• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)






    er was nog geen nieuwe dus hier

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 16:19 ]


    Tijd voor koffie.

    Catmint schreef:
    Even een vraagje over lingerie.
    Ik zoek al een tijdje naar betaalbare lingerie die genoeg steun biedt. Ik heb zelf als cupmaat 70F wat al een moeilijke maat is om te vinden, maar zodra je dan iets wil dat wat meer steun geeft voor mijn borsten, houdt het helemaal op zonder voor een beha (met iets extra's soms) tegen de 40/50 euro te zitten. Waar halen jullie betaalbare lingerie die ook genoeg steun geeft?

    Zoals de andere dames al hier zeggen. Ik denk dat je de meeste kans van slagen hebt bij de Hunkemöller.
    Daar hebben ze tenminste BH's in allerlei maten. Dus niet alleen 75B, 85D, etc.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Catmint schreef:
    Even een vraagje over lingerie.
    Ik zoek al een tijdje naar betaalbare lingerie die genoeg steun biedt. Ik heb zelf als cupmaat 70F wat al een moeilijke maat is om te vinden, maar zodra je dan iets wil dat wat meer steun geeft voor mijn borsten, houdt het helemaal op zonder voor een beha (met iets extra's soms) tegen de 40/50 euro te zitten. Waar halen jullie betaalbare lingerie die ook genoeg steun geeft?


    Met een 70G begrijp ik je helemaal! Ik haal mijn bh's bijna altijd bij de livera, daar zijn ze super klantvriendelijk en denken ze echt met je mee. Ik had laatst echt een prachtige sexy bh aan, maar paste net niet. Mijn "genoeg steun" bh's zijn wel ook mooi met een kantje en een dingetje, dus geen oma-perikelen! Ik zou wel een beetje aannemen dat dergelijke bh's nou eenmaal duur zijn, en je vanaf de 40 euro pas kunt shoppen. De sale is dan écht je beste vriend, maar zorg er wel voor dat de bh's écht passen, anders had je net zo goed een flutbh kunnen kopen.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ashryver schreef:
    Okay het zit dus zo;
    Melis en ik zijn nu 1.5 jaar samen en in de eerste paar maanden hadden we echt achterlijk veel seks,
    I'm talking meerdere keren per dag tot ik niet meer kon lopen gee thanks tmi Britt
    en dat werd natuurlijk op een gegeven moment minder want dat houd je gewoon niet vol, maar toen stopte het gewoon helemaal. Ik "woon" inmiddels bij haar - ik ben 2 of 3 avonden pw bij mijn ouders en de rest daar - en we hebben hier al heel vaak over gepraat en de conclusie is altijd: we willen allebei wel maar zij vindt 't moeilijk om te beginnen en als ik begin heeft ze het soms niet door(?) avondjes plannen e.d. hebben we ook vaak geprobeerd en dan voelt het weer zo geforceerd.. Uiteindelijk heb ik d'r al twee keer gevraagd of ze zeker weet dat ze het wel echt wilt, en ook gezegd dat ik het heus niet erg zou vinden als ze het niet wilde en subtiel geimpliceerd dat het okay was als ze aseksueeo was oid maar dat was het ook niet volgens haar. Maar ik heb er wel moeite mee, niet eens omdat we zo lang geen seks hebben want I could care less maar gewoon omdat ik niet begrijp waarom en wat ik fout doe..

    /rant over


    Nog even hierover, we hebben het er nog een keer over gehad en ze moest zó hard huilen en ze nam het zichzelf zo kwalijk en dat wil ik natuurlijk ook niet. We hebben het nogmaals uitgepraat en een paar dagen daarna hebben we seks gehad. Nu ben ik op vakantie dus ik ben heel benieuwd hoe het hierna gaat


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Nog even hierover, we hebben het er nog een keer over gehad en ze moest zó hard huilen en ze nam het zichzelf zo kwalijk en dat wil ik natuurlijk ook niet. We hebben het nogmaals uitgepraat en een paar dagen daarna hebben we seks gehad. Nu ben ik op vakantie dus ik ben heel benieuwd hoe het hierna gaat


    Spannend! Praten is de key!! Als je zin hebt kun je misschien ook eens proberen om minder subtiel te zijn? (Met een geile blik zeggen dat je zin in haar hebt/seks wilt/hard bent) maar als jullie daar niet de personen voor zijn, vooral niet doen. En blijven praten!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Alleenvoorjou schreef:
    (...)

    Spannend! Praten is de key!! Als je zin hebt kun je misschien ook eens proberen om minder subtiel te zijn? (Met een geile blik zeggen dat je zin in haar hebt/seks wilt/hard bent) maar als jullie daar niet de personen voor zijn, vooral niet doen. En blijven praten!!


    ik denk dat ze heel gek opkijkt als ik zeg dat ik hard ben since i'm a girl en zo ben ik wel maar zij niet echt haha. Blijven praten doen we wel, gelukkig ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    ik denk dat ze heel gek opkijkt als ik zeg dat ik hard ben since i'm a girl en zo ben ik wel maar zij niet echt haha. Blijven praten doen we wel, gelukkig ^^


    Omg sorry haha. Maar je snapt het idee gelukkig 🙊

    Moeilijk ja! In ieder geval mooi dat jullie kunnen en blijven praten!

