheesecake en Final Fantasy XII👌🏻


    Caution first, always.

    Ik wist niet dat dit leuke liedje van Liam was :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sorry, maar ik begin me echt aan jullie te ergeren. Wij zijn allemaal jullie vriendinnen, en het is echt niet leuk dat jullie met twee altijd alles samen doen.


    <3

    Okey dokey yo


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, ik gebruik deze topic amper, maar nu heb ik het even wel nodig....

    Echt.. Je kan veel dingen bij mij doen en nog steeds geef ik geen kik, maar nu zit het bij mij ook hoog. Serieus, wil ik je achterlijke kop van je tegen de muur slaan en kijken hoe jij dan reageert, want zo voelt het voor mij elke keer! Jij arogant iemand! Jij...!!


    One Who Travels A Higher Path.

    What a surprise :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Hey jongens willen jullie een leuk verhaaltje horen

    Het gaat over een flapdrol die wil gaan zwemmen in de ochtend, maar vanaf acht uur is het zwembad gereserveerd voor clubs, dus besloot ze om ZES UUR OP TE STAAN. En het wordt nog leuker want op dit moment is haar kamer 8°C EN ZE HEEFT GEEN VERWARMING. Kill me pls.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    een week in denemarken en al bijna ontmaagd ✌🏻


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    YASSS, VANAVOND EINDELIJK NAAR DE LION KING!!!!!
    Yep, ik ben happy :'D


    Stenenlikker

    Altijd leuk wanneer je vriendinnen met een avondje uit jongens kiezen over jou. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    blue spots everywhere 😳


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Loool, ik moet vaker problemen hebben met Wish. Kan op het moment niet betalen met PayPal en dus ben ik aan het wachten op hulp van Wish. Ondertussen is de prijs van de artikelen gezakt van 61 euro naar 46. Mooi meegenomen. :'D


    Smile. You're beautiful. <3