• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahahha mijn pa wilt naar het concert van Shania Twain met me.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik haat uitzendbureaus (cat)


    26 - 02 - '16

    Waarom ben ik op het punt gekomen waarop ik bij de kleinste dingetjes bevestiging en aanmoediging nodig heb.

    Zo van ik wil niet opscheppen over kleine, onbenullige dingetjes, maar ik heb het nodig? Ik heb het zo erg nodig, Jezus.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik word zo'n totale debiel als we een gesprek hebben? Idk ik was blij dat we weer eens praatten maar achteraf moet ik zo achterlijk overgekomen zijn wow rip

    [ bericht aangepast op 9 okt 2017 - 16:03 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Deleting all of my writing scribbles hurts, but it's a good way to say goodbye to this chapter of my life. Tomorrow will be the start of a new chapter. Hell, a new book.


    •

    I let you break my heart. So really, it’s on me.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ik wil er ergens gewoon iets van zeggen want dan is het gewoon een last die van mijn schouders valt, maar ik wil ook niet dat er straks meer van komt, ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dit is zo fucking raar. Daarom wilde ik dus onder andere niet hier wonen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    School was echt een hel, jemig. Ja, het gaat goed, bedankt 'vrienden' die me nu onderspammen met berichten. Alleen luister alsjeblieft de volgende keer naar me als ik je zeg dat ik liever niet heb dat je mijn armen aanraakt, wat dan gebeurt dit dus. Jemig.


    i wanna die with you once or twice.

    Ik heb zo'n verdomde honger en ze moeten opschieten met het eten en ik wil snel rust en.. tja. Rust.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I feel sick from stress and nerves already and I've barely started school.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb Final Fantasy voor de zoveelste keer weer uitgespeeld en die scene waar Noct in de troonzaal zit en de laatste campfire scene maken me echt zo hard aan het huilen. Teveel emoties man, teveel emoties.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En....mijn essay is af! \O/ Jezus, wat een gedrocht. :W


    Take me to wonderland

    Is het alweer vrijdag?


    16 - 09 - '17

    Do not go gentle.


    •