• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    What’s a night without a mental breakdown or two.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ik: heeft voortdurend minstens tien tabbladen openstaan, regelmatig meer dan dat
    ook ik: waarom crasht mijn browser zo vaak? :ccccc


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahahahhahahha ik fucking wist het


    Caution first, always.

    Wat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yippie, ik loop flink te snotteren, maar ik moet zo naar werk :C


    Stenenlikker

    Stress stress stress...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    als mensen nu eens ophouden met zeiken over hoe 'makkelijk' en 'veel vakantie' leraren (het) zouden hebben, zou er alweer minder reden voor mij zijn om me te ergeren aan dat soort mensen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fantastisch wanneer je zit te wachten op je les van kwart voor 9 om dan te merken dat de les helemaal niet doorgaat. Ik had nog kunnen slapen!


    Take me to wonderland

    ik voel me echt zo’n slechte student hahha maar ik ga school weer skippen lol


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik voel me soms nog zo nieuw hier 😂


    And then we'll see it.

    ‘hun er dine kæreste?’
    he ‘jo’
    me ‘nej’ 🌚

    awkward


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    wat een nutteloze schijtverjaardag :W


    Caution first, always.

    Ik ben 21 en weet "nog steeds niet" wat voor werk ik later wil gaan doen aka ik weet ook niet wat ik wil bereiken met deze studie en omg het maakt me zo moe. Waarom kan ik niet eens ergens met volle zekerheid achterstaan? Please.

    Ik ben zo.fucking.moe. Mijn ogen moet ik openhouden met tandenstokers.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2017 - 12:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is eng om te denken dat ik niet weet hoe mijn leven er over 10 jaar uit zal zien. Alles is zo onzeker en ik ben bang dat ik altijd te bang zal zijn voor wat anderen van mij denken dat ik mezelf niet zal durven uiten. Ik heb hier echt genoeg van, maar ik ben zo ongelofelijk bang.


    — Inner peace, it's hard to find. —