    Andd ik heb ook echt een hele tijd gehad waarin het gewoon niet goed en fijn voelde om geile harde seks te hebben, en alle avances (terwijl sommige niet eens avances waren) kwamen gewoon heel verkeerd over, wat veel invloed had op mijn bui. Wat bij mij erg hielp was dat we er niet meer op focusten en vooral leuke seksloze dingen gingen doen (Of seksloze dingen thuis doen / film kijken / picknicken in de tuin). Vervolgens was de druk eraf en was het veel fijner en kon ik ook weer meer reageren vanuit mijn eigen opwinding.

    Misschien een beetje TMI en misschien doen jullie ook al zat leuke dingen, maar misschien geeft het je inspiratie om bepaalde dingen anders te bekijken.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2018 - 12:51 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Iemand ervaring met een Gynaecoloog?
    (Ben ernaar doorverwezen door mijn huisarts en neuroloog omdat ik na stoppen met de prikpil - ong. anderhalf jaar terug - niet meer ongesteld word en geen libido meer heb)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ik ben alleen bij een gynaecoloog geweest voor het plaatsen van mijn spiraaltje en later toen ik op de spoedeisende hulp lag. Maar denk niet dat mijn ervaringen je kunnen helpen met jouw situatie. Succes iig! :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben er alleen geweest voor mn inwendige echo en uitstrijkje dus ik denk niet dat je aan mij veel hebt, haha


    Spinning around, I'm weightless.

    Mensen, met dit warme weer en ik die maandverbandjes wel een beetje zat. Iemand een goed alternatief?
    Tampons, nee dank je en die cup ook niet.
    Tampon wil ik niet omdat ik daar een trauma aan heb overgehouden en die cups zie ik echt niet zitten, omdat ik niet wil dat die ergens blijft haken en ik ben bang dat hetzelfde gebeurd als met de tampon toentertijd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    Mensen, met dit warme weer en ik die maandverbandjes wel een beetje zat. Iemand een goed alternatief?
    Tampons, nee dank je en die cup ook niet.
    Tampon wil ik niet omdat ik daar een trauma aan heb overgehouden en die cups zie ik echt niet zitten, omdat ik niet wil dat die ergens blijft haken en ik ben bang dat hetzelfde gebeurd als met de tampon toentertijd.


    Pil doorslikken?


    LittleOwlet schreef:
    Mensen, met dit warme weer en ik die maandverbandjes wel een beetje zat. Iemand een goed alternatief?
    Tampons, nee dank je en die cup ook niet.
    Tampon wil ik niet omdat ik daar een trauma aan heb overgehouden en die cups zie ik echt niet zitten, omdat ik niet wil dat die ergens blijft haken en ik ben bang dat hetzelfde gebeurd als met de tampon toentertijd.


    Veel vrouwen worden niet meer ongesteld als ze een hormoonspiraaltje hebben. Ik heb in twee jaar tijd maar een paar keer lichte bloeding gehad verder niks. Dat is evt een oplossing?


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    (...)

    Veel vrouwen worden niet meer ongesteld als ze een hormoonspiraaltje hebben. Ik heb in twee jaar tijd maar een paar keer lichte bloeding gehad verder niks. Dat is evt een oplossing?


    Ik wil niets dat daar binnen wordt aangebracht en dat het er uiteindelijk weer uit moet gaan, ook al is het na langere tijd. Dat komt allemaal door die ene tampon. En ik ga mij er ook echt niet overheen zetten, want daar heb ik teveel pijn voor gehad.

    + pil doorslikken geeft mij angst dat deze dan niet meer gaat werken uiteindelijk. Gezien ik al de zwaarste gebruik. Ik wil ook weer niet te veel hormonen in mijn lichaam nemen. Hmm.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Ik wil niets dat daar binnen wordt aangebracht en dat het er uiteindelijk weer uit moet gaan, ook al is het na langere tijd. Dat komt allemaal door die ene tampon. En ik ga mij er ook echt niet overheen zetten, want daar heb ik teveel pijn voor gehad.

    + pil doorslikken geeft mij angst dat deze dan niet meer gaat werken uiteindelijk. Gezien ik al de zwaarste gebruik. Ik wil ook weer niet te veel hormonen in mijn lichaam nemen. Hmm.


    Dan toch maar een maandverbandje, andere opties zijn er niet echt namelijk.

    Evt prikpil? Ik weet niet of je daar van ongedteld wordt. Of een staafje in je arm, weet ook niet of je daar van ongesteld wordt. Over het algemeen raden huisartsen de prikpil wel af tho...

    [ bericht aangepast op 28 mei 2018 - 18:51 ]


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    (...)

    Dan toch maar een maandverbandje, andere opties zijn er niet echt namelijk.

    Evt prikpil? Ik weet niet of je daar van ongedteld wordt. Of een staafje in je arm, weet ook niet of je daar van ongesteld wordt. Over het algemeen raden huisartsen de prikpil wel af tho...


    Zo een staafje is niet safe en gezien ik wel nog kinderen wil, is prikpil ook geen optie.
    Dan maar mvb houden xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.