• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    HandsomeJack schreef:
    (...)
    Kan die wel, doet ie niet :') Maar het gesprek tussen haar en mij gaat redelijk goed eigenlijk. Beetje jammer dat m'n vriend zich verraden voelt en me niet meer wilt zien, maar dat is een klein detail *kuch*


    Wtf. Ik snap het gewoon niet. Hij heeft toch een relatie met jou en niet met haar? Hij wil het probleem niet oplossen dus jij probeert dat. Waarom voelt hij zich dan verraden? :/

    //

    Fucking Syntus. Gisteren was ik te laat doordat jullie een bus niet lieten rijden en de eerstvolgende had vijfentwintig minuten fucking vertraging waardoor ik bijna een belangrijk iets op werk miste. Ik zou jullie aan moeten klagen. Het is schandalig dat ik moet betalen voor vervoer dat nooit op tijd komt.

    Vandaag hadden jullie zelfs zoveel vertraging dat ik een bus eerder kon halen. Wtf. Connexxion is echt een betere vervoerder dan jullie.


    26 - 02 - '16

    Broughton schreef:
    (...)

    Fucking Syntus. Gisteren was ik te laat doordat jullie een bus niet lieten rijden en de eerstvolgende had vijfentwintig minuten fucking vertraging waardoor ik bijna een belangrijk iets op werk miste. Ik zou jullie aan moeten klagen. Het is schandalig dat ik moet betalen voor vervoer dat nooit op tijd komt.

    Vandaag hadden jullie zelfs zoveel vertraging dat ik een bus eerder kon halen. Wtf. Connexxion is echt een betere vervoerder dan jullie.

    I second this


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Townley schreef:
    (...)
    Ja ik heb die van mij ook dus eergisternacht op de plavuizen laten donderen en hij geeft gewoon geen kik meer. Ik heb nu dus momenteel een android als even een backup maar ik kan hier echt niet mee om maar het verschil tussen een nieuwe Android telefoon of Apple is echt wel groot.


    Ik ken de struggle. Ik had een 6s en er was nog niks mis mee, dus het verlies deed extra veel pijn. Ik heb zelfs getwijfeld of ik een refurbished iPhone zou nemen. Uiteindelijk heb ik toch een android gekocht: scheelde weer 300 euro.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb één uur pauze tussen mijn les door; why not start rewriting my story?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    No thank u for this. Heeerlijk. Not. Nu ben ik de hele dag weer in een compleet kuthumeur en ik moet al naar die stomme fysio en heb fucking veel pijn en ARGH ARGH.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2017 - 11:18 ]


    The truth is out there.

    Ik heb geen zin met die collega te werken vandaag. :c Maar oké, het is beter dan de shift voor haar werken en te horen te krijgen dat je zoveel niet af hebt, maar ze niet heeft gezien hoe druk het was.


    Ik wil een tuin vol egels

    Hoor de wind waait door de bóóóómen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Etiketten vervangen, yeah right. Me eerst promotie geven en me dan terug in de rekken sturen, nopenopenope


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil echt naar huis - Oh wait.... Ik ben pas om 11 uur 'savonds thuis. >.<


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I really fucked it up this time, didn't I, my dear?


    kindness is never a burden.

    Neee, ik moet wel hier gaan douchen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil niet te lang met deze uitkering gaan lopen, ik wil gewoon werken, maar het is zo moeilijk iets te vinden D:

    [ bericht aangepast op 13 sep 2017 - 14:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allemaal graag een applaus voor m'n vriend, die me net keihard aan de kant heeft gezet omdat ik tegen zn ex heeft gezegd dat die is vreemdgegaan. Jeweetwel, hij gaat tienduizend keer vreemd maar ik ben de verrader hier.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Eerst mag ik niet gaan werken omdat er geen contract is en nu werk ik en is het contract er nog niet. Oke dan.


    26 - 02 - '16

    Omg ik ben eindelijk ingeschreven

    NOG EEN HALFJAAR EN IK BEN EINDELIJK GEEN FUCKING EERSTEJAARS MEER
    4 jaar struggles

    [ bericht aangepast op 13 sep 2017 - 14:38 ]


    Mhm?