• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    We moeten een smoesje verzinnen, because I miss you.


    16 - 09 - '17

    Pros aan au pairen: ander land

    Cons aan au pairen: andere familie die niet gewend is dat je het hele weekend in je bed door kan brengen en dat je je dan de hele tijd ongemakkelijk voelt over het feit dat je alleen maar in je pyjama met je gordijnen dicht fanfic zit te schrijven omdat je ff geen zin hebt in andere dingen

    whoops


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kan niet meer. Ik kan niet meer. Ik ben zo, zo op. Zo, zo verschrikkelijk op.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Waarom bedenkt Nederland zo veel Christelijke kerken. jUsT bE a HaPpY FaMiLy GuYs. Dit maakt het leren zo veel moeilijker, zo veel droge stof bwuuuh

    Eenieder die me na vandaag nog lastig durft te vallen met exoneraties krijgt daar gegarandeerd spijt van en ik sta niet in voor de gevolgen daarvan, waarbij ik er heel doelbewust voor kies om even lak te hebben aan het feit dat je aansprakelijkheid voor eigen opzet niet uit kunt sluiten. I am so so so so so so so done with this assignment en ik moet waarschijnlijk nog de hele nacht ermee door ook en how. Er zijn 1033048032830248023840823408 mogelijkheden en er zijn minstens zoveel arresten en hoe groot is de kans dat ik het juiste paadje in ga slaan als ik door de bomen het bos niet meer kan zien? Dit gaat uitlopen op één groot fiasco. Let's call it operation Titanic. De kans dat Oranje het WK in Rusland haalt > de kans dat ik deze opdracht tot een goed einde breng. Normaal gesproken kan ik goed onder druk werken, maar dat is als ik ook weet wat ik wil gaan schrijven en welke route ik moet nemen, maar op dit moment ligt route A-Z nog volledig open en als je daar druk bij optelt dan zorgt dat voor meer mental breakdowns en minder productiviteit. Operation Titanic. Mission impossible. Operation cry till you die.


    She's imperfect but she tries

    Ik kan je confronteren, ik er via via achterkomen of ik kan het gewoon laten gaan. Right?

    Wat de fuck heb ik nou weer gedaan? Ik ben je uitbarstingen tegen me zó, zó kotsbeu. Je zuigt gewoon al de energie uit me met je gedrag DAT NU AL MEER DAN EEN JAAR DUURT. GET THE FUCK OVER IT. GET THE FUCK OVER IT. Het is niet mijn schuld dat dit je overkomen is, oké?! Ga lekker naar een therapeut en praat ermee, godverdomme, in plaats van het altijd maar opnieuw op mij uit te werken om daarna kwaad weg te lopen en op alles te beginnen slaan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Cookie dough ice cream is just what I need right now.


    26 - 02 - '16

    Wanneer je een naam hebt gevonden voor een personage maar een personage uit een verhaal heeft precies dezelfde naam en bijnaam. Dus je in een discussie met jezelf zit of het wel een goed idee is om diegene zo te noemen.


    Physics is awesome

    Mee schrijven aan de schoolmusical ja of nee?
    Naar het Halloweenfeest gaan op school omdat ik mensen kuch heel erg teleurstel als ik niet ga, ondanks dat ik het haat en ik het vorig jaar verschrikkelijk vond?
    Mee hardlopen met de kinda wedstrijd omdat mijn zus niets liever wil dan dat samen met mij doen, ook al vind ik hardlopen niet leuk?

    Wat een dilemma's weer (':

    [ bericht aangepast op 8 okt 2017 - 18:17 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Waarom is mijn motivatie vaak zo gauw weg. Met alles. Waar kan ik nieuwe motivatie kopen? De mijne is duidelijk kapot.

    Ik rij steeds liever en liever met de auto. YAY. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik wil een man met wie ik In my life en A heart full of love kan zingen. Ik kan niet zingen, maar voor het gemak vergeten we dat voor nu even.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wanneer je eindelijk alles gereed hebt om een foto te maken van dat de kat die bij je op schoot zit, en dan de kat opeens wegrent...


    Stenenlikker

    Pff, ik heb altijd moeite gesprekken te volgen als er meerdere mensen tegelijk in gesprek zijn in een ruimte, maar meestal voelt het niet zó vermoeiend. Wordt de rest er dan niet gek van dat ze de hele tijd door elkaar praten?


    "Take my advice; I don't use it anyway."